Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Han erkänner att han har hört hennes upprepade nej, sluta, men att han inte har hörsammat dessa då han trodde att hon "ba drev".

Att inte hörsamma nej sluta och fortsätta med sexuella handlingar = våldtäkt eller sexuellt övergrepp.

Lär dig förstå vad du läser.

Lär dig själv förstå vad du läser din lögnare han erkänner inget och faktiskt bara det faktum att ni måste ljuga om det talar tydligt för att killen är oskyldig det finns noll bevis nada och du och någon till måste ljuga för att försvara rättslvergreppet där en fullständigt oskyldig människa fått sitt liv ödelagt av ett luder som vill försörja sig på skadestånd det är de som är sanningen
Citera
2025-12-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Fel igen

Du kan inte bli nämndeman bara för att du vill det finns som tur är krav på lämplighet, omdöme och förtroende, just för att sortera bort folk som inte klarar uppgiften.

Att du tror att ”alkisar utan utbildning leker gud” säger inget om nämndemän.
Det säger däremot en hel del om varför du aldrig skulle komma i fråga .

Och vilken tur vi har!

Jag hade kunnat bli nämndeman jo det kan vilket stolpskott som helst, du har som vanligt helt fel i allt du skriver det kommer inte mycket annat än lögner och svammel från dig
Citera
2025-12-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Ja jag kan namedroppa fler som har 10 gånger mer kunskap än du som säger emot dig men jag ska inte dra ner byxorna på dig du skämmer ut dig tillräckligt bra på egen hand utan att jag behöver göra det, du är riktigt skämmig det tycker alla som läser svamlet du skriver
Oj, märkligt att du vet så mycket om mina byxor eller om det är en väldigt kort kjol i dag?

Lite fixerad, eller ?

Och visst, namedroppa gärna fler. Det brukar vara det sista man gör när man saknar egna argument.
Citera
2025-12-20, 20:05
Medlem
Citat:
Oj, märkligt att du vet så mycket om mina byxor eller om det är en väldigt kort kjol i dag?

Lite fixerad, eller ?

Och visst, namedroppa gärna fler. Det brukar vara det sista man gör när man saknar egna argument.

Att erfarna jurister larmar om att beviskraven är ett skämt i våldtäktsmål krossar naturligtvis ditt argument tio gånger om men kör på fortsätt skämma ut dig ljug gärna om att han erkänt som din polare tomater gör ni saknar ju helt bevis och måste ljuga för att inte hela korthuset ska falla, han kommer garanterat frias i hovrätten så var glad sålänge det varar att en fullständigt oskyldig människa sitter häktad för ett luder vill tjäna pengar på honom och har drogat honom för han inte ska minnas något så hon kan casha in skadestånd
Citera
2025-12-20, 20:07
Medlem
Citat:
Jag hade kunnat bli nämndeman jo det kan vilket stolpskott som helst, du har som vanligt helt fel i allt du skriver det kommer inte mycket annat än lögner och svammel från dig
För att bli nämndeman krävs bland annat omdöme, lämplighet och grundläggande bildning.

Utifrån hur du uttrycker dig här är det rätt uppenbart varför du aldrig eller blivit tillfrågad.
Citera
2025-12-20, 20:07
Medlem
Fp
Citera
2025-12-20, 20:09
Medlem
Citat:
För att bli nämndeman krävs bland annat omdöme, lämplighet och grundläggande bildning.

Utifrån hur du uttrycker dig här är det rätt uppenbart varför du aldrig eller blivit tillfrågad.

Jag har enorma kunskaper i psykologi mänskligt beteende och juridik jag hade självklart varit nämndeman om jag velat men jag har ingen större lust att leka gud så jag avstår
Citera
2025-12-20, 20:14
Medlem
Citat:
Jag har enorma kunskaper i psykologi mänskligt beteende och juridik jag hade självklart varit nämndeman om jag velat men jag har ingen större lust att leka gud så jag avstår
Oj, så imponerande.

Så enorma kunskaper men ändå väljer du att dölja dem bakom de här inläggen.
Vilken generös gärning mot oss mindre vetande.

Du är verkligen sexig
Citera
2025-12-20, 20:18
Medlem
Citat:
Oj, så imponerande.

Så enorma kunskaper men ändå väljer du att dölja dem bakom de här inläggen.
Vilken generös gärning mot oss mindre vetande.

Du är verkligen sexig

Jag har enorm kunskap och har därför räknat ut hur det ligger till i detta fallet och har informerat samtliga om att det är ett justitiemord de flesta håller med mig, att du är avundsjuk förändrar inte det faktumet
Citera
2025-12-20, 20:32
Medlem
Citat:
Jag har enorm kunskap och har därför räknat ut hur det ligger till i detta fallet och har informerat samtliga om att det är ett justitiemord de flesta håller med mig, att du är avundsjuk förändrar inte det faktumet
Ingen avundsjuka alls.

Jag är mest fascinerad upphetsade av den där urstarka manliga pondusen, självutnämnd, gränslös och helt opåverkad av verkligheten.

Kunskaperna är förstås enorma som du har.

Tur att du använder dem här, så vi andra får bevittna storheten i realtid.
Blir alldeles ifrån mig 😍.

Så trygg i din egen storhet, så helt befriad från behovet av bevis.
Citera
2025-12-20, 20:44
Medlem
Citat:
Ingen avundsjuka alls.

Jag är mest fascinerad upphetsade av den där urstarka manliga pondusen, självutnämnd, gränslös och helt opåverkad av verkligheten.

Kunskaperna är förstås enorma som du har.

Tur att du använder dem här, så vi andra får bevittna storheten i realtid.
Blir alldeles ifrån mig 😍.

Så trygg i din egen storhet, så helt befriad från behovet av bevis.

I detta fallet var det enkelt att räkna ut att tjejen bara hitta på, det som återstod var att ta reda på exakt hur hon gick till väga. Hon behövde att han inte kunde lämna en trovärdig story check han var full smulla ner lite benso i hans öl så kommer han garanterat inte kunna lämna en trovärdig story. Det hela är noggrant planerat av hyndan i fråga pengarna är med all sannolikhet motivet 220 k och det här kommer inte vara sista gången hon anmäler någon falskt när hon märkt hur lätta pengar det är.

Att ni måste ljuga om att erkänt talar sitt tydliga språk ni har noll och ingenting som tyder på våldtäkt då hade ni inte behövt ljuga
Citera
2025-12-20, 20:58
Medlem
Citat:
I detta fallet var det enkelt att räkna ut att tjejen bara hitta på, det som återstod var att ta reda på exakt hur hon gick till väga. Hon behövde att han inte kunde lämna en trovärdig story check han var full smulla ner lite benso i hans öl så kommer han garanterat inte kunna lämna en trovärdig story. Det hela är noggrant planerat av hyndan i fråga pengarna är med all sannolikhet motivet 220 k och det här kommer inte vara sista gången hon anmäler någon falskt när hon märkt hur lätta pengar det är.

Att ni måste ljuga om att erkänt talar sitt tydliga språk ni har noll och ingenting som tyder på våldtäkt då hade ni inte behövt ljuga
Benso i ölen, minutiös planering och psykologisk masterminding.

Jag har full tillit till din analys.

Man känner ju när det är sant.

Bevis är för veklingar, magkänsla är så mycket mer… maskulint ❤️.

Det är fantastiskt hur självsäkert allt faller på plats utan en enda källa, nästan så jag får känslor för dig.

Starkt. Mycket starkt.

Gillar detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in