Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-18, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Herregud 😂😂😂! Varför tror du att Måns Petter Albert är tvåa på den listan?
- Mums är ju en avdankad Mellovinnare som öppet erkände att han var en Kokainmissbrukare, en Sexmissbrukare. Sen som grädde på moset ett ev Transknull 0400 en natt i Stockholm, som dessutom skylls på ett släpvagnsköp, givetvis går kvällstidningarna bananas och alla under 50-60 måste ju googla vem fan dåren är! Jag ser det hellre som konstigt att inte Mums stod överst på den listan om mest googlade.
Tja, det du vill kasta på honom här är mestadels ogrundade påståenden här på Flashback och inte information, inte ens från skvallertidningar, så varför skulle folk googla honom och inte skriva direkt i den här tråden var allt detta skräp kommer ifrån? Det är väl meningslöst, eller hur?

Men då är vi tillbaka till de sanningar som en viss sida här vill framställa som den enda verkligheten... Det är nog mycket mer troligt att folk har läst något om Melodifestivalen, Masked Singer, hans restaurang/kafé, uppträdandet i Amsterdam, Björnzone och sedan söker vidare efter information. Men idén är naturligtvis inte tillräckligt nedsättande för att du ens ska överväga den.
Citera
2025-12-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Om det som stör dig mest är att man skyller allt på en kvinna, varför har du då dykt upp här just nu? Det är redan tio dagar sedan Ciara nämndes. Det låter därför mer som en billig ursäkt för ditt uppenbara engagemang här.

Det som också är mycket påfallande är att ni vill sälja er ”sanning” som den enda verkliga. Och det med ganska tvivelaktiga medel som förolämpningar, överdrifter, förvrängning av fakta, utelämnande av information eller rent av lögner som har kunnat motbevisas med hjälp av relevanta källor.

Ett mycket bra exempel är de ständiga påståendena om att MZ skulle fortsätta att ta droger. Var är era bevis för det?

Det ser snarare ut som att det är så som han själv har nämnt i pressen, att han har sökt hjälp, slutat och sedan dess är drogfri. Hans två barn är just nu på semester, och uppenbarligen hos honom. Och uppenbarligen, som nämnts här av hennes påstådda vänkrets, insisterar CJ på drogtester om han vill träffa barnen. Om de nu är på semester med honom, vad säger det om verkligheten? Tänk efter igen...
Han sökte hjälp, slutade och fick ett återfall. Det är all fakta som finns kring hans missbruk. Vad gäller barnens semester så har vi ditt ord på det, vad det nu kan vara värt. Men det bevisar inte heller något om hans missbruk.
Citera
2025-12-18, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Herregud 😂😂😂! Varför tror du att Måns Petter Albert är tvåa på den listan?
- Mums är ju en avdankad Mellovinnare som öppet erkände att han var en Kokainmissbrukare, en Sexmissbrukare. Sen som grädde på moset ett ev Transknull 0400 en natt i Stockholm, som dessutom skylls på ett släpvagnsköp, givetvis går kvällstidningarna bananas och alla under "50-60" måste ju googla vem fan dåren är! Jag ser det hellre som konstigt att inte Mums stod överst på den listan om mest googlade.
Har många barn och ungdomar i min närhet, som alla är under 20. Naturligtvis vet de VÄLDIGT väl vem MZ är.
'Summer On' i Båstad, ESC-vinsten, 'Masked Singer', 'Revolution', 'Meds'-reklamen, revivalen på 'TikTok' - och mycket mer - har cementerat hans kändisskap för mångt fler generationer än ni tycks förstå.
Som sagt - på gatan känner tydligen fler igen honom, än vår prins.
Jag tror ni har mixat upp det något, eller helt enkelt inte kunnat få in något annan än hat, eller eventuellt hat-kärlek, i varken era huvud eller kommentarer.
Senast redigerad av Lazydell 2025-12-18 kl. 23:50.
Citera
2025-12-19, 00:16
Medlem
Måste nog förtydliga för en viss åldersspann här; Summer On är MZs sommarfestival i Båstad med artister som bla Hov 1, Veronica Maggio, Axwell, Molly Sandén och många, många fler.
Citera
2025-12-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Måste nog förtydliga för en viss åldersspann här; Summer On är MZs sommarfestival i Båstad med artister som bla Hov 1, Veronica Maggio, Axwell, Molly Sandén och många, många fler.

Va kul att se att flera artister redan är klara för Summer On!

Det visar ju tydligt att de där negativa påståendena om att ingen vill samarbeta med MZ inte riktigt stämmer. Som vanligt har de som upprepat det haft fel, vilket det här är ett tydligt bevis på.
Citera
2025-12-19, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Har många barn och ungdomar i min närhet, som alla är under 20. Naturligtvis vet de VÄLDIGT väl vem MZ är.
'Summer On' i Båstad, ESC-vinsten, 'Masked Singer', 'Revolution', 'Meds'-reklamen, revivalen på 'TikTok' - och mycket mer - har cementerat hans kändisskap för mångt fler generationer än ni tycks förstå.
Som sagt - på gatan känner tydligen fler igen honom, än vår prins.
Jag tror ni har mixat upp det något, eller helt enkelt inte kunnat få in något annan än hat, eller eventuellt hat-kärlek, i varken era huvud eller kommentarer.
Är det barnen och ungdomarna i din närhet som har Googlat upp MånsPetter på andra plats som sökbegrepp?
Citera
2025-12-19, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Han sökte hjälp, slutade och fick ett återfall. Det är all fakta som finns kring hans missbruk. Vad gäller barnens semester så har vi ditt ord på det, vad det nu kan vara värt. Men det bevisar inte heller något om hans missbruk.
Du skriver här om mars. Och efter allt som hände då var det helt mänskligt och inte förvånande att det kort därefter kom ett återfall, om vi minns den 18 mars och de andra händelserna. Men nu är det mitten av december. Och mot det står nu hans uttalande, som togs upp av pressen efter framträdandet i Amsterdam förra månaden, att han har slutat med droger.

Att barnen är på semester är inte mitt påstående, det framgick av en av Ciaras stories, eftersom hon tydligen alltid måste offentliggöra sådana saker.

Vad är mest trovärdigt här? Att MZ bara får träffa barnen för att han för närvarande är drogfri, eller... ingenting från er sida. För det finns för närvarande ingenting som stöder er påstående.
Citera
2025-12-19, 14:20
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Det visar ju tydligt att de där negativa påståendena om att ingen vill samarbeta med MZ inte riktigt stämmer. Som vanligt har de som upprepat det haft fel, vilket det här är ett tydligt bevis på.

Nej, det visar det verkligen inte och som vanligt har vi rätt igen.
Han var en av grundarna men det var flera år sedan han hade något med den festivalen att göra. Så det finns fortfarande ingen som vill samarbeta med honom.
Citera
2025-12-19, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Nej, det visar det verkligen inte och som vanligt har vi rätt igen.
Han var en av grundarna men det var flera år sedan han hade något med den festivalen att göra. Så det finns fortfarande ingen som vill samarbeta med honom.
Synd, jag har inget abonnemang och därmed ingen tillgång... Men en mening kan jag utläsa: HD träffar Fredrik Strebel, Måns Zelmerlöw och Fredrik ”Fegge” Olofsson inför Summer On, och artikeln är från den 9 juni 2025.

”Ingrosso, Maggio och självklart Zelmerlöw – här är 10 år av Summer on”
https://www.hd.se/bastad/ingrosso-maggio-och-sjalvklart-zelmerlow-har-ar-10-ar-av-summer-on/
https://static.bonniernews.se/ba/4519bdce-328b-410b-b174-f066e9095882.jpg?width=1400&format=pjpg&auto=avif

En liten kättersk fråga: Vem har uppenbarligen rätt här? Jag hjälper dig med svaret: Uppenbarligen inte du.
Senast redigerad av sheannax 2025-12-19 kl. 15:05.
Citera
2025-12-19, 15:27
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Synd, jag har inget abonnemang och därmed ingen tillgång... Men en mening kan jag utläsa: HD träffar Fredrik Strebel, Måns Zelmerlöw och Fredrik ”Fegge” Olofsson inför Summer On, och artikeln är från den 9 juni 2025.

En liten kättersk fråga: Vem har uppenbarligen rätt här? Jag hjälper dig med svaret: Uppenbarligen inte du.

Nej så står det inte alls!
Det står: Sommer on grundades av trion Måns Zelmerlöw, Fredrik Olofsson samt Fredrik Strebel 2015 - Se bilderna från partyåren som gått."
Den artikeln du skriver om men inte länkar till är från 2018 så du har fortfarande lika fel som vanligt och ingen vill fortfarande ha med honom att göra.
Citera
2025-12-19, 15:49
Medlem
Citat:
Det står: Sommer on grundades av trion Måns Zelmerlöw, Fredrik Olofsson samt Fredrik Strebel 2015 - Se bilderna från partyåren som gått."
Den artikeln du skriver om men inte länkar till är från 2018 så du har fortfarande lika fel som vanligt och ingen vill fortfarande ha med honom att göra.

Jag tror nog att Måns kan ta sig tillbaka som artist, han är vare sig den förste eller den siste att trilla dit med ett missbruk.

Sedan är det en annan sak om intresset för Måns finns kvar. I artistbranschen är minnet kort, synds/hörs du inte finns du inte och nya artister har tagit din plats
Citera
2025-12-19, 15:59
Medlem
Citat:
Fast om trion har sålt festivalen till 'All things live' (borde varit flera år sedan då, enligt dig) så har ju det ingenting att göra med om någon vill ha något att göra med MZ i dagsläget.
Dessutom är han oavsett det känd för den yngre publiken bl.a. genom Summer on.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in