2025-09-30, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag hoppas också han får ett sådant beslut snart. Eller bara att skilsmässan har gått igenom, så han han kan bli fri. För vi vet ju att den inte gjort det ännu eftersom Ciara varken ringt Expressen eller Hänt. Undrar vad som dröjer?

Undrar också vad som menas med att hela tiden påstå att MZ ber om ursäkt i sitt spola-ned-sms? Är något utelämnat eller hittas det bara på för att förstärka meddelandet?
Du får gärna svara, armstark.
Varför kan inte MånsPetter andas och vara fri förrän skilsmässan är över? Barn och äktenskap har inte hindrat honom att utöva sina laster och lustar hittills.
Citera
2025-09-30, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Du kan behålla alla dina skruvade manipulativa skitsnack för dig själv. Varje normalt tänkande människa genomskådar vad ni försöker göra här och vilka avledningsmanövrer det handlar om.

När det gäller umgänget med barnen finns det bara ett kort omnämnande i en kommentar på hennes Instagram. Och vad man kan tro om hennes uttalanden på Instagram har man ju sett i hennes förtalande inlägg och i den polisanmälan som nu har lagts ner, samt i hennes ynkliga försök att relativisera det hela i efterhand. Om han verkligen får träffa sina barn är alltså högst osäkert.

Låt oss hålla oss till fakta, och då till de som inte är förfalskade.

Och när det gäller de påstådda drogerna hemma: Vad säger du om att hon väntade en hel dag med att skriva något till Måns om det, trots att det låg framme öppet för barnen?
Men jag vågar inte heller tro att du kommer att svara på det...

Du kallar min sammanfattning av domen manipulativt skitsnack? Suck.Det kan inte bli mer oförfalskade fakta.

Med såna fans behöver Måns inga fiender.

Vilka är dina oförfalskade fakta som gör att du är så övertygad om att han inte hade fått träffa barnen i sommar om han hade velat? Vi kan väl klara av det vi redan har på tallriken innan du slänger upp gammal skåpmat som du redan ältar med andra skribenter sedan länge. Du har ju flera gånger uttryckt att vi ändå inte går skilja åt, så då får Armstark företräda den frågan.
Citera
2025-09-30, 21:01
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ja, det är verkligen hemskt. Det är otroligt att se hur en person som man en gång älskade plötsligt använder sådana medel mot en, och uppenbarligen inte ens har dåligt samvete.
Förtal på Instagram. Den påstådda polisanmälan, som dock lades ner och som i slutändan visade sig vara, istället för en ständig våldsam miljö för henne och barnen – som hon först beskrev – bara en enda "incident", som hon inte ens fick en blåmärke av. Vem vet hur det egentligen gick till... Kanske ville han bara hålla henne på avstånd när hon återigen hade börjat bråka med honom, som hon brukar göra, enligt vad som är känt från olika källor.
Även hela historien med de påstådda drogerna som hittades hemma. Alla dessa inkonsekvenser som inte kan förklaras med sunt förnuft. Det verkar mycket iscensatt och lögnaktigt. Och det från någon som själv hävdar att hon är en bra skådespelerska och lögnare. Det är för många tillfälligheter på en gång.

Och dessutom detta otroliga hat här. Helt sjukt. Men som vi vet läser åtminstone Läckberg här, det har hon berättat i en intervju. Så Ciara vet säkert också vad som pågår här. Men hon bryr sig uppenbarligen inte alls. Tvärtom, hon deltar indirekt själv genom att också berätta lögner om Måns offentligt i brittisk television.

Jag hoppas verkligen att skilsmässan snart är klar så att han äntligen blir fri och kan andas igen. Och att domstolarna kommer fram till en lösning för barnen som gör att han kan träffa dem utan trakasserier från Ciara och utan att behöva ha så mycket med henne att göra.
Jag hoppas verkligen att Ciara känner till vad DU m.fl skriver här och ser till att både hon själv och barnen är skyddade. Du uppfattas som otroligt hatisk och aggressiv.
Citera
2025-09-30, 21:01
Medlem
Citat:
Ja, det är verkligen hemskt. Det är otroligt att se hur en person som man en gång älskade plötsligt använder sådana medel mot en, och uppenbarligen inte ens har dåligt samvete.
Förtal på Instagram. Den påstådda polisanmälan, som dock lades ner och som i slutändan visade sig vara, istället för en ständig våldsam miljö för henne och barnen – som hon först beskrev – bara en enda "incident", som hon inte ens fick en blåmärke av. Vem vet hur det egentligen gick till... Kanske ville han bara hålla henne på avstånd när hon återigen hade börjat bråka med honom, som hon brukar göra, enligt vad som är känt från olika källor.
Även hela historien med de påstådda drogerna som hittades hemma. Alla dessa inkonsekvenser som inte kan förklaras med sunt förnuft. Det verkar mycket iscensatt och lögnaktigt. Och det från någon som själv hävdar att hon är en bra skådespelerska och lögnare. Det är för många tillfälligheter på en gång.

Och dessutom detta otroliga hat här. Helt sjukt. Men som vi vet läser åtminstone Läckberg här, det har hon berättat i en intervju. Så Ciara vet säkert också vad som pågår här. Men hon bryr sig uppenbarligen inte alls. Tvärtom, hon deltar indirekt själv genom att också berätta lögner om Måns offentligt i brittisk television.

Jag hoppas verkligen att skilsmässan snart är klar så att han äntligen blir fri och kan andas igen. Och att domstolarna kommer fram till en lösning för barnen som gör att han kan träffa dem utan trakasserier från Ciara och utan att behöva ha så mycket med henne att göra.

Tänk vad hon förstör för barnen. Att framhäva sig själv på bekostnad av pappan skadar bara barnen. De skall kunna vara stolta över sin pappa då de är till hälften honom/ hans gener, att då som mamma nedgradera honom på detta sätt kan skada dem djupt i själen, mer än Ciara alls förstår. Tror inte hon vet hur det fungerar. Barn älskar sina föräldrar oavsett vad de gör och de är till hälften dem båda två. Hon hade kunnat beskriva honom tillfälligt sjuk och tagit hjälp i det dolda. Jag tror hennes idol är Diana att få sitta där offentligt med sorgsna ögon men blir bara en oerhört lågt billig tragisk kopia som faller platt då hon inte ens kunde dölja glädjen över att få vara på tv, för övrigt en kanal nästan ingen ser på.

you should be ashamed, Ciara.
Senast redigerad av Asdfghjkl-12345 2025-09-30 kl. 21:04.
Citera
2025-09-30, 21:40
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Tänk vad hon förstör för barnen. Att framhäva sig själv på bekostnad av pappan skadar bara barnen. De skall kunna vara stolta över sin pappa då de är till hälften honom/ hans gener, att då som mamma nedgradera honom på detta sätt kan skada dem djupt i själen, mer än Ciara alls förstår. Tror inte hon vet hur det fungerar. Barn älskar sina föräldrar oavsett vad de gör och de är till hälften dem båda två. Hon hade kunnat beskriva honom tillfälligt sjuk och tagit hjälp i det dolda. Jag tror hennes idol är Diana att få sitta där offentligt med sorgsna ögon men blir bara en oerhört lågt billig tragisk kopia som faller platt då hon inte ens kunde dölja glädjen över att få vara på tv, för övrigt en kanal nästan ingen ser på.

Grattis, du vann just priset för mest världsfrånvända kommentar i den här tråden. Konkurrensen är ändå stenhård men du fixade det!
Fyi, Det är Måns beteende som förstört allt för barnen. Utan det hade de varit en lycklig familj.
Citera
2025-09-30, 21:50
Medlem
Citat:

Det är MånsPetter som ska göra barnen stolta. Men då måste han prioritera om en del saker i sitt liv. Han kan till exempel inte fortsätta knarka. Det är ett garanterat sätt att förstöra alla relationer. Barn som växer upp med en missbrukande förälder drabbas ofta av psykiska besvär och utvecklar själv ofta missbruk i vuxen ålder.

Det är en myt att alla barn alltid älskar sina föräldrar, fråga barn som vuxit upp med missbruk om det är så. Då får du höra sanningen om vilka känslor som väcks hos barn som alltid placeras som nummer två efter drogen.

MånsPetter säger att han älskar sina barn, men uppenbarligen älskar han kokain mer.
Citera
2025-09-30, 22:00
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är MånsPetter som ska göra barnen stolta. Men då måste han prioritera om en del saker i sitt liv. Han kan till exempel inte fortsätta knarka. Det är ett garanterat sätt att förstöra alla relationer. Barn som växer upp med en missbrukande förälder drabbas ofta av psykiska besvär och utvecklar själv ofta missbruk i vuxen ålder.

Det är en myt att alla barn alltid älskar sina föräldrar, fråga barn som vuxit upp med missbruk om det är så. Då får du höra sanningen om vilka känslor som väcks hos barn som alltid placeras som nummer två efter drogen.

MånsPetter säger att han älskar sina barn, men uppenbarligen älskar han kokain mer.
Vad du har hakat upp på kokainet i det hela eller har du problem med att tänka det är rätt överspelat nu mer, men visst du kan väl fråga dig varför Ciara själv inte städa bort kokainet om det nu var så viktigt att göra enl henne utan lämnade det och sände ett SMS åt Måns.....
Om hon ville skydda barnen så mycket som ni vill nu få till så är det bara spola ner det, men gjorde hon det nej hon lät det bara ligga för att hon ville han skulle åka dit helt enkelt planerat kallas det!
Citera
2025-09-30, 22:02
Medlem
Du ljuger så du trasslar in dig i dina egna lögner.
Citat:
inte bara på instagram utan nationell tv

Citat:
för övrigt en kanal nästan ingen ser på.
Citera
2025-09-30, 22:03
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag hoppas verkligen att Ciara känner till vad DU m.fl skriver här och ser till att både hon själv och barnen är skyddade. Du uppfattas som otroligt hatisk och aggressiv.

Skyddade mot psykos, narcisism eller narkotika?
Citera
2025-09-30, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad du har hakat upp på kokainet i det hela eller har du problem med att tänka det är rätt överspelat nu mer, men visst du kan väl fråga dig varför Ciara själv inte städa bort kokainet om det nu var så viktigt att göra enl henne utan lämnade det och sände ett SMS åt Måns.....
Om hon ville skydda barnen så mycket som ni vill nu få till så är det bara spola ner det, men gjorde hon det nej hon lät det bara ligga för att hon ville han skulle åka dit helt enkelt planerat kallas det!
MånsPetter är en kokainmissbrukare. Det är hans stora problem. Hans otrohet spelar inte längre någon roll eftersom skilsmässan är ett faktum, men om han fortsätter att knarka så kommer han förstöra väldigt mycket mer.
Citera
2025-09-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Du kallar min sammanfattning av domen manipulativt skitsnack? Suck.Det kan inte bli mer oförfalskade fakta.

Med såna fans behöver Måns inga fiender.

Vilka är dina oförfalskade fakta som gör att du är så övertygad om att han inte hade fått träffa barnen i sommar om han hade velat? Vi kan väl klara av det vi redan har på tallriken innan du slänger upp gammal skåpmat som du redan ältar med andra skribenter sedan länge. Du har ju flera gånger uttryckt att vi ändå inte går skilja åt, så då får Armstark företräda den frågan.
Åh, jag tror att du har missförstått något här, eller kanske känner du dig bara missförstådd? Vill du hålla med mig om det eller inte? Men i alla fall är vi uppenbarligen överens och jag håller med dig om att just det sätt du skriver på är totalt manipulativt. Eller är det kanske bara en fantasi att du vill tillskriva mig förfalskade åsikter med ditt sätt att skriva? Du vill anklaga mig för saker som jag inte har skrivit, som du framställer det, är vi överens om det? Eller är det jag som missförstår eller är det du? Och det här är helt otvetydiga fakta och inte bara fantasier, för de återfinns i så många inlägg från er individer. Och bara för att gnugga in det i dig och för att jag tycker det är roligt, kommer jag nu att fortsätta skriva så att alla kan jämföra det med ditt tidigare nonsens.

Och vi kan nog också vara överens om att det inte finns några entydiga fakta som inte har spridits på ett förfalskat sätt av Ciaras vänner och därmed omisskännliga fiender till Måns, precis som en hel del andra manipulativa fantasier från CJ:s ”vänner”, om att Måns verkligen får träffa barnen?

Och vad som också är ett helt klart faktum är att varken du, eller Armstark för den delen, och förmodligen ingen annan av era vänner kommer att svara på frågan varför Ciara väntade en hel dag med att skicka ett sms till Måns från England med en uppmaning att han skulle göra sig av med kokainet som hon hade lagt fram på nattduksbordet i Staffanstorp, öppet för barnen? Jag förstår, för det är så absurt och obegripligt att inte ens ni kan manipulera det. Det är ett faktum.
Citera
2025-09-30, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Gå då och berätta det för henne... Konstigt att det bara är en liten grupp CJ-försvarare här som uppfattar det så, vars hat och aggression mot Måns är exponentiellt större.
Du vet, den som delar ut ska också kunna ta emot (särskilt sakligt). Det gäller särskilt Ciara, efter allt hon har spridit om Måns, och mycket av det var till och med lögner, upprepade och offentliga. Och det är till och med bevisbart, som det som hände i brittisk television.
Och om vi skulle skriva något som är ens i närheten av så nedsättande som ni gör, skulle hon nog behöva låta Läckberg krama och skämma bort henne dygnet runt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in