Citat:
Ursprungligen postat av
Fårfällen
Du kallar min sammanfattning av domen manipulativt skitsnack? Suck.Det kan inte bli mer oförfalskade fakta.
Med såna fans behöver Måns inga fiender.
Vilka är dina oförfalskade fakta som gör att du är så övertygad om att han inte hade fått träffa barnen i sommar om han hade velat? Vi kan väl klara av det vi redan har på tallriken innan du slänger upp gammal skåpmat som du redan ältar med andra skribenter sedan länge. Du har ju flera gånger uttryckt att vi ändå inte går skilja åt, så då får Armstark företräda den frågan.
Åh, jag tror att du har missförstått något här, eller kanske känner du dig bara missförstådd? Vill du hålla med mig om det eller inte? Men i alla fall är vi uppenbarligen överens och jag håller med dig om att just det sätt du skriver på är totalt manipulativt. Eller är det kanske bara en fantasi att du vill tillskriva mig förfalskade åsikter med ditt sätt att skriva? Du vill anklaga mig för saker som jag inte har skrivit, som du framställer det, är vi överens om det? Eller är det jag som missförstår eller är det du? Och det här är helt otvetydiga fakta och inte bara fantasier, för de återfinns i så många inlägg från er individer. Och bara för att gnugga in det i dig och för att jag tycker det är roligt, kommer jag nu att fortsätta skriva så att alla kan jämföra det med ditt tidigare nonsens.
Och vi kan nog också vara överens om att det inte finns några entydiga fakta som inte har spridits på ett förfalskat sätt av Ciaras vänner och därmed omisskännliga fiender till Måns, precis som en hel del andra manipulativa fantasier från CJ:s ”vänner”, om att Måns verkligen får träffa barnen?
Och vad som också är ett helt klart faktum är att varken du, eller Armstark för den delen, och förmodligen ingen annan av era vänner kommer att svara på frågan varför Ciara väntade en hel dag med att skicka ett sms till Måns från England med en uppmaning att han skulle göra sig av med kokainet som hon hade lagt fram på nattduksbordet i Staffanstorp, öppet för barnen? Jag förstår, för det är så absurt och obegripligt att inte ens ni kan manipulera det. Det är ett faktum.