Citat:
Ursprungligen postat av
cyberhawk
För sista gången, jag stör mig inte på måns för att jag är inte intresserad av honom över huvud taget. Jag stör mig på alla idioter som försvarar honom oavsett vad han gjort och vrider och vänder på varje grej för att få det till något positivt när verkligheten visar något helt annat. Men mest stör jag mig på att samma personer försvarar alla fel han gör med att det är en kvinnas fel att han gör dem. Därför kan jag inte låta bli att ta del i diskussionen. Där har du mitt engagemang. Det finns ingen sanning med modifikation i det och det finns verkligen inget motsägelsefullt i det alls.
Det är flera här som sagt samma sak varje gång som frågeställningen dykt upp.
Om det som stör dig mest är att man skyller allt på en kvinna, varför har du då dykt upp här just nu? Det är redan tio dagar sedan Ciara nämndes. Det låter därför mer som en billig ursäkt för ditt uppenbara engagemang här.
Det som också är mycket påfallande är att ni vill sälja er ”sanning” som den enda verkliga. Och det med ganska tvivelaktiga medel som förolämpningar, överdrifter, förvrängning av fakta, utelämnande av information eller rent av lögner som har kunnat motbevisas med hjälp av relevanta källor.
Ett mycket bra exempel är de ständiga påståendena om att MZ skulle fortsätta att ta droger. Var är era bevis för det?
Det ser snarare ut som att det är så som han själv har nämnt i pressen, att han har sökt hjälp, slutat och sedan dess är drogfri. Hans två barn är just nu på semester, och uppenbarligen hos honom. Och uppenbarligen, som nämnts här av hennes påstådda vänkrets, insisterar CJ på drogtester om han vill träffa barnen. Om de nu är på semester med honom, vad säger det om verkligheten? Tänk efter igen...