Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-18, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Det ointresset delar du med hela Sverige, det är som du säger, dårarna här i tråden och som endast skriver i denna tråd fascinerar. Varför vill de hålla liv i tråden, varför försvarar de en avdankad medioker artist till varje pris, varför har de sovmorgon varje dag? Frågorna är många, alla vet svaret.

Jag blir lite fundersam över varför så många här säger sig vara ointresserade av MZ, men ändå lägger så mycket tid och energi på att både hänga kvar i tråden och aktivt sprida negativa nyheter om honom.

Det är ju faktiskt de som påstår sig vara “ointresserade” som håller diskussionen levande, snarare än de som uppskattar hans artisteri.
.
Själv tycker jag att MZ är en skicklig och komplett artist, och jag försöker bidra med ett mer sansat och balanserat perspektiv i diskussionen. Det behövs verkligen, särskilt när tonen ibland drar iväg åt smutskastning, elakheter och rent av lögner.

Sen är det också lite ironiskt att de som anklagar andra för att ha sovmorgon är de som själva är uppe och skriver inlägg under nätterna och tidiga morgnar. Hur får ni egentligen ihop logiken där?
Citera
2025-12-18, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Det ointresset delar du med hela Sverige, det är som du säger, dårarna här i tråden och som endast skriver i denna tråd fascinerar. Varför vill de hålla liv i tråden, varför försvarar de en avdankad medioker artist till varje pris, varför har de sovmorgon varje dag? Frågorna är många, alla vet svaret.
Förmodligen är det bara så att de flesta inte är intresserade av att skriva i den här tråden, där de blir personligt angripna av några hatare som inte kan låta bli att hela tiden skriva negativa och helt påhittade saker om honom.

Intresset för honom finns definitivt. Det syns inte minst i kommentarerna i alla artiklar om honom, oavsett på vilken plattform de publiceras. Och majoriteten saknar honom och anser att han borde få en andra chans och att allt annat skulle vara mobbning.

Det finns tillräckligt med andra artister som har hittat tillbaka efter personliga misstag. Och när det gäller Idrottsgalan så kom tydligen ett svar från SVT att de alltid ändrar programkonceptet. Om man tittar på programledarnas historia är det helt förståeligt, senast efter tre år har det alltid skett en förändring. Och Måns har nu varit där i tre år.

Att du har helt fel när det gäller intresset för Måns visar inte minst Googles årsstatistik. Hur skulle han annars ha hamnat på andra plats bland de mest sökta människorna om ingen vill veta något om honom?
https://www.tv4.se/artikel/6gj7OEASepV3ufOJ2cd1pJ/sa-googlade-svenskarna-2025
Citera
2025-12-18, 09:39
Avstängd
Med tanke på alla omständigheter om zelmerlöw i massmedia och hans privatliv och kokainmissbruk.
Ingen vill synas med honom och detta faktum kommer fortsatta i hans liv.
Citera
2025-12-18, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Med tanke på alla omständigheter om zelmerlöw i massmedia och hans privatliv och kokainmissbruk.
Ingen vill synas med honom och detta faktum kommer fortsatta i hans liv.

Hur vet du egentligen att “ingen vill synas med honom” och att detta faktum skulle fortsätta i hans liv?

Kan du verkligen svara för alla andra, eller baserar du det på dina egna åsikter?
Citera
2025-12-18, 13:22
Avstängd
Måns Zelmerlöw skriver bok om turbulent tid

Efter tuffa uppbrottet med Ciara Janson.

Nu skriver Måns Zelmerlöw en bok om skilsmässan och livet, enligt uppgifter till Expressen.

snyfthistorier varför Zelmerlöw började knarka och nu kommer alla gamla tanter som majbritt. gullan och majsan få den signerad pa aldreboendet.
Citera
2025-12-18, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheannax
Förmodligen är det bara så att de flesta inte är intresserade av att skriva i den här tråden, där de blir personligt angripna av några hatare som inte kan låta bli att hela tiden skriva negativa och helt påhittade saker om honom.

Intresset för honom finns definitivt. Det syns inte minst i kommentarerna i alla artiklar om honom, oavsett på vilken plattform de publiceras. Och majoriteten saknar honom och anser att han borde få en andra chans och att allt annat skulle vara mobbning.

Det finns tillräckligt med andra artister som har hittat tillbaka efter personliga misstag. Och när det gäller Idrottsgalan så kom tydligen ett svar från SVT att de alltid ändrar programkonceptet. Om man tittar på programledarnas historia är det helt förståeligt, senast efter tre år har det alltid skett en förändring. Och Måns har nu varit där i tre år.

Att du har helt fel när det gäller intresset för Måns visar inte minst Googles årsstatistik. Hur skulle han annars ha hamnat på andra plats bland de mest sökta människorna om ingen vill veta något om honom?
Vilken bakvänd tolkning. Tror du att människor Googlar Måns Zelmerlöw för att de vet vem det är och saknar honom?

Det är ungdomar som har läst om kokainet och Googlar vem den där MånsPetter är som det står så mycket om på Flashback.
Citera
2025-12-18, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen009
Måns Zelmerlöw skriver bok om turbulent tid

Efter tuffa uppbrottet med Ciara Janson.

Nu skriver Måns Zelmerlöw en bok om skilsmässan och livet, enligt uppgifter till Expressen.

snyfthistorier varför Zelmerlöw började knarka och nu kommer alla gamla tanter som majbritt. gullan och majsan få den signerad pa aldreboendet.
Det är ett vinnande koncept, undrar om han kommer att berätta om sin barndom och alla trauman som gjorde honom till missbrukare? Allt kanske är mammas fel…?
Citera
2025-12-18, 21:16
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:

Kommentarerna från gamla skvallersajter som bara kärringar är inne och kommenterar på menar du. Lex Nöjeslivets.se facebooksida.

Googles årsstatistik ja.... undrar varför den går bra? Din dumme fan.

Nu får du sluta försöka skönmåla allting, det är sedan länge pinsamt.
Det är såna här märkliga kommentarer från dig och andra som får oss här att återkomma.
Citera
2025-12-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Kommentarerna från gamla skvallersajter som bara kärringar är inne och kommenterar på menar du. Lex Nöjeslivets.se facebooksida.

Googles årsstatistik ja.... undrar varför den går bra? Din dumme fan.

Nu får du sluta försöka skönmåla allting, det är sedan länge pinsamt.
Det är såna här märkliga kommentarer från dig och andra som får oss här att återkomma.

Ja, just det där är ju lite av en sanning med modifikation. Man kan ju knappast råka snubbla in här av misstag, om man stör sig så mycket på både MZ och andra skribenter, varför återkommer man då hela tiden och läser tråden?

Det är trots allt ett aktivt val att gå in och ta del av diskussionen. Det blir lite motsägelsefullt att klaga på innehållet men samtidigt söka sig hit gång på gång. Kanske finns det ändå något intresse eller engagemang bakom, även om det inte alltid erkänns öppet.

Vilka ingår i "oss" frågar av ren nyfikenhet?
Citera
2025-12-18, 22:02
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ja, just det där är ju lite av en sanning med modifikation. Man kan ju knappast råka snubbla in här av misstag, om man stör sig så mycket på både MZ och andra skribenter, varför återkommer man då hela tiden och läser tråden?

Det är trots allt ett aktivt val att gå in och ta del av diskussionen. Det blir lite motsägelsefullt att klaga på innehållet men samtidigt söka sig hit gång på gång. Kanske finns det ändå något intresse eller engagemang bakom, även om det inte alltid erkänns öppet.

Vilka ingår i "oss" frågar av ren nyfikenhet?

För sista gången, jag stör mig inte på måns för att jag är inte intresserad av honom över huvud taget. Jag stör mig på alla idioter som försvarar honom oavsett vad han gjort och vrider och vänder på varje grej för att få det till något positivt när verkligheten visar något helt annat. Men mest stör jag mig på att samma personer försvarar alla fel han gör med att det är en kvinnas fel att han gör dem. Därför kan jag inte låta bli att ta del i diskussionen. Där har du mitt engagemang. Det finns ingen sanning med modifikation i det och det finns verkligen inget motsägelsefullt i det alls.
Det är flera här som sagt samma sak varje gång som frågeställningen dykt upp.
Citera
2025-12-18, 22:38
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
[...]

Herregud 😂😂😂! Varför tror du att Måns Petter Albert är tvåa på den listan?
- Mums är ju en avdankad Mellovinnare som öppet erkände att han var en Kokainmissbrukare, en Sexmissbrukare. Sen som grädde på moset ett ev Transknull 0400 en natt i Stockholm, som dessutom skylls på ett släpvagnsköp, givetvis går kvällstidningarna bananas och alla under "50-60" måste ju googla vem fan dåren är! Jag ser det hellre som konstigt att inte Mums stod överst på den listan om mest googlade.
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2025-12-18 kl. 23:07.
Citera
2025-12-18, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
För sista gången, jag stör mig inte på måns för att jag är inte intresserad av honom över huvud taget. Jag stör mig på alla idioter som försvarar honom oavsett vad han gjort och vrider och vänder på varje grej för att få det till något positivt när verkligheten visar något helt annat. Men mest stör jag mig på att samma personer försvarar alla fel han gör med att det är en kvinnas fel att han gör dem. Därför kan jag inte låta bli att ta del i diskussionen. Där har du mitt engagemang. Det finns ingen sanning med modifikation i det och det finns verkligen inget motsägelsefullt i det alls.
Det är flera här som sagt samma sak varje gång som frågeställningen dykt upp.
Om det som stör dig mest är att man skyller allt på en kvinna, varför har du då dykt upp här just nu? Det är redan tio dagar sedan Ciara nämndes. Det låter därför mer som en billig ursäkt för ditt uppenbara engagemang här.

Det som också är mycket påfallande är att ni vill sälja er ”sanning” som den enda verkliga. Och det med ganska tvivelaktiga medel som förolämpningar, överdrifter, förvrängning av fakta, utelämnande av information eller rent av lögner som har kunnat motbevisas med hjälp av relevanta källor.

Ett mycket bra exempel är de ständiga påståendena om att MZ skulle fortsätta att ta droger. Var är era bevis för det?

Det ser snarare ut som att det är så som han själv har nämnt i pressen, att han har sökt hjälp, slutat och sedan dess är drogfri. Hans två barn är just nu på semester, och uppenbarligen hos honom. Och uppenbarligen, som nämnts här av hennes påstådda vänkrets, insisterar CJ på drogtester om han vill träffa barnen. Om de nu är på semester med honom, vad säger det om verkligheten? Tänk efter igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in