Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Vad menar du i Snapchatkonversationen, skulle "tyda på att han inte minns något"?
Skrev han det? Typ: "vad snackar du om? Jag minns inte alls vad som hände när vi kom hem till dig, det är helt svart!"? Nej, det gjorde han inte. Vilket hade.
Han skrev istället:
"Jo det är klart" (när hon frågade om han inte hört hennes upprepade nej).
Och mer om hur han upplevde situationen, att hon "tvärvände" och att han trodde hon "drev".
Dvs. Han beskriver sina minnen och upplevelser från händelsen. Och han beskriver att han hörde hennes upprepade nej.
Hur kan du ens i din vildaste fantasi tolka det som att han "inte minns?
För majoriteten av oss andra är det glasklart att han inte minns och att han verkligen inte erkänner brott i den konversationen. Du är bestämt av en annan åsikt trots att vi har det svart på vitt. Vill inte vara elak, du kan säkert inte hjälpa att du inte förstår. Men ska försöka förklara så det blir lättare för dig.
Istället för att citera enstaka ord som passar dig så lägger vi in hela konversationen:
”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”
”Ojdå förlåt ja va tokjävla full
1. va nog inte smartast Förlåt”
”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”
”Jo de är väl klart,
2. men förstod väl inte, eller att du ba drev”
”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.
1. Va nog inte smartast, förlåt. Han förstår att hon upplevt att han inte lyssnade på henne och säger att han NOG inte var smartast. Han spekulerar alltså.
2. Jag förstod VÄL inte eller trodde att du bara drev. Hör spekulerar han igen, det kan en 10-åring begripa.
Dessutom har han inte en aning om vad han blir anklagad för i detta skede. Det enda han får till sig är att han inte har lyssnat på hennes nej gällande att ha sex. Har killen varit väldigt full och minnet sviker så antar han kanske att han varit dryg och fortsatt tjata. Det tror jag de flesta av oss hade tänkt i ett sådant läge om man inte minns vad som hänt. För detta ber han om ursäkt och spekulerar i varför han kan ha betett sig som han gjort.
Hon nämner alltså inte någonting om att han ska ha förgripit sig på henne, fört in fingrar eller penis i henne eller att hon tagit bort hans händer gång på gång. Så hur fan kan du ens bygga upp fantasin att han erkänner brott i denna konversation????? Det är för mig obegripligt! Om han inte minns något och får detta skrivet till sig, hur ska han ens förstå att hon anklagar han för något övergrepp över huvud taget?
Förstår du nu?