Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-17, 05:51
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Ska inte en granskning vara granskande och neutral?

Exakt vad störde dig?

Och varför?

Säg nu inte att svenska folket borde veta om att jag bor granne med en målvakt.

Du som neutral tittare som bryr dig om barn, jag frågar dig.
Citera
2025-12-17, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Ja där har du ett stort problem och det är en av nyttan med dokumentären. Samhället har lite att ta itu med.

Dokumentären gjorde bara att Joakim blev ännu större och ökade han stöd samt framtida framgångar. Kanske inte var riktigt det man hade i tanken när man gjorde den?
Citera
2025-12-17, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Exakt vad störde dig?

Och varför?

Säg nu inte att svenska folket borde veta om att jag bor granne med en målvakt.

Du som neutral tittare som bryr dig om barn, jag frågar dig.

Redan skrivit många gånger i tråden, du kan kolla mina inlägg.
Citera
2025-12-17, 05:53
Medlem
Citat:
Är detta ett gängkrig nu?

Nej, betydligt mildare, eller hur?
Citera
2025-12-17, 05:54
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Redan skrivit många gånger i tråden, du kan kolla mina inlägg.

Nej tack.

Du har en mening på repeat. Och just nu tror du inte på den själv.
Citera
2025-12-17, 05:56
Avstängd
Citat:
Dokumentären gjorde bara att Joakim blev ännu större och ökade han stöd samt framtida framgångar. Kanske inte var riktigt det man hade i tanken när man gjorde den?

Du antar att dokumentären är gjord för att störta honom? Jag tror dokumentären är gjord för att grova förtal har gjorts av Joakim Lundell mot privatpersoner i både bok, tv rutan och på YouTube/facebook. Och det är ett problem som behöver regleras upp.

Utöver det, ska man komma undan och kunna göra karriär på förtal? Han borde bli av med varenda spänn som han har dragit in och sitta i fängelse för det brott han har begått.
Citera
2025-12-17, 05:58
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Nej, betydligt mildare, eller hur?

Det är såna som dig som gör detta äckligt!

Det är såna som dig som ska upp i ljuset med Grodollaren, Anjo och serierunkaren Rask.

Är det skitsvårt att fatta?
Citera
2025-12-17, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Så länge det finns sekteritiska rörelser som den som du ingår i, som håller psykiskt sjuka och instabila människor som sanningsvittnen framför seriösa journalister, kommer de föregående kunna fortsätta profitera på ditt dåliga omdöme. Såtillvida är du en vital del av den sjuka och sadistiska mobbningskultur som vuxit fram de senaste åren, där amoraliska och psykopatoida jotjobers tillsammans med sin publik gör reell skada för oskyldiga människor. Eftersom ditt inlägg avslöjar att du inte fattar att du inte fattar, ser jag heller ingen anledning att tro på någon förbättring av dig eller dina aningslösa gelikar.
Otäckt.

Du är en hjärntvättad idiot. Du borde hålla käften med tanke på hur jävla oinsatt du är i den här soppan.
Citera
2025-12-17, 06:34
Medlem
Citat:
Nej tack.

Du har en mening på repeat. Och just nu tror du inte på den själv.

Jodå, orkar bara inte upprepa det jag förklarat många gånger om.
Citera
2025-12-17, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camilla.kvartoft
Du antar att dokumentären är gjord för att störta honom? Jag tror dokumentären är gjord för att grova förtal har gjorts av Joakim Lundell mot privatpersoner i både bok, tv rutan och på YouTube/facebook. Och det är ett problem som behöver regleras upp.

Utöver det, ska man komma undan och kunna göra karriär på förtal? Han borde bli av med varenda spänn som han har dragit in och sitta i fängelse för det brott han har begått.

Testa att ring polisen och se om de sätter honom i fängelse.

Ja, den gravt vinklade "dokumentären" är gjord för försöka sätta krokben för honom men den har ju bara lyckats med det totalt motsatta.

Och jag antar att "dokumentären" inte skapades av Bo-Göran Bodin i syfte att göra Joakim Lundell större, mäktigare, rikare och än mer framgångsrik än vad han redan är? Men det blir han nu och det märks, vilket verkar svida rejält för endel här på Flashback.

Många trodde här trodde verkligen att detta skulle vara dolken i hjärtat, spiken i kistan för hans karriär, så blev det helt tvärtemot.
Senast redigerad av Anonym555 2025-12-17 kl. 06:44.
Citera
2025-12-17, 06:46
Avstängd
Citat:
Testa att ring polisen och se om de sätter honom i fängelse.

Ja, den gravt vinklade "dokumentären" är gjord för försöka sätta krokben för honom men den har ju bara lyckats med det totalt motsatta. Och jag antar att "dokumentären" inte gjordes för att göra honom större mäktigare, rikare och än mer framgångsrik än vad han redan är?

Du är uppenbarligen en hjärntvättad fanboy med ett lågt IQ som inte ser skogen för alla träden.
Inte bara har du helt fel fokus, du verkar ha missat poängen med dokumentären helt och hållet.
Citera
2025-12-17, 06:48
Har nu sett alla delar av ”Hatet”. Vilken jävla soppa!
Alltså, hur orkar folk egentligen? Folk gör tydligen vad som helst för pengar.

Kan tillägga att jag aldrig hade hört talas om dessa svenska youtubers innan.
Senast redigerad av sound69 2025-12-17 kl. 07:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in