Citat:
Till alla Jocke-fans därute.
Vi vuxna människor som följt nyheter och samhällsdebatt sedan länge. Vi är redan förbi grejen med bortträngda minnen för länge sedan. Spiken i den kistan slogs in definitivt när sekten Lambertz, Borgström med flera avslöjades grovt i Quickfallet. Samma sak med Da Costa-härvan. Bortträngda minnen är det bara ett fåtal fanatiska freudianer som tror på idag, finns ingen vetenskap i huvudtaget i det.
Det spelar ingen roll om vi är vänster, höger, SD:are. Ingen tror på det längre.
Sedan att ni vill belysa Chrippa. Var så god. Men han var inte grejen i denna dokumentär, ni fokusförflyttar från ämnet, som är sociala mediagiganten Joakim Lundells agerande.
https://magasinetfilter.se/kommentar/sture-bergwall-har-sett-dokumentaren-om-joakim-lundell-han-kanner-igen-sig/
Vi vuxna människor som följt nyheter och samhällsdebatt sedan länge. Vi är redan förbi grejen med bortträngda minnen för länge sedan. Spiken i den kistan slogs in definitivt när sekten Lambertz, Borgström med flera avslöjades grovt i Quickfallet. Samma sak med Da Costa-härvan. Bortträngda minnen är det bara ett fåtal fanatiska freudianer som tror på idag, finns ingen vetenskap i huvudtaget i det.
Det spelar ingen roll om vi är vänster, höger, SD:are. Ingen tror på det längre.
Sedan att ni vill belysa Chrippa. Var så god. Men han var inte grejen i denna dokumentär, ni fokusförflyttar från ämnet, som är sociala mediagiganten Joakim Lundells agerande.
https://magasinetfilter.se/kommentar/sture-bergwall-har-sett-dokumentaren-om-joakim-lundell-han-kanner-igen-sig/
Jag är själv vuxen.
På något galet sätt har jag vid sidan av och likt många andra följt denna "fight" från dag 1, dvs. från första stund Linnea kom in i Joakim och Chrippas liv (först var hon intresserad av JL, därefter när hon fick nobben var det mer spännande med CB).
ALLA i denna soppa är vidriga trash. Absolut alla. JL kräks jag på bara jag ser honom och samma sak med hela hans entourage från hantverkare till kameramän.
Men det finns faktiskt några jag kräks ännu mer över- och det är CB och Linnea.
Dom är båda så psykiskt instabila det bara går. Sprider hat, missköter CB:s dotter, ljuger, förtalar och lever ett påhittat liv där det bara handlar om att det ska se bra ut.
Samtidigt lever dom i en misär.
Dom är den absoluta orsaken till detta drama. Inte för att dom existerar utan för de val de gjort och det sätt de beter sig på.
Alla är vidriga, men CB och hans blonda bimbo är värre än satan.