2025-12-16, 15:03
Medlem
Eftersom Hanna nästan spyr själv av att bara prata om Kåvepenin så lär ju Lars inte kunna äta det. Så mycket sött som ungen äter så borde de kunna lura i henne det tycker jag.
Citera
2025-12-16, 15:39
Medlem
Jag som nyss haft ett barn med ögoninflammation får panik när jag ser hur mycket Hanna petar sig i ögonen haha! I var och varannat filmat inlägg gnuggar hon sig alltid i ögonen.
Citera
2025-12-16, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen
Jag som nyss haft ett barn med ögoninflammation får panik när jag ser hur mycket Hanna petar sig i ögonen haha! I var och varannat filmat inlägg gnuggar hon sig alltid i ögonen.

Det tänkte jag också på.
När hon själv säger att hon är ett ”ögonbarn” så är man väll extra försiktig.
Hon vill kanske också bli sjuk hon så att allt med ”operationen” blir glömt….
Citera
2025-12-16, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Det tänkte jag också på.
När hon själv säger att hon är ett ”ögonbarn” så är man väll extra försiktig.
Hon vill kanske också bli sjuk hon så att allt med ”operationen” blir glömt….

Vad yrar du om?
Hon säger att både hon och Kevin var öRonbarn 🤣 och att L nu har öRoninflammation 🙈
Citera
2025-12-16, 16:14
Medlem
Bara jag som är fascinerad över hur dålig hon är på att prata? Hennes meningar är så konstiga, det är liksom inte ren svenska på nått sätt. Blir stressad av att höra henne prata
Citera
2025-12-16, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brasken87
Bara jag som är fascinerad över hur dålig hon är på att prata? Hennes meningar är så konstiga, det är liksom inte ren svenska på nått sätt. Blir stressad av att höra henne prata

Ja o allt flaxande med händer. Vet ingen annan flunsa som håller på som en dirigent när de gör videos.
Citera
2025-12-16, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
Vad yrar du om?
Hon säger att både hon och Kevin var öRonbarn 🤣 och att L nu har öRoninflammation 🙈

Ahhh! Hört fel! 😉
Citera
2025-12-16, 18:24
Medlem
Vad menar hon med att hon har ”fullt upp att bota öroninflammation” så då kan man kolla på gamla inlägg? Hon verkar ju helt pantad, för att vara så intresserad av att vara sjuk och behöva hjälp från vården så kan hon inte ta hand om ett sjukt barn verkar det som.

Hur kan hon tro att en tvååring förstår och går med på att ”ta den här äckliga medicinen så får du en bit choklad sen”. Skulle gärna vara en fluga på väggen där. Stackars Lars.

Och om Lars har sån feber att hon kräks så fort alvedonen går ur!?!? Då är väl något allvarligt fel och de bör åka in akut? Hon kan aldrig ljuga trovärdigt heller
Citera
2025-12-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Vad menar hon med att hon har ”fullt upp att bota öroninflammation” så då kan man kolla på gamla inlägg? Hon verkar ju helt pantad, för att vara så intresserad av att vara sjuk och behöva hjälp från vården så kan hon inte ta hand om ett sjukt barn verkar det som.

Hur kan hon tro att en tvååring förstår och går med på att ”ta den här äckliga medicinen så får du en bit choklad sen”. Skulle gärna vara en fluga på väggen där. Stackars Lars.

Och om Lars har sån feber att hon kräks så fort alvedonen går ur!?!? Då är väl något allvarligt fel och de bör åka in akut? Hon kan aldrig ljuga trovärdigt heller
Hon som är så ”inkännande och möter” barnet… *citat från Hanna själv*.
Citera
2025-12-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Eftersom Hanna nästan spyr själv av att bara prata om Kåvepenin så lär ju Lars inte kunna äta det. Så mycket sött som ungen äter så borde de kunna lura i henne det tycker jag.

Alltså jag har själv testat A L L T. Det går inte att dölja den smaken överhuvudtaget. Vi fick utskrivet en annan istället som slank ner utan problem. Min unge både kräkte och spottade.
Citera
2025-12-16, 20:05
Medlem
Jag hade definitivt gett febernedsättande som supp till ett så litet barn. Då kräks de inte upp det och det håller febern nere. Ett tips.
Citera
2025-12-16, 20:16
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag hade definitivt gett febernedsättande som supp till ett så litet barn. Då kräks de inte upp det och det håller febern nere. Ett tips.

Nu tror jag du missuppfattat H. Hon skriver att så fort alvedonen/ipren börjat avta i effekt och L får tillbaka febern så kräks hon (vilket är rätt vanligt, att småbarn kräks när de har hög feber). Så hon verkar ju få i L febernedsättande utan problem.

Det hon inte får i L är kåvepenin, vilket jag förstår för det är helt vidrigt och tar över all smak man försöker sig på att dölja det med. Jättebra att de hörde av sig så de kunde få en annan typ av antibiotika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in