Citat:
Ett erkännande? Om du ser ett erkännande i den texten borde du hålla dig ifrån juridiska diskussioner. Patetiskt att påstå att det där skulle vara ett rent erkännande. Vi läser det en gång till tillsammans.
Om det är denna Snapchat konversationen ni åsyftar
Citat:
Hon: ”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”
Han: ”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”
Hon: ”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”
Han: ”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”
Hon: ”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
Han: ”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
Hon: ”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.
Om det är den där Snapchat-konversationen ni menar, så är det fascinerande hur ni lyckas tolka ett rent erkännande som ”glasklart nekande”.
Det krävs en ganska speciell fantasiapparat för att få ”Ojdå förlåt, jag var tokjävla full” att betyda motsatsen.
Om ni tror att kvinnan har lyckats lura polisen, åklagaren och tingsrätten i ett svep samtidigt som hon skriver perfekt juridiskt underlag i en fyllechatt då är det nog några här som ser konspirationer i julrim.
Citat:
Hon: ”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”
Han: ”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”
Hon: ”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”
Han: ”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”
Hon: ”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
Han: ”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
Hon: ”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.
Om det är den där Snapchat-konversationen ni menar, så är det fascinerande hur ni lyckas tolka ett rent erkännande som ”glasklart nekande”.
Det krävs en ganska speciell fantasiapparat för att få ”Ojdå förlåt, jag var tokjävla full” att betyda motsatsen.
Om ni tror att kvinnan har lyckats lura polisen, åklagaren och tingsrätten i ett svep samtidigt som hon skriver perfekt juridiskt underlag i en fyllechatt då är det nog några här som ser konspirationer i julrim.
”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”
”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”
Det fetstilta visar väldigt tydligt att han inte minns. Han svarar på hennes anklagelse och spekulerar i hur han kan tänkas ha betett sig. Det enda den konversationen bevisar är att han inte minns pga berusning.
Jag har dock inte påstått att det är ett glasklart nekande heller för det är det inte. Men det är absolut inte ett erkännande heller. Killen minns inte vad som hänt och spekulerar vad som KAN ha hänt med tanke på anklagelsen hon riktar mot honom.
. Vidare att man då också är ett brottsoffer. Med er glimrande logik och slutledningsförmåga kommer kanske 1 av 100 genomförda våldtäkter leda till straff, och vi vet ju att det är dit ni vill med er MENA-kvinnosyn.
givetvis kommer jag stå för vad svinig jag var mot dig, stå för det även inför våra vänner. Förlåt!"