2025-12-13, 20:20
Medlem
Han trodde med dokumentären att han skulle komma in i värmen, istället får hans stora fiende Cluee sitta och kritisera honom i morgontv, klart det svider för Anjo.
Citera
2025-12-13, 20:26
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Vet du varför det postas?
Det är humor.
Varför är det humor?
Mobbaren får lida.

Så ditt/erat resonemang är då att ett fel plus ett till, blir 2 rätt? Eller 2 fel? Ni hatar över samma sak ni själva gör. Då borde ni kanske föregå med gott exempel istället för att göra samma sak själva? Helt amazing att gnälla på att någon utsätter andra, och så gör man EXAKT likadant själv. Men då kallar du det humor?

Tur ni inte är jättemånga i *De hjärndödas förening*.
Citera
2025-12-13, 20:29
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Han trodde med dokumentären att han skulle komma in i värmen, istället får hans stora fiende Cluee sitta och kritisera honom i morgontv, klart det svider för Anjo.

Anjo VET exakt vad Cluee är för människa. He doesn´t give a fuck.
Jag undrar om Cluee, någonsin, haft ett enskilt samtal med någon, utan att snacka skit bakom ryggen på någon annan...... Jag tror fan inte det. Det finns en anledning till att han kallas orm.
Citera
2025-12-13, 20:31
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ja, det finns anledningar att han tappade följare. Helt klart.

Men knappast för att han va en kass kreatör.
Det har han aldrig varit.

Det har varit krafter som har svartmålat Cluee

Varifrån har dessa onda krafter kommit ifrån?
Onda krafter med debila följare.

Du har förklarat dig själv som efterbliven.

Är det någon här som är riktigt efterbliven så är det du. De mörka, onda krafterna som du hänvisar till är Cluee själv, Incel Bölman och de andra billiga Temu-gänget samt deras fåtal följare. Inget annat.
Citera
2025-12-13, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Så ditt/erat resonemang är då att ett fel plus ett till, blir 2 rätt? Eller 2 fel? Ni hatar över samma sak ni själva gör. Då borde ni kanske föregå med gott exempel istället för att göra samma sak själva? Helt amazing att gnälla på att någon utsätter andra, och så gör man EXAKT likadant själv. Men då kallar du det humor?

Tur ni inte är jättemånga i *De hjärndödas förening*.

Den humorbefriade mobbande tjockisen behöver komma ned på jorden. Innan dess kan ingen förändring ske.
Citera
2025-12-13, 20:39
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Den humorbefriade mobbande tjockisen behöver komma ned på jorden. Innan dess kan ingen förändring ske.

Jahaja..... Jag tror att ni landat på skallen lite för många gånger om ni tror att ert hateri på flashback ska sänka honom. Och "tjockisen"? Hur fan ser ni själva ut? Ger mig fan på att minst hälften av er små anonyma tangentbordskrigare ser ut som skit från hell, hahaha.
Citera
2025-12-13, 20:50
Medlem
Citat:
Jahaja..... Jag tror att ni landat på skallen lite för många gånger om ni tror att ert hateri på flashback ska sänka honom. Och "tjockisen"? Hur fan ser ni själva ut? Ger mig fan på att minst hälften av er små anonyma tangentbordskrigare ser ut som skit från hell, hahaha.

Vem har pratat om att sänka?

Han behöver komma ner på jorden för att en personlig utveckling ska kunna ske. Jag hoppas att han har normalt funtade människor i sin närhet som kan dra i nödbromsen innan han själv gör slut på sina karriärmöjligheter utanför YouTube.
Citera
2025-12-13, 20:50
Avslutad
Citat:
Är det någon här som är riktigt efterbliven så är det du. De mörka, onda krafterna som du hänvisar till är Cluee själv, Incel Bölman och de andra billiga Temu-gänget samt deras fåtal följare. Inget annat.
Ni onda.

Ni onda hatar sanningen, det vrider sig inom er.

Cluee är transparent och öppen.

Ni dööör.

Jag älskar att Cluee har visat sin bollar nu.

Han visar att han är en man med moral och har ett vettigt tänk

Den enda som kan driva sin kanal med stolthet , till skillnad från hans meningsmotståndare.

Har aldrig sett Cluee sälja sina barn.

Nu pratar vi moral.
Citera
2025-12-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ni onda.

Ni onda hatar sanningen, det vrider sig inom er.

Cluee är transparent och öppen.

Ni dööör.

Jag älskar att Cluee har visat sin bollar nu.

Han visar att han är en man med moral och har ett vettigt tänk

Den enda som kan driva sin kanal med stolthet , till skillnad från hans meningsmotståndare.

Har aldrig sett Cluee sälja sina barn.

Nu pratar vi moral.

Cluee är den ende av dem som har en äkta empatisk förmåga.
Citera
2025-12-13, 20:56
Medlem
Citat:
Anjo VET exakt vad Cluee är för människa. He doesn´t give a fuck.
Jag undrar om Cluee, någonsin, haft ett enskilt samtal med någon, utan att snacka skit bakom ryggen på någon annan...... Jag tror fan inte det. Det finns en anledning till att han kallas orm.

Alla i den här soppan snackar skit bakom ryggen på folk.
Citera
2025-12-13, 21:08
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Vilka jävla töntar ni är.... Ni bär er åt som ett gäng luffare, låg-intelligenta idioter som ältar old news bara för att ha nåt att skriva. Loosers har ni alltid varit och loosers kommer ni att förbli.

Losers, tjockis, losers. Det är så det stavas.
Citera
2025-12-13, 21:36
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Vem har pratat om att sänka?

Han behöver komma ner på jorden för att en personlig utveckling ska kunna ske. Jag hoppas att han har normalt funtade människor i sin närhet som kan dra i nödbromsen innan han själv gör slut på sina karriärmöjligheter utanför YouTube.

Jag tror att du borde oroa dej mer för Cluee, hans kanal och "youtube-karriär".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in