2025-11-13, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
”Kycklingen” han åt.
För en som bara känner till att han åt en dålig kyckling, vad skulle det vara med ”kycklingen”?
Citera
2025-11-13, 18:38
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejdiasia
För en som bara känner till att han åt en dålig kyckling, vad skulle det vara med ”kycklingen”?
Han skar sig olyckligt i handen med samma kniv han precis skurit rå kyckling med. Man kan dö om man har otur.
Citera
2025-11-13, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Den här grejen med att John, enligt frugan, skulle ha blivit bajsad på av AIK - är det sant? Fick han ett ovärdigt avslut eller är det här en överreaktion från frugans sida. Eller har det här att göra med att den här andre jeppen (Anton?) fick en Tifo av supportrarna men inte John?

Han fick lite blommor. I lagom paritet till hans insatser i Gnaget. Att hon sen har mage att prata om att han skulle gå till Bajen för rätt pengar visar ju bara att supportrarna gjorde rätt som inte hyllade honom mer.
Hyllningar ges till de som förtjänar det.
Hon ville att han skulle få ”prata i micken”. Finns ingen spelare i Gnaget som spelat så lite men pratat så mycket.
Citera
2025-11-14, 17:37
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Han skar sig olyckligt i handen med samma kniv han precis skurit rå kyckling med. Man kan dö om man har otur.

Det stämmer inte. Det var inte han som lagade maten. Varför sitter du och hittar på?
Citera
2025-11-16, 21:53
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Det stämmer inte. Det var inte han som lagade maten. Varför sitter du och hittar på?
Sorry, det var den version jag hört av kompisar. Tydligen åt han kyckling som inte var genomstekt. Det är inte heller bra. Salmonella.
Citera
2025-11-19, 08:08
Medlem
Rikskrim08s avatar
Är Johan så korkad som han framstår i TV?
Citera
2025-12-13, 14:10
Medlem
Sveppss avatar
Lyssnade på sanning & konsekvens nu och blev påmind om Guidetti. Vad glad jag blev att läsa här att han äntligen tvinades erkänna sin dotter, som btw har sett ut som sin farsa sedan hon föddes och ingen trodde inte var hans kött och blod.

Tycker så illa om både Sanna och John sedan jag fick reda på hur de behandlat hans dotter och hennes mamma. Hoppas hans dotter stämmer skiten ur honom så fort hon fyller 18.
Citera
2025-12-17, 00:50
Medlem
Nån som har en fungerande länk till dom och bilagor?
Citera
2025-12-17, 08:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Lyssnade på sanning & konsekvens nu och blev påmind om Guidetti. Vad glad jag blev att läsa här att han äntligen tvinades erkänna sin dotter, som btw har sett ut som sin farsa sedan hon föddes och ingen trodde inte var hans kött och blod.

Tycker så illa om både Sanna och John sedan jag fick reda på hur de behandlat hans dotter och hennes mamma. Hoppas hans dotter stämmer skiten ur honom så fort hon fyller 18.

Någon som har instragram länk till dottern?
Citera
2025-12-18, 22:02
Medlem
Vad fan har JG gjort i käften?! Billiga plasttänder? Han ser ju inte klok ut 😂
Citera
2026-01-19, 22:17
Medlem
Hans fru är med i en serie ”Mammor” som går på SVT. I den tråden kom de fram att han har ett till barn i USA alltså att ryktena va sanna!

Är det nån som kan bekräfta det eller är det bara ett rykte? Är ganska dyngrak så kan inte söka i tråden!!
Citera
2026-01-19, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzebulle24
Vad fan har JG gjort i käften?! Billiga plasttänder? Han ser ju inte klok ut 😂

Ser ut att va turkisk finish
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto