Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-18, 20:26
Medlem
Till Expressen har de (Sanna och John) tidigare i år uppgivit att de varit ett par i 16 år, och om dottern i USA då är 14 år nu, do the math

Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Så vadå, han fick en dotter efter en tillfällig förbindelse i USA för 14 år sedan? Var han redan gift med Sanna då när han var typ 20 år?

Sorgligt att han inte velat ha kontakt med sitt barn. Det är väl bara att göra det bästa av situationen? Ett engångsligg när man var 20 bast, folk har gjort värre saker. Det är väl bara att stå för sina handlingar och träffa sitt barn. Kan inte frun acceptera att han låg med nån annan när han var 20 får det väl vara så, man överger inte sitt barn. Neymar gjorde en annan tjej gravid när hans flickvän var gravid men han står i alla fall för sina handlingar och straffar inte barnet.
Senast redigerad av Udda. 2025-08-18 kl. 20:27. Anledning: Förtydligande
Citera
2025-08-18, 20:32
Medlem
Amors avatar
Nästa Stockholms-derby, blir det ett jättetifo kring detta som inte går att ignorera för mainstream-media. Ja menar måste vara den ultimata psykningen att kasta upp elefanten i rummet till alla aik:are
Citera
2025-08-18, 20:42
Citat:
Ursprungligen postat av mojkpasset
Sanna laddar upp som vanligt på Snapchat på henne och John, ”saknat honom” osv asså nu i realtid. Fattar inte om de bara tänker att detta ska blåsa över eller något? Sånna här stunder kan jag tycka att det är tråkigt att vi inte har papparazi/skvallertidningar som grottar ner sig i sånt här…så länge de låtsats som ingenting och inga ”vanliga” tidningar rapporterar om det så kan det ju faktiskt gå att sopa under mattan

Man kan ju anta att de hunnit bearbeta det hela ett tag med tanke på att det var förra året i april som John fick stämningsansökan hem på posten och att han fick svar på DNA-testet i januari i år.
Citera
2025-08-18, 21:47
Medlem
Ungen är bra mycket sötare än de två han har med Ms-piggy iallafall
Citera
2025-08-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Hon ska enligt tidigare inlägg i tråden ha kontaktat honom via sin Instagram men inte fått svar

I annat inlägg kommer det fram att mamman berättat för henne från start att hennes pappa är John Guidetti och att dom brukar kolla på klipp på honom. Hon ska tydligen trott när hon var 3-4 år att hon inte kan träffa honom för han bor för långt bort

Värst är John men det är fan barnmisshandel även från morsan Bre att introducera BARNET till en pappa man inte fått tag på för att bekräfta faderskapet

Ja men hon behövde väl ingen bekräftelse. Mamman visste ju att Guidetti var pappan såklart, annars hade hon knappast legat på honom såhär i 14 år.
Citera
2025-08-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnsvaravsnA
Mamman till barnet borde göra DNA-test på ungen med de olika släktforskningstjänsterna. Om hon har tur matchar barnet mot Guidettis släktingar i Sverige som kan finnas i databaserna. Hittar hon någon den vägen har hon ett bra case att till slut få ett faderskapstest.

Läste nånstans att det var så de gjorde.
Citera
2025-08-18, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Togoodforyou
Flickan är född 2011 så hon har hunnit bli 14 år. Mamman i USA har hela tiden vetat om att John är pappan och försökt nå honom men han har gett henne kalla handen. Hade John varit singel då han doppade i fel kopp tror jag läget hade sett annorlunda ut. Då hade han förmodligen fört en dialog iaf och accepterat läget. Tror problemet och förnekelsen bottnar i att rädda förhållandet med S genom att förneka och ta avstånd även om de båda innerst inne vetat att J är pappan. Lyssnar på hans frus pod och J gästar den ibland och det är tydligt att J är underlägsen sin fru. Han verkar avguda henne (med all rätt) då det är hon som drar stora lasset hemma med barn och allt medan han är borta och spelar. Hon hamnar ofta i svackor när han är borta och det tjafsas en hel om det under den tiden vilket hon pratar öppet om. Där bär han ofta ett dåligt samvete vilket jag förstår. Jag tror anledningen till att han förnekar och tagit avstånd beror på skammen om att han var otrogen, Sanna är den som bestämmer hemma och vad jag förstått vill inte hon veta av detta barn som kom till under otrohet och därefter rättar sig John i Sannas led, ganska säker på att hon ställt ultimatum om barnet att han får välja henne eller familjen (vad jag har hört av andra källor )
Svagt av honom då dottern inte valde sin pappa och han visste väl ändå hur barn blir till?! Vill man inte ta den konsekvensen som kille så skyddar man sig. Punkt! Och sen ska man ju inte doppa i fel gryta. Sen fattar jag att han ångrar sig men det är försent. Kan bara hoppas att han r man nog att ta tag i det och axla sitt ansvar och även låta barnen ha kontakt med varandra för de är ju trots allt syskon vare sig han vill eller ej.

Jag vet inte om jag köper det där med rädda sin relation alltså. Hon måste väl veta om sen länge att JG blev far till ett barn när han var 19 bast? Älskar hon honom så skulle hon väl vilja att han tog sitt ansvar, gjorde det rätta för sitt barn och även slapp samvetskvalet man borde få av att bete sig som en ynkrygg och vägra erkänna sitt eget barn.
Citera
2025-08-18, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Har nog mycket att göra med de inblandades integritet (framförallt barnet i detta fall) och att det inte finns något större nyhetsvärde i ett sånt här fall. Hade varit annorlunda om han t.ex. begått ett brott eller så, men detta är ju en ganska privat sak som egentligen inte har någonting med hans karriär att göra.

Barnets integritet, vilket skitsnack. Man skyddar John som betett sig svinaktigt, det är inget att hymla om. Han körde en klassiker och drog ”tänk på mina baaaaarn” kortet. Det kan man alltid testa att gömma sig bakom. Men men barnen blir ju stora, då kanske syskonen själva tar kontakt och vill träffas.
Citera
2025-08-18, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herremingod
Det finns alltid en anledning till allt. Jag ogillar själv personer som Guidetti, men med den uppväxten han haft och sin otroligt märkliga pappa, så tycker jag att John ordnat upp det rätt bra i vuxen ålder. Hade kunnat vara betydligt värre

Vad är det som varit otroligt märkligt med hans pappa?
Citera
2025-08-18, 22:58
Medlem
Den uppfattning jag har om Sanna och vad jag har hört ryktesvägar så vill inte Sanna veta av det här barnet, därför tror jag absolut att hon är drivande i att han inte ska ha kontakt med barnet. Varför skulle han annars vägra kännas vid barnet? Vem är inte nyfiken på vem ens barn är? De bor på varsin sida jordklotet så han hade inte behövt ta så mycket fysiskt ansvar än underhåll (som han har råd med) och varför skulle han ha sådant förakt till sitt egna kött och blod att han förnekar henne? (trots att han VET att det är hans) Det går ju inte att missta på bilder att han är hennes pappa. För mig är det helt obegripligt hur man kan ignorera sitt barn på det viset, särskilt när man har 2 barn till som är precis lika stor del av honommsom barnet i USA, och Sanna som själv är mamma borde ha uppmuntrat honom till kontakt, men lyssnar man på podden så förstår man att hennes 2 barn är lite bättre än andra barn och min uppfattning om henne har alltid varit att hon är en ganska kall person. Det är vad jag tror iaf. Men det krävs ganska stor dos empatilöshet om man ska kunna agera på detta vis. Kommer aldrig kunna se på dem på ett positivt vis efter detta. Folk blir canclade för mindre…
Citera
2025-08-18, 23:09
Citat:
Ursprungligen postat av hejdiasia
Vad är det som varit otroligt märkligt med hans pappa?
Det vet alla som träffat Johns pappa på fotbollsplanerna runt i Sthlm när John var ung, och de som träffat John hemma hos pappan. Jag tänker inte specifisera det här, men det är ingen slump att John har vissa jobbiga sidor, om man säger så.
Citera
2025-08-18, 23:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Man kan ju anta att de hunnit bearbeta det hela ett tag med tanke på att det var förra året i april som John fick stämningsansökan hem på posten och att han fick svar på DNA-testet i januari i år.
Jag skrev till henne (mamman) för något år sedan och tipsade om just detta. Vet inte om hon redan hade tänkt på det. Men hon tackade för tipset i alla fall. Kan jag nu räkna mig som Johns agent och ta 10% av underhållet?

Skämt åsido. Det vore lite coolt om man fått vara med att återförena en far och en dotter, hur det än går med relationen i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in