2025-12-09, 18:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Rödskägget blev snuvad på en kyss. Det var väl väntat.
Hade det inte varit motiverat? att göra en Micke Leinegaard i hans sits
& sedan brösta skade-ståndet i byxan
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-09 kl. 18:31.
Citera
2025-12-09, 22:04
Medlem
Alltså, han var klantig som sa allt han tänkte på dejten med Ida. Det är inte smart att säga allt man tänker - särskilt inte i början av en relation.

Båda tjejerna är jättebra personer, och jag hoppas det blir Ida, för hon verkar helt fantastisk! Och Victor är en fin människa.

Tycker ni är för hårda mot Christian och tjejerna. De är uppenbart intresserade båda två och även han skulle nog gärna dejta båda, fast en i taget. Blir spännande att se hur det känns på slutdejten med Johanna!

Elin.... något är konstigt, helt klart.

Rasmus: Genuin kille, som hade en väldigt fin tjej på slutdejt sist. Har svårt att se att det ska kunna brädas av Natalie, även om hon verkar jättegullig.

Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad konkret du var där rörande woman skills och deras känslighet, not
Jag utgår från att Victor snarare respekterar kvinnors särart för möe, vilket är hans problem
Citera
2025-12-10, 07:16
Medlem
Jaha.

Citera
2025-12-10, 10:19
Medlem
Tror på samma som dig. Nathalie & Rasmus är fina ihop. Frida är en riktig bitch😳 känslokall o egoistisk.

Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Jaha.

Citera
2025-12-10, 13:17
Avstängd
Lucas borde kamma sig istället för att gå omkring med "knullrufs".

Det är ändå tv.
Citera
2025-12-10, 13:53
Medlem
Alltså, om vi ska prata om utseende och tv, så är det väl INTE Lucas vi ska gnälla mest på

Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Lucas borde kamma sig istället för att gå omkring med "knullrufs".

Det är ändå tv.
Citera
2025-12-10, 14:49
Medlem
Johanna som fint och vänligt försöker prata med Frida och blir avvisad på ett sånt sätt, nej Frida är inte trevlig. Johanna är snällare.

Oj vad han Viktor ändrade sig, när Linda visade känslor fick han kalla fötter och då blev Ida mer intressant igen.

Rasmus så fin kille.

Elin verkar ju inte veta alls vad hon vill. Smått komiskt att hon också väljer att spela upp en smörig kärlekssång under dejten. Men denna gång tyckte hon inte det var pinsamt.
Senast redigerad av honn 2025-12-10 kl. 14:52.
Citera
2025-12-10, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindajkpg
Tror på samma som dig. Nathalie & Rasmus är fina ihop. Frida är en riktig bitch😳 känslokall o egoistisk.

Ja vilken bitch. Hoppas han väljer Johanna.
Citera
2025-12-10, 14:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Johanna som fint och vänligt försöker prata med Frida och blir avvisad på ett sånt sätt, nej Frida är inte trevlig. Johanna är snällare.

Oj vad han Viktor ändrade sig, när Linda visade känslor fick han kalla fötter och då blev Ida mer intressant igen.

Rasmus så fin kille.

Elin verkar ju inte veta alls vad hon vill. Smått komiskt att hon också väljer att spela upp en smörig kärlekssång under dejten. Men denna gång tyckte hon inte det var pinsamt.

Ja det är som de känt varandra flera år som har en egen "låt".

Landade helt fel tycker jag.
Citera
2025-12-10, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Ja det är som de känt varandra flera år som har en egen "låt".

Landade helt fel tycker jag.
Åh Vikor- rätt val, så glad. Detta är perfekt. Grattis t mig själv- fick som jag ville
Citera
2025-12-10, 15:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lindajkpg

Jag håller med hon har lite bitch-aura. Det kanske är näsringen. Hon borde plocka ut den.
Citera
2025-12-10, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Ja vilken bitch. Hoppas han väljer Johanna.
Men han kan ju också välja att bestämma sig för att han ( Christian),
behöver ännu mer tid, att välja rätt livspartner.

Det är ju faktiskt så att den kvinna som kommer från annan miljö kanske inte alls passar in i lantliv
det är trots allt en annan kultur, att bo o leva på bondvischan.

Att attraheras o vilja ha mennen, är inte samma sak som att passa in på en lantgård.
Är man van vid aktion och fart o fläkt, klarar man inte av det lugna vischan-livet.

Det är fullt förståeligt om bonden inte kan ta beslut, under denna korta tid. som programmet pågår..
Senast redigerad av moshes 2025-12-10 kl. 15:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in