Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-15, 21:37
Medlem
Aa justja Johanna heter hon
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Vem är Jennifer? Menar du Johanna?
Citera
2025-12-15, 22:20
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Kompisen kanske ville bli känd. Hon hade en väldigt fin röst.

Det kanske hon ville bli. På bekostnad av att Elin såg korkad ut

”Väldigt fint” var väl att ta i.
Hon sjöng medelmåttigt fint, ungefär sådär som en i varje skolklass sjunger. Typ på sådan nivå att de som känner henne ska be henne sjunga på bröllop, dop och begravning.

Eller när man ska på dejt i Bonde söker fru.
Citera
2025-12-15, 22:22
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Hur kan ni tro att Elin väljer Lukas? Ingen som helst intimitet på slutdejten. Elin tänkte på Rasmus när sångerskan sjung.

Jag tror Elin tänkte på sig själv.
Citera
2025-12-15, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Det kanske hon ville bli. På bekostnad av att Elin såg korkad ut

”Väldigt fint” var väl att ta i.
Hon sjöng medelmåttigt fint, ungefär sådär som en i varje skolklass sjunger. Typ på sådan nivå att de som känner henne ska be henne sjunga på bröllop, dop och begravning.

Eller när man ska på dejt i Bonde söker fru.

Ja jag är inte musikalisk så kanske inte var så fint om man har musiköra, men jag tyckte det var fint
Citera
2025-12-15, 23:39
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Ja jag är inte musikalisk så kanske inte var så fint om man har musiköra, men jag tyckte det var fint

Hon sjöng förvånansvärt bra genom näsan.
Citera
2025-12-16, 10:40
Medlem
Vilka bor ihop av dem idag? Är tveksam till om nåt av paren håller faktiskt. Möjligtvis Chrtian och Johanna för hon har klass och stil. Han från Otterbäcken väljer nog den med nosring och kan hålla i brist på andra?
Citera
2025-12-16, 14:17
Medlem
notlostintheworlds avatar
Längtar tills imorgon, då får vi svaren
Citera
2025-12-16, 17:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hon sjöng förvånansvärt bra genom näsan.
Ungefär som Björn As-seg-lius "Du e det fulaste jag vet, du e det billigaste i världen"
hur som helst är han jävligt död (svensk filmindustri)
Citera
2025-12-16, 17:15
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Synd att han ska ha det jobbet, men det är ju inte jag som ska dejta honom . Elin bryr sig inte.
Och han är rolig och lite småmysig, såna killar drar ofta längsta strået.
Fast Rasmus strå kommer vara så kort att han står och tuggar på överläppen efter att Elin är klar med han,
Någon har ju dragit din längsta stråna från hans huvud redan (hohooho)

Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hahaha det är ju ännu dummare när det är Elin själv som beställt att en viss sångerska (som hon känner sedan tidigare) ska ställa sig bredvid bordet och sjunga kärleksmelodier till de tu.
Och sen sitter Elin där och tycker det är romantiskt

Haha vafaan, det är väl inte romantiskt att ordna det till sig själv!? Om snubben hade fixat det skulle jag förstå om hon hade tyckt det var vackert men för i helvete liksom
Tanken var att lille Lucas skulle tycka att det var romantiskt OCKSÅ

Menar du att när en karl hyr in en gubbe från Manpower som sjunger Bella Nutte eller Anus Ramasotti's Pio bella cosa samtidigt som man sätter igång & örfilar upp sin kvinna vid restaurangbordet, så tycker inte killen själv att detta är romantiskt? utan han gör saker som motsatta könet tycker är romantiskt bara, hur skulle man kunna se sig själv i spegeln efter det? det låter lite som en utstuderade sociopat (härligt)

Kanske handlar det om vilket kön sångaren har, Elin valde en kvinnlig ståuppkomiker att sjunga, det gjorde även Kapten Rödskägg som med facit i hand borde ha valt Jussi Björlings kusin istället, Elin borde väl ha skickat en manlig sångare på Lukas kanske så det kunde reflekteras tillbaka mot henne? istället för att behöva som nu låtsas att det var Elin själv som sjöng till Lukas i den kritiska avsändarfrågan vem sjunger för vem? här
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-16 kl. 17:40.
Citera
2025-12-17, 06:49
Medlem
Upp å hoppa nu! Vi är väl flera som sett finalen i arla morgonstund eller?

Senast redigerad av jamenda 2025-12-17 kl. 06:52.
Citera
2025-12-17, 10:52
Medlem
Crapmagics avatar
Använd nu spoilertag! om ni ska kommentera (riksdags)valet likt det står i utkast-mallen
rakt framför era blinda ögon eller vänta fogligt till tv-sändningen som en vuxen männirska
Citera
2025-12-17, 11:22
Medlem
notlostintheworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Använd nu spoilertag! om ni ska kommentera (riksdags)valet likt det står i utkast-mallen
rakt framför era blinda ögon eller vänta fogligt till tv-sändningen som en vuxen männirska

Intelligensnivån är inte så hög uppenbarligen och även läskunnigheten, så ett tips i all välmening: Hejda dig från att trycka på den här trådknappen tills du sett programmet. Alla har ju ett val faktiskt. Även du och även den som spoilar och inte använder spoilertaggen. Då slipper man bli besviken. Svårare än så är det inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in