Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-09, 22:59
Medlem
Klart alla skaffat såna där hundar också.
WT-markör deluxe!
Sista soc-pengarna gick till att köpa valpen, samt en liten ansiktstatuering.
Senast redigerad av Lelleolsson 2025-12-09 kl. 23:02.
Citera
2025-12-09, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Anjo verkar vara helt genomfalsk. Han förtalar och förnedrar och sen när det blir en motreaktion så spelar han ett offer med darrande underläpp och tårar i ögonen.
Han fejkade även telefonsamtalet från "tipsaren" i avsnitt två. vem som helst hör att det är Chrippas ex Julia.
Citera
2025-12-09, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkyStock4764
Någon som sitter på en bra sammanfattning av hela Chrippa och Linnea dramat?
SVT sammanfattar det så rörigt och lämnar ute så många detaljer så man har ingen aning vad det handlar om egentligen.

Vad är det viktigaste som dom utelämnade tycker du då? Jag tror dom försöker få med allt av vikt och få med från alla karaktärer. Man ska ju också fånga in tittarna, så det inte blir för mycket info. Många som tittar kan inte all historik.

Dokumentären visar oerhört tydligt vilket problem vi har i samhället med influencers som bara kastar ur sig saker. Och det tas som absolut sanning från alla följare utan någon som helst kritiskt tänkande.
Citera
2025-12-09, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Det syns tydligt att han är helt nykter. Dom är inte stora som tefat, dom är större än folk har normalt, men inget som får en att tappa hakan. Mina är lika stora i rum med dov belysning. Jacke har adhd, mediciner mot adhd kan ge stora pupiller.

När man tar centralstimulerande så beter man sig relativt nyktert. Jo, jag har sådan medicin oxo och man måste äta en hög dos för att få så stora pupiller
Citera
2025-12-09, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Nej, tvärt om. Centralstimulantia ger små pupiller. Hans tefatspupiller skvallrar dock om annat pillerbruk.

Detta stämmer ej
Citera
2025-12-09, 23:39
Medlem
Mr Coffees avatar
Hur fan kan man använda våra skattepengar till att göra en dokumentär om Jockiboi??
Citera
2025-12-09, 23:41
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Klart alla skaffat såna där hundar också.
WT-markör deluxe!
Sista soc-pengarna gick till att köpa valpen, samt en liten ansiktstatuering.

Tycker Linnéas familj verkade WT. Tänkte också på hundarna och den kritvita inredningen, julpynt precis överallt, Linnéas överdrivna fillers och pappan såg alkoholiserad ut.
Citera
2025-12-09, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Point proven. Det finns ingenting i klippet på Jacke som ger indikationer på att han är påverkad.

Jo pupillerna är en indikation
Citera
2025-12-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Tycker Linnéas familj verkade WT. Tänkte också på hundarna och den kritvita inredningen, julpynt precis överallt, Linnéas överdrivna fillers och pappan såg alkoholiserad ut.

Du beskriver rätt vanliga saker. Och julpynt? Då är hela Sverige WT. Ett begrepp som används lite väl löst.
Citera
2025-12-09, 23:54
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deusvult1
Du beskriver rätt vanliga saker. Och julpynt? Då är hela Sverige WT. Ett begrepp som används lite väl löst.

Det är inget fel i julpynt, det var mer hur det såg ut. Mycket, överallt och ingen stil överhuvudtaget. Det kanske bara var min åsikt.
Citera
2025-12-09, 23:57
Medlem
Kanske redan påpekats, men vill minnas att i slutet av förra avsnittet (del 1) var det ett klipp med vad som skulle komma i dagens avsnitt (del 2) som ett ”i nästa avsnitt…”.
Där fick man höra en del av när Bodin konfronterar förläggaren av Jockes bok, vilket jag inte såg något av idag. Så nog har det varit lite panik-omklippning i veckan på SVT?

I slutet på dagens avsnitt var det inte ens ett ”i nästa avsnitt…”.

Tråkigt om de backar. Tycker det är bra att Jocke granskas.
Citera
2025-12-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Det är inget fel i julpynt, det var mer hur det såg ut. Mycket, överallt och ingen stil överhuvudtaget. Det kanske bara var min åsikt.

Jag tyckte också föräldrarna såg rätt slitna ut eller pappan mest, men dom har kanske gått igenom mycket senaste åren. Stress av att dom inte kan göra något åt saken. Och om man dricker till vardags så är det inte ovanligt att det blir mer av det när man mår dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in