Många med barn brukar ju säga att det är först när man får barn man blir vuxen "på riktigt". Tvek på den, flera av dessa är föräldrar men verkar lida av Peter pan-syndromet allihop (plus att det finns cash att tjäna), och deras kretsar verkar lika små som en högskolegård eller byhåla. Wt och fjortisbeteende i symbios. Vad var syftet med denna dokumentär, del 1 hade väl ändå något om en känd influencer som profiterar på en barndom som kanske inte var vad den utgavs för att vara, del 2 var ju bara som en dokusåpa eller tonårsdrama "han spårade sååå på den festen och då gjorde hon så, där gjorde det slut men sen blev de ihop igen blabla".
Sen lite märkligt med "jag ska klippa dig", "knullar dig horunge" och liknande, är det wannabeblattar till svennar eller defacto blattar? Trodde inte de följde svennebananer utan "sina egna", typ gangsterrappare eller ngn känd imam om de valt det spåret. Att chrippa och co sitter och bräsar maximalt i för små shorts och guccikeps är ju bara teater, han är inte orten och kriminalitet på DET sättet för fem ören. Mer fest och knulla i marbella (eller kos 2010). Att män på 35-40 vänder sig till 20-åringar och i chrippas fall blir ihop med en anknäbbsbrud i den åldern, var väl den typen man själv såg som så patetisk när man var 20..

alltid ett gäng gubbar som limmade på blonda18-åringar på statt eller i folkparken.. Man har bara lust att säga "klipp dig och skaffa dig ett jobb", som jag vanligen hatar, tyvärr är detta deras "jobb". Chrippa, jockeboi och bianca ingrosso, härliga förebilder.

eller Einar för den delen, som slutade än värre..
Rolig saga chrippa eller kanske snarare anjo drog ihop om linnea förövrigt, "hon ville ha sex hela tiden, ibland 4-5 ggr per dag, presterade han inte misshandlades han, med MIG GÅR DET ALLTID!"