Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-09, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KusinHistamin
Som många i tråden skrivit är det väl så att det handlar om att belysa det här fenomenet, som ändå är väldigt viktigt för och formar många ungdomar.
Sjukt att dessa personer är vuxna. Jocke är väl 40. 40. Jävla. Bast
Jag har inget problem med Bo-Göran Bodin dokumentär, den är väl tyvärr mer en angelägen med tanken på vilken makt dessa influencers har. Bisarra är de ivf, och jag har ingen respekt för den pöbel som följer dessa.
Citera
2025-12-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag tror faktiskt att hela seriens poäng visar på ett lögnaktigt destruktivt för andra mönster med offerkofta som inte visar någon förändring.
Och utnyttjande av tredjeoart för att uppnå sina mål.

Jag ser ju en fantastisk resa från skitprogrammen han la upp på Youtube, till att leda stora budget produktioner med spökjakt, nu producerar han skräckfilmer, under tiden så lägger han upp sin resa med familjen och sitt lyxhus. Enorm skillnad från att dricka sig redlöst varje dag och den extrema skit som han la upp. Jag tycker det visar på att han har växt upp. Sen är det klart att han genom dessa 10 år alltid dragit upp sin gamla skit i mellan åt om det är det du menar med offerkofta? Men det har ju inte hindrat han att bli Sveriges största Youtube om man bortser från Pewdiepie.
Citera
2025-12-09, 21:21
Medlem
Giant Squids avatar
Det kan vara sjätte guldpaden på gång.
Nån som vet vad Elaf och den här gapande kurden Filip Nånting har kommenterat efter ep2.
Supporterade de att kasta sten på hundvalpen i detta avsnitt?

Ingen utav dem ska få ett jobb till inom SVT, det tycker jag. Sorry men fribiljetterna har gått någon annan.
Nästa spökjakt ringde ock sökte statister
Citera
2025-12-09, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag ser ju en fantastisk resa från skitprogrammen han la upp på Youtube, till att leda stora budget produktioner med spökjakt, nu producerar han skräckfilmer, under tiden så lägger han upp sin resa med familjen och sitt lyxhus. Enorm skillnad från att dricka sig redlöst varje dag och den extrema skit som han la upp. Jag tycker det visar på att han har växt upp. Sen är det klart att han genom dessa 10 år alltid dragit upp sin gamla skit i mellan åt om det är det du menar med offerkofta? Men det har ju inte hindrat han att bli Sveriges största Youtube om man bortser från Pewdiepie.

Om det var det enda han sysslat med under den här tiden så hade det nog inte varit några problem.
Citera
2025-12-09, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
Om det var det enda han sysslat med under den här tiden så hade det nog inte varit några problem.

Vad syftar du på dÅ?
Citera
2025-12-09, 21:35
Medlem
Vilken flopp till dokumentär. Tycker inte den har visat någonting överhuvudtaget. Båda sidor har äggat på varandra.
Citera
2025-12-09, 21:35
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Jag förstår inte vad den fantastiska resan består utav?
Samma som Paolo Robertor his alla TV4 mammor?

Som Chrippa säger i ep2 recaoen att, Jocke har ju aldrig gjort något egentligen, han är i te bra på någon sport, han kan inte sjunga osv, det enda han kan är att tycka synd om sig själv och få sympatier för det

Pengar har inget med detta att göra, snarare tvärtom
Nu är snart hela Sveriges befolkning på det klara med vad det är för person vi har att göra med..
Vad är fantastiskt i det.
Från en okänd loser till hela landets loser.
Det är nog det som han kommer bli känd som.
Upp som en sol och ned som en pannkaka
Om tio år är det ingen som vet vem det är, kanske till lycka för alla de yngre utav hans offer
Citera
2025-12-09, 21:36
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Det syns tydligt att han är helt nykter. Dom är inte stora som tefat, dom är större än folk har normalt, men inget som får en att tappa hakan. Mina är lika stora i rum med dov belysning. Jacke har adhd, mediciner mot adhd kan ge stora pupiller.

SSRI och obehandlad närsynthet kan ge stora pupiller med.
Citera
2025-12-09, 21:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
SSRI och obehandlad närsynthet kan ge stora pupiller med.
Det är heller inget samband med att man automatiskt börjar ljuga bara för att man har stora pupiller, oavsett anledning.
Citera
Medlem
RickNesss avatar
Anjo är så jävla patetisk så jag orkar inte ens se färdigt avsnittet. Jävla pajas.
Citera
Medlem
Citat:
Vad syftar du på dÅ?

Du verkar glömma det faktum att han under åren hängt ut personer till höger och vänster.
Citera
2025-12-09, 21:41
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det kan vara sjätte guldpaden på gång.
Nån som vet vad Elaf och den här gapande kurden Filip Nånting har kommenterat efter ep2.
Supporterade de att kasta sten på hundvalpen i detta avsnitt?

Ingen utav dem ska få ett jobb till inom SVT, det tycker jag. Sorry men fribiljetterna har gått någon annan.
Nästa spökjakt ringde ock sökte statister

Om Dickman är konsekvent och har någon form av ryggrad (vilket jag tvekar) så borde han avstå från att delta i IFS eller annan produktion som SVT står bakom. Han borde sluta böla framför kameran och göra något produktivt med sitt liv. Är väl å andra sidan för mycket begärt av en fjolla som har byggt en karriär på att bära en offerkofta varje gång en manlig figur ber honom att hålla käften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in