Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-09, 20:54
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
De känner samhörighet med honom för att han framställer sig som ett offer och det är så de ser sig själva också. Tror också det handlar om att de själva känner sig misslyckade i samhället så att de vill rikta hatet mot människor de ser som ännu mer misslyckade.
Anjo har tidigare hängt ut både förståndshandikappade och människor med andra allvarliga psykiska sjukdomar och det är samma sak där, de här kvinnorna bara lever för att hata i grupp.

Ja snacka om sekt. Anjo pratar om att L:s familj är i en. Han m.fl. skapar sin egen ganska fint.
Citera
2025-12-09, 20:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av juristus
De känner samhörighet med honom för att han framställer sig som ett offer och det är så de ser sig själva också. Tror också det handlar om att de själva känner sig misslyckade i samhället så att de vill rikta hatet mot människor de ser som ännu mer misslyckade.
Anjo har tidigare hängt ut både förståndshandikappade och människor med andra allvarliga psykiska sjukdomar och det är samma sak där, de här kvinnorna bara lever för att hata i grupp.

Jag tror du är något på spåren här.
Citera
2025-12-09, 20:56
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Kollar man på hans fans som kommenterar sönder allt som har med hans pojkvän att göra så är det vuxna kvinnor i 30-40 år som är hans följare. Vuxna kvinnor, med barn och män.

Jag får inte ihop det? Alla beter sig som barn? Som flickorna till NKOBT eller New kids on the block! Jag förstår inte folk som är så pass fans att man mordhotar någon för en jävla lowlife YouTuber?
Vuxenvärlden finns ju inte längre, vare sig hos pojkar, män eller medelålders tanter.
Att gå att hämta ved är ju ren tortyr enligt Jockibis generation.

Man vill ju bara spela tv spel och sminka sig hela dagarna. Så man önskar nästan att vi blev indragna i ett krig ett tag. Gärna nån EMP bomb som slog ut nätet i ett tag.
Citera
2025-12-09, 20:58
Medlem
Att titta på den här dokumentären känns som att gå på ett zoo och titta på riktigt bisarra djur. Djur som dessutom kastar bajs på varandra. Synd bara att skiten så lätt träffar förbipasserande och att det tydligen finns ett mer än miljon människor i Sverige som följer de här människorna.

Seriöst vad är det för fel på er?
Citera
2025-12-09, 21:00
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hextern
Ännu mer WT på TVn. Helt osannolikt att dessa människor verkligen existerar på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Kollar man på hans fans som kommenterar sönder allt som har med hans pojkvän att göra så är det vuxna kvinnor i 30-40 år som är hans följare. Vuxna kvinnor, med barn och män.

Jag får inte ihop det? Alla beter sig som barn? Som flickorna till NKOBT eller New kids on the block! Jag förstår inte folk som är så pass fans att man mordhotar någon för en jävla lowlife YouTuber?

Citat:
Ursprungligen postat av Antipat
Haha, vad galet.
Jag trodde allt det här äckliga beteendet var en åldersfråga. Sådant som jämnåriga till mina tonåringar höll på med innan de mognat.
Men nu inser jag att det är en generationsfråga. Och rätt tydligt också en klassfråga. Äckligt är det i alla fall. Tack och lov får de väl lite motstånd mot att glida över i main stream media nu.

Detta är resultatet av demokratiseringen av internet i sin rätta form. När trasproletärer får fri tillgång till en obegränsad medieformat. Ack ska dessa avarter få sätta standarden på populärkultur, där det mediokra har blivit det nya excellenta, där kulmen av popularitet är snyfthistorier och misärporr.

Ibland så räcker det att summera detta elände med detta klipp.
(Är inte det här Joakim som repar med Rask och Anjo i detta fina lilla klipp som jag hittade?)

https://www.youtube.com/watch?v=hSZPlM5aaDk
Citera
2025-12-09, 21:03
Medlem
zombie-nations avatar
Jag mår fortfarande illa av att någon av mammorna lagade mat med margarin och sedan fick man se en gryta som flöt av fett...

Tycker ändå lite synd om Jockes bröder, de är så himla fula.
Citera
2025-12-09, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FjodorBajkalsjon
Att titta på den här dokumentären känns som att gå på ett zoo och titta på riktigt bisarra djur. Djur som dessutom kastar bajs på varandra. Synd bara att skiten så lätt träffar förbipasserande och att det tydligen finns ett mer än miljon människor i Sverige som följer de här människorna.

Seriöst vad är det för fel på er?

Som många i tråden skrivit är det väl så att det handlar om att belysa det här fenomenet, som ändå är väldigt viktigt för och formar många ungdomar.
Sjukt att dessa personer är vuxna. Jocke är väl 40. 40. Jävla. Bast
Citera
2025-12-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Väldigt moget att hålla på med spökjakt.

Det har inget med att vara mogen att göra. Du kanske tycker sådant är töntigt men mognad har med så mycket annat att göra.

Jag ser ju en enorm förändring hos han sen han var Jockeboi. Däremot säger jag inte att han har rätt gällande attacken mot sin familj men det är ju tydligt att han tror på det han säger.
Citera
2025-12-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naomi-works
Hur vet du det och förklara varför hans pupiller är stora som tefat!
Det syns tydligt att han är helt nykter. Dom är inte stora som tefat, dom är större än folk har normalt, men inget som får en att tappa hakan. Mina är lika stora i rum med dov belysning. Jacke har adhd, mediciner mot adhd kan ge stora pupiller.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2025-12-09 kl. 21:14.
Citera
2025-12-09, 21:10
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antipat
Haha, vad galet.
Jag trodde allt det här äckliga beteendet var en åldersfråga. Sådant som jämnåriga till mina tonåringar höll på med innan de mognat.
Men nu inser jag att det är en generationsfråga. Och rätt tydligt också en klassfråga. Äckligt är det i alla fall. Tack och lov får de väl lite motstånd mot att glida över i main stream media nu.

Gå in på Instagram och kolla Banjo och Jockebois flöden. Kolla vilka det är som sitter och tjejrunkar till dom två. Det är vuxna människor. Inte barn!

Fy fan vad pinsamt. Tänk om deras kollegor ser detta. Jag hade 100% slutat suttit med dessa under lunchen. Pinsamt
Citera
2025-12-09, 21:12
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det har inget med att vara mogen att göra. Du kanske tycker sådant är töntigt men mognad har med så mycket annat att göra.

Jag ser ju en enorm förändring hos han sen han var Jockeboi. Däremot säger jag inte att han har rätt gällande attacken mot sin familj men det är ju tydligt att han tror på det han säger.
Jag tror faktiskt att hela seriens poäng visar på ett lögnaktigt destruktivt för andra mönster med offerkofta som inte visar någon förändring.
Och utnyttjande av tredjeoart för att uppnå sina mål.

Det är kört Spela ingen roll att ens argumentera om nåt längre tycker jag
Senast redigerad av Giant Squid 2025-12-09 kl. 21:15.
Citera
2025-12-09, 21:13
Medlem
Bum1s avatar
Vilka idioter i cirkusen! Herregud! Hur kan man bedriva en "kanal" på att bara sprida rykten och skitsnack om folk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in