2025-12-09, 19:53
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristaeus
Nu måste de antingen pussla ihop en historia där inget sexuellt har inträffat, eller en där Prinsessan blivit utnyttjad och antastad - vid två separata tillfällen.

Lite sent att hoppa på Epstein-tåget som offer vid denna tidpunkten kanske men det är väl enda alternativet?
https://www.dn.se/sverige/prinsessan-sofia-traffade-epstein-flera-ganger/

OT: Jag förstår inte att Sofia anses vacker. Och ännu värre var det på den tiden innan hon fixade tänderna.

Hon får väl försöka ta sig ur det hela med hedern i behåll genom att hävda att ingen vid den här tidpunkten visste något negativt om Epstein. Till och med Trump umgicks ju med honom så hon är i gott...eller snarare dåligt...sällskap.
Citera
2025-12-09, 19:53
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Hon har väl inte gjort något fel så länge hon trivs med det själv.
Men sedan kan man undra vilka förtjänster man borde ha för att axla titeln Hennes Kungliga Höghet.
Jag tänker inte niga för henne i alla fall.

Nej, det blir ju absurt att niga för Sofia. Hon mår nog inte så bra just nu. Hovet krishanterar och Sofia gömmer sig nog hemna för att bra tag framöver.
Citera
2025-12-09, 19:54
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Vem skulle det vara i sådana fall?
Hon är ju inte kunglig annat än "by association", men Chris mamma Eva O´Neill kan ses som en sorts lyxprostituerad som gift sig rikt flera gånger och skilt sig ännu rikare.
Citera
2025-12-09, 19:55
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
https://www.dn.se/sverige/prinsessan-sofia-traffade-epstein-flera-ganger/

OT: Jag förstår inte att Sofia anses vacker. Och ännu värre var det på den tiden innan hon fixade tänderna.

Hon får väl försöka ta sig ur det hela med hedern i behåll genom att hävda att ingen vid den här tidpunkten visste något negativt om Epstein. Till och med Trump umgicks ju med honom så hon är i gott...eller snarare dåligt...sällskap.

Ja, och Trump har ju alltid varit noga med att omge sig med moralens väktare 😅 det är anmärkningsvärt att hon träffat Epstein flera gånger..
Citera
2025-12-09, 19:57
Avslutad
Citat:
Men sedan kan man undra vilka förtjänster man borde ha för att axla titeln Hennes Kungliga Höghet.

Bäst du tänker om där. Det är majestätsbrott om du inte niger och visar respekt.

Samma med högadeln.
Citera
2025-12-09, 19:57
Medlem
Bilderberg78s avatar
Ser ni mönstret, töntar och socialt handikappade gällande träffa kvinnor med mycket pengar, åker på lyxbordell som Epstein var ägare till.

Prins Carl Philip passar in i det facket. WT män träffat hororna i Thailand. Kungliga på Epsteins Bordell ö i Karibien.
Citera
2025-12-09, 19:58
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Hon är ju inte kunglig annat än "by association", men Chris mamma Eva O´Neill kan ses som en sorts lyxprostituerad som gift sig rikt flera gånger och skilt sig ännu rikare.

Ja, hon har ju också knu-at sig in i överklassen och fått en son som livar affärsman.

Jösses, ja. Det här håller inte i det långa loppet
Citera
2025-12-09, 19:59
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Ja, och Trump har ju alltid varit noga med att omge sig med moralens väktare 😅 det är anmärkningsvärt att hon träffat Epstein flera gånger..
Hon är säkert stolt över det precis som över allt annat hon gjort i livet. Hon har ju sagt att hon inte ångrar sina val och att de gjort henne till den hon är i dag.
Citera
2025-12-09, 20:08
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Ser ni mönstret, töntar och socialt handikappade gällande träffa kvinnor med mycket pengar, åker på lyxbordell som Epstein var ägare till.

Prins Carl Philip passar in i det facket. WT män träffat hororna i Thailand. Kungliga på Epsteins Bordell ö i Karibien.

Vad hade du själv valt om du var miljardär ?

Lyxig knullfest med fotomodeller hos Epstein, eller sunkig knullbar i Phuket?
Citera
2025-12-09, 20:09
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Vad hade du själv valt om du var miljardär ?

Lyxig knullfest med fotomodeller hos Epstein, eller sunkig knullbar i Phuket?
Det finns fler val är de två min vän....
Citera
2025-12-09, 20:14
Medlem
Kan det vara så att Prins Carl Philip är buksvåger med Epstein
Citera
2025-12-09, 20:15
Medlem
Citat:
Är du rädd att du ska vara tvungen att niga åt Prinsessan någon gång i ditt liv? Det är ett fint Kungahus vi har i Sverige oavsett om nån har tagit snesteg ibland, det finns i alla Kungahus.

Att vi människor släpper fram girighet och vår sanna natur ser jag som något positivt så länge det inte skadar någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in