Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-12, 12:42
  #4489
Medlem
Att Sofia umgås privat med Blondinbella säger en hel del om Sofias omdöme.
Citera
2018-12-12, 20:47
  #4490
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Knallrött med choker på Nobelfesten och så den där gräsliga genombrutna klänningen matchat med hängande hår från andra middagen - lilla Hellqvist, kan ingen råda dig om klädsel och framtoning?
Citera
2018-12-14, 18:07
  #4491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Knallrött med choker på Nobelfesten och så den där gräsliga genombrutna klänningen matchat med hängande hår från andra middagen - lilla Hellqvist, kan ingen råda dig om klädsel och framtoning?

Tror faktiskt att hon knappast säger till om sin klädsel och att det är kungahuset som bestämmer hennes kläder av den anledningen att få henne att se kunglig ut. Det är så att slampigheten sitter i hela hennes utstrålning och det naiva kungahuset tror att de kan få den slampan att se hederlig ut.

Trots att jag är djupt för monarkin så tvekar jag på min kärlek så fort jag ser den där slampan på fina tillställningar som andra aldrig kan vara med om förutom möjligen i nattdrömmar. Helt otroligt hur helt låsta dörrar hur enkelt som helst kan öppnas upp tack vare ens utseende. Att en sån hora som knullades gratis fick allt serverad av en familj som för andra är helt omöjligt att umgås med är så deprimerande att jag inte längre vill vara för monarkin.

Sen pratar horan en hel del om "näthat" och skulle inte förvåna mig om hennes allt snackande om det skulle kunna leda till begränsningar av yttrandefriheten i vår framtida lagbok.
Citera
2018-12-27, 12:43
  #4492
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Herregud vad sviniga ni är mot Sofia.

Vadå en sådan mage? Hon har fött två kids på kort tid. Det sätter spår. Hon är ju i en fantastiskt fin form.

Hon var ju ingen porrmodell, hon gjorde några lättklädda bilder men det är ju en ganska markant skillnad mot porr.

Sedan är det väl som för alla andra, man gör skit i ungdomen, men man förändras och växer upp. Tur är väl det.


Snälla väx upp- man är inte ungdom i 27-28 års åldern. Hon har inte betalat för sitt eget leverne själv eller skaffat utbildning. Hon kommer från en måttlig medioker bakgrund. Osmakligt och kungafamiljen är ett fortsatt åtlöje!
Citera
2018-12-29, 16:43
  #4493
Medlem
Streethouses avatar
Hittils inte sett några porrfoton med henne. Endast glamour.
Citera
2018-12-29, 16:58
  #4494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Att Sofia umgås privat med Blondinbella säger en hel del om Sofias omdöme.
Håller med! Hon är en wannabe! Kungafamiljen har gjort väldigt märkliga val i partners...
Citera
2018-12-29, 16:59
  #4495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Knallrött med choker på Nobelfesten och så den där gräsliga genombrutna klänningen matchat med hängande hår från andra middagen - lilla Hellqvist, kan ingen råda dig om klädsel och framtoning?
Hon har personligen en gräslig smak. Att den numera har blivit bättre beror på stylister.
Citera
2018-12-29, 19:08
  #4496
Medlem
Läser i Aftonbladet... https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-som-prinsessa

”– Jag har tyckt att det har varit jättejobbigt. För några år sedan så visste jag inte om jag skulle klara av hela den biten, att vara så offentlig, säger Sofia i ”Året med kungafamiljen 2018” på SVT.
– Det svåraste har nog varit att vänja sig vid och vara bekväm med att folk vet vem man är, oftast, och att hitta den här balansen mellan att känna att man är sig själv och den man själv identifierar sig som, tillsammans med sin roll och den förväntan som andra har på en.”

Jättejobbigt att behöva bli offentlig som prinsessa? Svårt att vänja sig vid att folk vet vem man är? Hmmm, säger Sofia som har valt att vika ut sig och att vara med i en dokusåpa?

Offentlighet är allt hon vill! Det som är jobbigt för henne är att hon inte kan radera sitt smutsiga förflutna.

Glamourmodell är bara en förmildrande omskrivning av porrmodell.
Citera
2018-12-30, 22:31
  #4497
Medlem
dialektikers avatar
Stor eloge till Sofia som behåller sin glugg mellan tänderna. Där är hon inte rädd för att vara naturlig. Hon måste inte vara perfekt.
Citera
2018-12-30, 22:34
  #4498
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Stor eloge till Sofia som behåller sin glugg mellan tänderna. Där är hon inte rädd för att vara naturlig. Hon måste inte vara perfekt.

Va? Hon använder ju en osynlig tandställning,för att på sikt få tänderna att dra ihop sig. Det har länkats här i tråden tidigare.

Nej, det är nog liksom ingen risk att lilla S. ska bli perfekt...
Citera
2018-12-30, 22:37
  #4499
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Va? Hon använder ju en osynlig tandställning,för att på sikt få tänderna att dra ihop sig. Det har länkats här i tråden tidigare.

Nej, det är nog liksom ingen risk att lilla S. ska bli perfekt...

Jaha. Synd.
Citera
2018-12-30, 22:39
  #4500
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jaha. Synd.

Hon är så utseendefixerad, att hon helt säkert gjort det tidigare om hon haft råd. Nu har hon ju cash...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback