Citat:
Ursprungligen postat av
Majsmannen2
Det är väl inte för inte många här verkar ha ett visst tvivel om vad riktigt det här egentligen handlar om.
Ingen rök utan eld.
Men vore definitivt trevligt med lite ny information som kunde klargöra lite mer från deras kväll och natt tillsammans.
Men varför hon lockade med en plats i sängen bredvid sig själv, kan nog inte ens hon svara på.
Anstiftan till våldtäkt?
Tvivlet hos dig vet jag inte vad det består av. Detta är ju en uppenbar våldtäkt alternativt uppenbart sexuellt övergrepp, när han fortsätter
trots upprepade nej. Vilket han själv erkänner att han gör, i deras Snapchatkonversationen. Så att du tvivlar begriper jag inte.
Men att vissa kända kvinnohatare i tråden "tvivlar", det begriper jag. De hatar kvinnor och är
alltid av uppfattningen att kvinnor: 1. Antingen ljuger. 2. Och ljuger de inte, så får de "skylla sig själva" för brottet de har utsatts för.
En av dessa kvinnohatare i tråden beskyller tom ett
mordoffer för att hon blev mördad. Och innan hon blev hittad hade han fantasier om att hon stuckit med en älskare. Samtidigt som hon alltså ligger mördad ute i skog och mark.
Låt dig inte dras ner på deras sjuka nivå... Ingen rolig "klubb" att vara i.
Kvinnan säger
nej upprepade gånger. Hur får du det ens till "anstiftan om våldtäkt"? Hon försöker ju
stoppa Killen från att våldta henne! Men han skiter I hennes
upprepade nej och fortsätter ändå. Dvs: våldtar henne på eget initiativ och med berått mod. Trots hennes
upprepade nej.