Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Ja det är bra, ja fler män måste sluta va så rädda, vet att de flesta killar, män tycker detta är urlöjligt.
Nej de flesta män och kvinnor tycker att den nya sexköpslagen är bra och viktig men dina kunder kanske tycker den nya lagen är löjlig men det beror ju på att att de saknar omdöme helt och hållet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Jag tror snart att det kommer ta stopp. Vi har en hel omvärld som inte gör som Sverige.
Haha vilka fantasier, om vi tittar tillbaka så har den gamla sexköpslagen inspirerat andra länder att införa liknande lagstiftning så det är inte alls osannolikt att också den nya sexköpslagen kommer att påverka andra länder att stifta egna lagar som förbjuder sexköp på distans.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Att liberalerna håller på med detta är det största skämtet någonsin.
Sexköp är ingen mänsklig rättighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Ibland har jag också lås på en del kunder, där jag låser in kuken i en bur, där de inte kan spruta tills jag väljer att öppna. Kanske något liknande som liberalerna är ute efter?
Sålde inte du enbart sexuella handlingar på distans? 🤔
Nu har du avslöjat dig själv, du säljer alltså sexuella tjänster på riktigt?
Jag har en teori här, Onlyfans är enligt vissa bedömare och kreatörer en inkörsport till fysisk sexförsäljning men kan det samtidigt inte vara tvärtom i vissa fall?
Kvinnor som tidigare innan Onlyfans fanns ägnade sig då åt fysisk prostitution men när plattformen dök upp så breddade de sitt utbud genom att även sälja sexuella handlingar på distans som nu är förbjudna att köpa?