2025-12-04, 22:24
Medlem
intedinkilles avatar
För mig har Frida växt och jag hoppas hon blir vald sist. Den andra kvinnan är för tråkig och intetsägande.
Citera
2025-12-04, 22:52
Medlem
langtranggangs avatar
Känns som den sista dejten de har är med dem de kommer välja.
Hoppas det är så också.

Sen detta ständiga tjat om att de inte ”vågar visa fullt ut hur de känner av rädsla för att bli sårade”..
Varför söker man till ett sånt program då liksom.
Citera
2025-12-04, 23:40
Medlem
Victor blir ju knäppare och knäppare för varje avsnitt. Skickar först hem Sara som alla kunde se att där fanns kemi och potential..Sen sitter han och sabbar dejten med en fin tjej som Ida där det hade kunnat växa fram något. Kvar har han en storstadsregionerna med noll karisma som alla vet inte kommer flytta till hans gård. Jisses måste nog snabbspola nästa vecka under hans episoder blir bara deprimerad
Citera
2025-12-05, 00:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag behöver kanske inte ens tillägga att Christian vill bli strypt av Freda, som en slags botgörande omvänd älg-strypning som han sysslar med på passet.
Haha du skriver roliga inlägg. "Freda" och att Christian vill bli strypt, haha. Jag ser det framför mig hur Frida tar strypgrepp på Christian.
Citera
2025-12-05, 02:11
Medlem
Hur många jävla avsnitt är det?!!! Händer ju noll. Kunde kortas ner till 6 eller iaf 8 avsnitt. Speeddejten, gruppdejterna, 4 på gården en utröstning, 3 på gården en utröstning, 2 på gården med slutdejt, val, resan, så gick det sen. De är på avsnitt 11 nu, vad ska de upp i? 16 ser jag nu att förra året bestod av
Citera
2025-12-05, 02:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Hur många jävla avsnitt är det?!!! Händer ju noll. Kunde kortas ner till 6 eller iaf 8 avsnitt. Speeddejten, gruppdejterna, 4 på gården en utröstning, 3 på gården en utröstning, 2 på gården med slutdejt, val, resan, så gick det sen. De är på avsnitt 11 nu, vad ska de upp i? 16 ser jag nu att förra året bestod av
Du tittar inte på kanal'5's motsvarande dejtingsåpor Race across the world & Kompani Svahn hör väl jag, dom lyckas dra ut på det till 15 jävla avsnitt på 1.30 h (reklam inräknad) man ska inte klaga som Per Myrberg sa på strokehemmet

Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Haha du skriver roliga inlägg. "Freda" och att Christian vill bli strypt, haha. Jag ser det framför mig hur Frida tar strypgrepp på Christian.
Jag har svårt att se Johanna strypa Christian och vice versa, tror att det kan bli konflikt mellan Freda & Christian om vem som ska få va recievern och vem som ska få va kramaren (om strupen) också stoppordet bör väl rimligen vara "struplocksinflammation" eller "Matilda"?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-05 kl. 02:46.
Citera
2025-12-05, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heddabritt
Victor blir ju knäppare och knäppare för varje avsnitt. Skickar först hem Sara som alla kunde se att där fanns kemi och potential..Sen sitter han och sabbar dejten med en fin tjej som Ida där det hade kunnat växa fram något. Kvar har han en storstadsregionerna med noll karisma som alla vet inte kommer flytta till hans gård. Jisses måste nog snabbspola nästa vecka under hans episoder blir bara deprimerad
Precis det han gör.
Sara var det inget fel på.
Den han dejtade verkade mycket intresserad.
Tror han också är det.
Men han talar ju om att det ska vara "praktiskt"
Citera
2025-12-05, 10:30
Medlem
Citat:
Du tittar inte på kanal'5's motsvarande dejtingsåpor Race across the world & Kompani Svahn hör väl jag, dom lyckas dra ut på det till 15 jävla avsnitt på 1.30 h (reklam inräknad) man ska inte klaga som Per Myrberg sa på strokehemmet

Jag har svårt att se Johanna strypa Christian och vice versa, tror att det kan bli konflikt mellan Freda & Christian om vem som ska få va recievern och vem som ska få va kramaren (om strupen) också stoppordet bör väl rimligen vara "struplocksinflammation" eller "Matilda"?
Kanal5 har väl inga större dragplåster i tablån så där är mer förståeligt att de suger ur varje droppe ur ett par program. Men tv4 kanske går knackigt ekonomiskt också, även om de mest skjuter sig i foten med detta upplägg imo. Sett enstaka avsnitt, race across the world har sett ungefär likadant ut i massa avsnitt så man missar ju inte mycket. Särskilt i Thailand såg det ju exakt likadant ut de försökte få tag i en buss, de missade bussen, de satt på buss, spännande koncept.x kompani svan har ju ändå lite roliga tävlingar.

Men bonde söker fru, de pratar, och pratar och pratar. Fan tråkigare än se folk ta en buss.. sitter runt ett fikabordet, blblabla. Eller alla dessa tagningar med produktionen där de sitter på en stol och förklarar hur de KÄNDE, de flesta består av den enerverande Elin. Falsk kärring.
Citera
2025-12-05, 10:35
Medlem
Citat:
Om dom inte har kärlekskänslor vad är det då för sjuka känslor dom utger sig för att ha för varandra?
kemi kan det ju heller inte vara eftersom det betyder attraherad vilket torde vara ett måste för kärlekskänslor

Kärlekskänslor har man ju inte fr början, snarare attraktion o nyfikenhet. Sen hoppas man väl känna kärlek men ibland infinner sig inte dom känslorna, iaf inte ömsesidigt
Citera
2025-12-05, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
För mig har Frida växt och jag hoppas hon blir vald sist. Den andra kvinnan är för tråkig och intetsägande.

Kanske mer action o spännande m Frida men tror ändå inte dom passar ihop
Citera
2025-12-05, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langtranggang
Känns som den sista dejten de har är med dem de kommer välja.
Hoppas det är så också.

Sen detta ständiga tjat om att de inte ”vågar visa fullt ut hur de känner av rädsla för att bli sårade”..
Varför söker man till ett sånt program då liksom.

Ja..å måste man det?
Citera
2025-12-05, 15:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Men om Frida blir vald sist så blir hon ju därmed bortvald så var det iaf i skolgympan att blev man vald sist så var man sämst!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-05 kl. 15:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in