Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Därför att han är klumpig. Jag gillar honom men nån smooth operator är han inte.
Allt han sa var att han har lite bonuskänslor för henne innestående som hon kan förlösa, här borde hon ju blitt thrilled!...eller

Det är för att han är kal på huvudet som gör att han övertänker, drar han på sig en damstrumpa eller peruk så kommer mottagningen som känner efter för mycket att bli störd
Och nästa man till rakning är...
Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Något som gjorde mig glad att se var att Rasmus hade rejält med hår på bringan, gött att se yngre killar som inte är fjollor och rakar av brösthåret.
Genomsnittsmannen läser inte QX & behöver heller inte raka tuttarna eftersom denne förmodligen har kvar håret på huvudet istället vilket är synonymt med DHT-nivåer som inte angriper hårrötterna i vikarna tillskillnad från Rasmus varför genomsnittsmannen har mindre kompromenterande bröst-hår än Raffe-boy.
vem tror vi vinner kampen om den hiskeligt fulaste ryamattan av Christian och Ruffe?
Unga kvinnor hatar brösthår på män då dom förstår intuitivt den här kopplingen mellan kal hjässa
(kvinnor beundrar ansikten) och mycket kroppshår =avsaknad av livskraft i huvudet.
Många straighta karlar får sina första synliga hår på tuttarna när dom är 30+ så you do the math, nu har jag utbildat dig
Rosalenin i manlig
hälsa & skörhet
Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Både Sara och Ida är ju riktigt kul tjejer med massa energi och kontrasten blir verkligen stor.
Nu är det ju förvisso bara långsammare gubbar med kala hjässor som
klimakteriesmart kan utvinna energi från unga kvinnor i en omfattning som skulle kunna konkurrera ut Kiruna gruvdrift istället för att han köper sin vita-pro eller multivitamin 60+ på apoteket
Vilket visar på att Victor är en ung vital dräng eftersom han inte får in den här energin ur Ida-Sara (modernt dubbelnamn) men ja han borde ha satsat på Sara och söka behålla henne i 1 år åtm,
"sikta på nå billigt"