Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heddabritt
Victor blir ju knäppare och knäppare för varje avsnitt. Skickar först hem Sara som alla kunde se att där fanns kemi och potential..Sen sitter han och sabbar dejten med en fin tjej som Ida där det hade kunnat växa fram något. Kvar har han en storstadsregionerna med noll karisma som alla vet inte kommer flytta till hans gård. Jisses måste nog snabbspola nästa vecka under hans episoder blir bara deprimerad

Victor är antingen självdestruktiv eller totalt olämplig för detta program. Jag håller med dig. Sara och han var en riktig bomb och sättet han sårar Ida på, är ganska otroligt. Först är han helt på och snackar tom sex, och så plötsligt är han totalt velig och bara "Naj vjiente njoooo... Ja haor no inge riktije tjenslaur endauuu, Iiiiideeee".

Klart hon blev ledsen som fan.

Skärp dig karljävel.
Citera
2025-12-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Victor är antingen självdestruktiv eller totalt olämplig för detta program. Jag håller med dig. Sara och han var en riktig bomb och sättet han sårar Ida på, är ganska otroligt. Först är han helt på och snackar tom sex, och så plötsligt är han totalt velig och bara "Naj vjiente njoooo... Ja haor no inge riktije tjenslaur endauuu, Iiiiideeee".

Skärp dig karljävel.

Lite narcissist varning. Har aldrig gillat honom.
Citera
2025-12-05, 21:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Skärp dig karljävel.
Varör ska hon bli ledsen som fan, känslor är inget han kan styra över, huvudsaken är ju att han gillar henne & vill ha henne som inneboende, sen efter det kommer alla känslorna säkert!, det måste hon ju förfan våga lita på and jump for my löv, jump in
Citera
2025-12-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varör ska hon bli ledsen som fan, känslor är inget han kan styra över, huvudsaken är ju att han gillar henne & vill ha henne som inneboende, sen efter det kommer alla känslorna säkert!, det måste hon ju förfan våga lita på and jump for my löv, jump in

Därför att han är klumpig. Jag gillar honom men nån smooth operator är han inte.
Citera
2025-12-05, 21:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Därför att han är klumpig. Jag gillar honom men nån smooth operator är han inte.
Allt han sa var att han har lite bonuskänslor för henne innestående som hon kan förlösa, här borde hon ju blitt thrilled!...eller
Det är för att han är kal på huvudet som gör att han övertänker, drar han på sig en damstrumpa eller peruk så kommer mottagningen som känner efter för mycket att bli störd

Och nästa man till rakning är...
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Något som gjorde mig glad att se var att Rasmus hade rejält med hår på bringan, gött att se yngre killar som inte är fjollor och rakar av brösthåret.
Genomsnittsmannen läser inte QX & behöver heller inte raka tuttarna eftersom denne förmodligen har kvar håret på huvudet istället vilket är synonymt med DHT-nivåer som inte angriper hårrötterna i vikarna tillskillnad från Rasmus varför genomsnittsmannen har mindre kompromenterande bröst-hår än Raffe-boy.
vem tror vi vinner kampen om den hiskeligt fulaste ryamattan av Christian och Ruffe?

Unga kvinnor hatar brösthår på män då dom förstår intuitivt den här kopplingen mellan kal hjässa
(kvinnor beundrar ansikten) och mycket kroppshår =avsaknad av livskraft i huvudet.
Många straighta karlar får sina första synliga hår på tuttarna när dom är 30+ så you do the math, nu har jag utbildat dig Rosalenin i manlig hälsa & skörhet

Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Både Sara och Ida är ju riktigt kul tjejer med massa energi och kontrasten blir verkligen stor.
Nu är det ju förvisso bara långsammare gubbar med kala hjässor som klimakteriesmart kan utvinna energi från unga kvinnor i en omfattning som skulle kunna konkurrera ut Kiruna gruvdrift istället för att han köper sin vita-pro eller multivitamin 60+ på apoteket

Vilket visar på att Victor är en ung vital dräng eftersom han inte får in den här energin ur Ida-Sara (modernt dubbelnamn) men ja han borde ha satsat på Sara och söka behålla henne i 1 år åtm,
"sikta på nå billigt"
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-05 kl. 22:34.
Citera
2025-12-05, 23:35
Medlem
.
Senast redigerad av Collectcall 2025-12-05 kl. 23:44.
Citera
2025-12-06, 09:37
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:

Skärp dig karljävel.
Han kanske är smygbög
Citera
2025-12-06, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Han kanske är smygbög
Nu är jag fördomsfull…men bor man på Gotland och brukar starta sina relationer med att ligga…du kanske har rätt. Öppen för allt möjligt, liksom. På ett ytligare plan.

(Crapmagic tack för vidareutbildningen i manlig (o)hälsa och skörhet. En viss erfarenhet av kala huvuden fick jag under mitt yrkesliv. Peruker, damstrumpor, hade gärna sett äggvärmare också.)
Senast redigerad av rosalenin 2025-12-06 kl. 10:40.
Citera
2025-12-06, 10:44
Programmet är ju sånt att det ska bli färre och färre. Bönderna har nog ofta i ganska tidigt skede en känsla för vem den vill ha men programmet ska ju ha sina avsnitt så de måste låtsas lite och vara lite oärliga. Lite konstigt med en del som verkar hångla med alla fast de riktiga känslorna är på en. Sen vet man inte alltid när i tid allt händer, det är säkert en massa saker som inte syns i TV.
Citera
2025-12-06, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindajkpg
Lite narcissist varning. Har aldrig gillat honom.

Absolut inte narcissist. En helt normal kille, som råkar hamna i TV med för mkt kjoltyg runt sig
Däremot behöver han slipa på sina "woman skills". Kvinnor funkar inte som män och kommer aldrig att göra det, vad än HBTQ-skvadrone och feministerna säger. Den dagen en man respekterar kvinnors särart och specifikt kvinnliga behov, blir livet och kärlekslivet sååå mycket enklare. Kvinnor är känsliga på vissa sätt och det måste en man lära sig, om det ska funka att dejta och vara ihop.
Citera
2025-12-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Kanal5 har väl inga större dragplåster i tablån så där är mer förståeligt att de suger ur varje droppe ur ett par program. Men tv4 kanske går knackigt ekonomiskt också, även om de mest skjuter sig i foten med detta upplägg imo. Sett enstaka avsnitt, race across the world har sett ungefär likadant ut i massa avsnitt så man missar ju inte mycket. Särskilt i Thailand såg det ju exakt likadant ut de försökte få tag i en buss, de missade bussen, de satt på buss, spännande koncept.x kompani svan har ju ändå lite roliga tävlingar.

Men bonde söker fru, de pratar, och pratar och pratar. Fan tråkigare än se folk ta en buss.. sitter runt ett fikabordet, blblabla. Eller alla dessa tagningar med produktionen där de sitter på en stol och förklarar hur de KÄNDE, de flesta består av den enerverande Elin. Falsk kärring.

Jag snabbspolar det mesta.
Citera
2025-12-06, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag snabbspolar det mesta.
Såg du öht taget sekvenserna från Almas lagård? Själv slutade jag titta när hon dök upp.
(Väldigt OT men heder åt din inställning. Önskar att jag själv kunde vara ståndaktig - måste ha en köttbit emellanåt för att inte rasa ihop. Köper från Gårdssällskapet och från ett lantbruk med hemslakt. Inget att vara stolt över. Man blir ganska förstörd med åren, menar inte att såra någon.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in