Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-06, 00:33
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Johanna tycket jag!

Marcus borde tagit chansen när hon hon förde kyssar på tal.. pinsamt m låten..
Han har väl aldrig kysst någon så lite läskigt i tv första gången.
Citera
2025-11-06, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför går Sara runt och okynnesgråter, har hon mens eller?

Tyvärr gör hon som många kvinnor , gråter för att mannen ska tycka synd om henne. Nu blev hon ju vald och hej o hå då lekte livet igen . Sicken subba. Tur han inte valde övernattning då hade hon våldfört sig på honom i ren desperation över att bli gravid. Det är det enda hon har i tankarna, totalt ointresserad av gården.
Citera
2025-11-06, 02:15
Medlem
Rasmus kunde väl lugna ner sig med hånglade med alla hela tiden, kan han inte prata och få ut något mer av deras stunder än att sticka tungan i deras mun direkt? Och fnittra också då, djupt värre..

Christian har alltså legat i respirator, inte underligt han ser 10 år äldre ut isf.. kvinnan med stripigt hår, näsring och som ser sur och bitchig ut hade man inte orkat med länge alltså.

Elin med fula dialekten, ja där blir det nog inget vettigt. Marcus "move" var tyvärr värdelöst (även om det säkert var skönt för honom att släppa på garden lite), och tog bort hennes känsla av honom som trygg och manlig..

Skalle-per, ja flinande (religiös?) hormonstinna fruntimret kommer äta honom levande och gå över lik för det. De andra två bör akta sig.
Citera
2025-11-06, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Tror ni fortfarande att de finns?
Efter gårdagens avsnitt börjar åtminstone tvivla när det gäller Elin. Vette tusan hur hon tänkte förut. Om hon haft otur med som enligt normen ses som snygga. Och nu vill ha någon mindre snygg och hoppas på att det går bättre. Verkar som att Elin ångrat sina val av män helt och hållet. Tvivlar på att det blir kärlek för Elin i programmet. Möjligt att hon hittar någon ändå sedan. Men blir det någon av hennes val? Jag tvivlar.
Citera
2025-11-06, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Undra vad Frida o Skogsbonden bråkade om i bilen då ? Vad tror ni ?
Eftersom Christian skrattade tror jag stt det hon sa (argt) var ett citat ur någon tidigare dispyt hon återgav, dvs det var inte ett pågående bråk mellan dem.
Citera
2025-11-06, 06:09
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Efter gårdagens avsnitt börjar åtminstone tvivla när det gäller Elin. Vette tusan hur hon tänkte förut. Om hon haft otur med som enligt normen ses som snygga. Och nu vill ha någon mindre snygg och hoppas på att det går bättre. Verkar som att Elin ångrat sina val av män helt och hållet. Tvivlar på att det blir kärlek för Elin i programmet. Möjligt att hon hittar någon ändå sedan. Men blir det någon av hennes val? Jag tvivlar.

Nej, hon har inte kemi med någon av dom. Undrar om han som hon blev överlycklig att se på dansbanan är mannen för henne? Hon vill ha en sprallig man.
Citera
2025-11-06, 06:13
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Eftersom Christian skrattade tror jag stt det hon sa (argt) var ett citat ur någon tidigare dispyt hon återgav, dvs det var inte ett pågående bråk mellan dem.

Aggressiva kvinnor får man ta med ett leende. Men vi får se. Tror inte han är så tänd på varken henne eller Johanna. Citytjejen verkar dock gå hem hos honom. Kanske är ödet?
Citera
2025-11-06, 06:20
De unga tjejerna hos Rasmus har så mycket känslor rusande i kroppen och samtidigt så lite livserfarenhet så därför blir det som det blir där. Svartsjuk kan man bli om man har anledning till det och inte vill leva i ett öppet förhållande. Skulle aldrig klara av den situationen de är i, bli vald eller avvisad, och leva i den ovissheten och vara kär.

Gotlandsbonden verkar vara kluven mellan hjärna och hjärta. Han sa själv att han känner sig otroligt betagen i Sara. Passionen ligger på lur och han har bara kompiskänslor med de andra två, men blir rädd då tidigare passioner inte fungerat. Men det kanske det gör med Sara? Vem vet.
Senast redigerad av sirsia0 2025-11-06 kl. 06:22.
Citera
2025-11-06, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Jag kan förstå om Elin blir frustrerad, killarna är tafatta och helt utan handlingskraft, tror inte det blir nån av dom.

Tyckte hon verkade så gullig och alldeles för attraktiv för killarna från start, men hon har verkligen sjunkit personlighetsmässigt och därmed också attraktionsmässigt så helt rimligt nu vilken typ av kille hon verkar falla för. Riktiga bottenskrap. ”Damerna först och kärringarna sist”, dansband och Ullared…

White trash så det SJUNGER som det.
Citera
2025-11-06, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Tyvärr gör hon som många kvinnor , gråter för att mannen ska tycka synd om henne. Nu blev hon ju vald och hej o hå då lekte livet igen . Sicken subba. Tur han inte valde övernattning då hade hon våldfört sig på honom i ren desperation över att bli gravid. Det är det enda hon har i tankarna, totalt ointresserad av gården.
Hon varken ser ut eller uppför sig normalt, varning psykbryt
Citera
2025-11-06, 09:02
Medlem
Det är avtändande med passiva killar utan självförtroende. Samtidigt måste du idag be om samtycke för att pussa någon annars kan du bli anmäld i efterhand.

Elin är ju mycket manligare och mer framåt än sina män parallellt med att hon är feminist, så hennes situation är direkt ohållbar.

Hon vill inte ha något av hennes urval utan försöker nog mest ge hela sin själ till svenska folket i tron hon ska bli folkkär på kuppen.
Citera
2025-11-06, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag vet det, men då hade jag inte fått ihop mitt skämt om jag sagt sanningen

Vad ska vi göra åt dramabrudarna hos Raffe? i deras tävling om vem som kan visa dom starkaste emotionerna för honom i hopp om att få bli kvar, det är fräckt att nyttja tv4's metoo-hotel för rekreationsyfte endast ett longshot
att tro att Rasmus ska följa efter henne & ta in på samma hotel! isfl i ett helt annat rum förstås! för att få slippa alla 3 needy brudarna en enda natt, rensa skallen och ta reda på vad jag vill, vem är jag, vad vill jag, är jag en bonde? eller är jag en jonglör på cirkus?

Jag tycker synd om Rasmus & den press dom utsätter han för, tänk va kul att vid bristningsgränsen få vråla dom förlösande orden "jag är gay!!!" och även om han inte är gay så skulle tjejerna sluta med sina tvångsmässiga spel åtm för några timmar!

Ja stackars Rasmus med alla gråtande tjejer. Man vet ju spelreglerna tänker jag. Visa er från er bästa sida o kämpa för att vinna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in