Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-04, 18:55
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur har du tänkt dig att sex ska kunna uppstå annars? utan utmaningen

Vilken utmaning pratar du om?
Citera
2025-12-04, 19:02
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Vilken utmaning pratar du om?
Du sa att Frida ville bli utmanad, och Christian också, dom kanske inte kan tända
på varandra i sängen om hon inte kommer med argumenterande energi och är ful i munnen? helt naturligt ju!
Citera
2025-12-04, 19:10
Citat:
Du sa att Frida ville bli utmanad, och Christian också, dom kanske inte kan tända
på varandra i sängen om hon inte kommer med argumenterande energi och är ful i munnen? helt naturligt ju!

Nej, jag sa inte att Frida ville bli utmanad. Och inte heller Christian. Jag sa att när hon blir utmanad, alltså blir emotsagd, inte får som hon vill, osv osv, så kommer den där mörka blicken.

Du tänker för mycket på sex, du är säkert en sån där som smygfotar tjejer på allmän strand haha. Och dina sexuella preferenser är väl lite udda om man säger så... De flesta tänder på kärlek. Fortfarande. Men moralen har ju sjunkit så till den grad att nu gillar folk att bli strypta. Eller män gillar att strypa partnern i sexuella sammanhang rättare sagt.

Men jag vill inte vara dum mot dig. Så ta inte illa upp, jag skriver bara rent generellt.
Senast redigerad av sirsia0 2025-12-04 kl. 19:48.
Citera
2025-12-04, 19:22
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Christian. Vad ser han hos näsringen egentligen? Det känns ju som om man får trippa fram på äggskal med henne. Hon ser ut som en Alien och verkar inte vara en sympatisk person. Dock tror jag det eggar och tänder upp honom med hennes humör, Johanna ligger nog tyvärr risigt till. Jag tror han väljer näsringen men tror också att det tar slut efter en månad när spänningen lagt sig och det inte längre är lika kul att vakna upp varje dag med en bossig surmule.

Jag tror inte han har henne som favorit. Valet gjordes nog redan där efter övernattningsdejten. Johanna såg nyknullad ut när de kom tillbaka och dessutom mycket mer avslappnad och harmonisk.

Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Viktor. Verkar ha sönder allt han tar i. Vilken ren sopa han är! Ida och han sitter och skrattar och har hur trevligt som helst och så sabbar han hela stämningen genom att säga att han kanske inte har rätt känslor för henne, varför? Är det framgångsrikt om man vill hitta kärleken, att dejten gråter och är ledsen efteråt? Jag fattar inte vad fan han sökte till detta program för, han är ju livrädd för kvinnor och för sina egna känslor. Han kommer välja den urtråkiga Linda som han har minst känslor för. Så funkar Viktor, han stöter bort flickväns materialet och tar den tråkigaste blekaste människa som han kan hitta. Några dagar efter valet kommer paniken komma i kapp honom och så är Linda tillbaka i storstan innan hon hinner blinka. Och där sitter Victor och tvår sina händer och ångrar att han var så förbannat dum i huvudet. Både Ida och Sara är så jäkla fina tjejer och dom kan vara så enormt glada att dom slipper den jävla människan. Idag gjorde han mig förbannad, har inte hans föräldrar lärt honom något hyfs alls?

En rejäl groda där när han nämnde att han inte har starka känslor. Det kunde ju bli något riktigt bra mellan dem och så sabbar han allt. Stockholmstjejen verkar trevlig och jordnära men varför detta ständiga leende på hennes läppar? Jag undrar om hon var född sådan, kom ut leende? Hmm.
Citera
2025-12-04, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Jag tror inte han har henne som favorit. Valet gjordes nog redan där efter övernattningsdejten. Johanna såg nyknullad ut när de kom tillbaka och dessutom mycket mer avslappnad och harmonisk.

En rejäl groda där när han nämnde att han inte har starka känslor. Det kunde ju bli något riktigt bra mellan dem och så sabbar han allt. Stockholmstjejen verkar trevlig och jordnära men varför detta ständiga leende på hennes läppar? Jag undrar om hon var född sådan, kom ut leende? Hmm.

Ja men det finns sådana underbara människor. Som bara sprider positiv härlig energi, skratt och kärlek. Tack och lov...
Citera
2025-12-04, 20:30
Medlem
Citat:
. Stockholmstjejen verkar trevlig och jordnära men varför detta ständiga leende på hennes läppar? Jag undrar om hon var född sådan, kom ut leende? Hmm.
Ler gör människor när de vill visa vänlighet, att de inte är farliga och inte vill bli sårade.
Alltså slippa elaka jävlar.
Citera
2025-12-04, 20:44
Medlem
Ni som om skriver att ni inte förstår hur bönderna kan gilla vissa personer, har ni tänkt på att de kanske helt enkelt luktar gott? Och nej jag menar ingen naturlig kroppsdoft och kanske inget parfymmmoln heller men schampo, hårprodukter. Genom tv:n ser man inte det men doft är för de flesta viktigt och för många attraherande så att de inte kan motstå någon som gör det.

Vissa kvinnor kan ju se bra ut men är antingen helt doftlösa eller luktar illa. Inte så attraherande.
Citera
2025-12-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindajkpg
Jag tror att Christian väljer Frida för hennes dominans, Elin väljer Lukas & Rasmus väljer Kajsa-Stina o Gotlänningen väljer Ida.

Inte ute efter vad man tror, jag vill veta. Ingen som kan spoila utfallet och vad status är nu?
Citera
2025-12-04, 20:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
du är säkert en sån där som smygfotar tjejer på allmän strand haha. Och dina sexuella preferenser är väl lite udda om man säger så... De flesta tänder på kärlek. Fortfarande. Men moralen har ju sjunkit så till den grad att nu gillar folk att bli strypta. Eller män gillar att strypa partnern i sexuella sammanhang rättare sagt.
Va fint att du tar upp det, Frida ägnar sig garanterat åt att bli strypt framförallt, efter att hon blivit utmanad och sen förlorat mot mannen vilket är vad kvinner som Frida vill som det ständiga testet på att han står över henne, att unga tjejer sysslar med samma sak har dock inte samma urkund utan pressas in i det av gossar blå utan att få ut nått av det.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-04 kl. 20:57.
Citera
2025-12-04, 21:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Ida säger ju oxå att hon inte har kärlekskänslor. Blir nog ingen av dom
Om dom inte har kärlekskänslor vad är det då för sjuka känslor dom utger sig för att ha för varandra?
kemi kan det ju heller inte vara eftersom det betyder attraherad vilket torde vara ett måste för kärlekskänslor
Citera
2025-12-04, 21:37
Medlem
Tervulls avatar
Citat:

Jag vet inte vad det är men jag klarar inte av Linda. Hon är säkert trevlig och allt men hon verkar tråkigare än en gråsten. Jag hade kreverat efter 5 minuter. Leendet ser fastklistrat på läpparna och hon känns så tom på nåt vis. Både Sara och Ida är ju riktigt kul tjejer med massa energi och kontrasten blir verkligen stor. Viktor vill inte hitta kärleken, det tycker jag är uppenbart här. Han är livrädd för sina egna känslor och väljer därmed förmodligen Linda som är tråkig, trygg och som han har noll känslor för. Han är sanslös och kommer sluta eländig och ensam ute på Gotland.
Citera
2025-12-04, 22:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Va fint att du tar upp det, Frida ägnar sig garanterat åt att bli strypt framförallt, efter att hon blivit utmanad och sen förlorat mot mannen vilket är vad kvinner som Frida vill som det ständiga testet på att han står över henne, att unga tjejer sysslar med samma sak har dock inte samma urkund utan pressas in i det av gossar blå utan att få ut nått av det.
Jag behöver kanske inte ens tillägga att Christian vill bli strypt av Freda, som en slags botgörande omvänd älg-strypning som han sysslar med på passet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in