Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Nej, jag värderar Sverige och alla som bor i Sverige. Du värderar bara en del som bor i Sverige. Och dina ännu-icke-levande värderar du högst. Fast du inte ens kan veta om de blir etniska svenskar.
Fast du lever i sagovärlden där alla kommer att kunna leva med varandra i harmoni, den existerar inte.
Du behöver välja vilken grupp du värderar högst då alla inte kan leva här i framtiden. Etniska svenskar blir naturligtvis våra kommande generationer helt eller delvis, de blir det oavsett var de tar vägen i framtiden, men helst önskar man ju såklart att de har en framtid i Sverige även fast det ser väldigt dåligt ut just nu.
Själv så värderar jag oss, svenskarna eller nordeuropéerna högst. För det andra folket är inte "vi" de är "dem". De andra folken ser sig själva inte som oss, och de kommer aldrig någonsin att göra de heller. Det är bara så det är, för att de helt enkelt inte är som oss.
Den här situationen kommer aldrig sluta på något sätt än "vi" och "dem" för människor är inte lika. Du har blivit såld lögnen att alla människor är lika, men det är falskt. Det är väldigt stor skillnad på människor. Innerst inne är jag helt övertygad om att du förstår detta också, för du ser inte andra folkslag som dina egna när du går på gatan, precis som att de inte ser dig som en av deras.
Det är precis därför våra länder ser så olika ut också. Byter du ut ett folkslag mot ett annat byter du ut landet, folket representerar hur landet ser ut. Detta är verkligheten.