Citat:
Ursprungligen postat av
Mosquitoseven
Mycket tjat om Tate och droger från dig. Du klingar väl av om några timmar.
Svårt med fakta, vetenskap, logik och statistik ser jag din konspirationsteoretiker och propagandist.
Men jag slösar min tid, det är som att tala med en vägg. Ni är så jävla inskränkta och trångsynta och hatiska att ni skiter i faktan och sanningen överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Finporslinet
Jag är intresserad av hur du tycker att man ska börja "reglera och lösa problematiken" år 2025 som du skrev innan, berätta din plan för hur alla dessa miljoner invandrare nu ska hanteras?
Om du kollar på statistik så inser du att kriminaliteten och dylikt de facto gått ner senaste åren - men verkligheten passar inte ihop med er propaganda och agenda.
Vadå min plan? Varför ska jag lösa detta, jag har inte ens röstat för det som du mest troligen gjort(alla som röstar på 8klövern då även högern valt stor invandring)? Det finns myndigheter för det. Typ alla invandrare jag känner bidrar mer till Sverige än bidragstagare som sitter och skriver hatiska kommentarer om invandrare på nätet 24/7 om jag ska vara ärlig, och majoriteten svenskar tycker likadant i princip.