2025-11-19, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalend
Undrar vilka som vågar anlita henne som terapeut? Håller hon på att utbilda sig till psykolog eller är det nån skum diplomutbildning på distans?
Inte psykolog nej. Tror mest hon går utbildngen för att förstå sig själv och sen kunna briljera med lite teorier och ge tyngd till sina rants.

Kan inte riktigt släppa synen på skolan många föräldrar har. Skolan är intebarnens jobb. Skolan är en utbildning, ett privilegium som många barn i världen saknar. Vill man inte som förälder att barnen ska lära sig att ta ansvar för hemuppgifter och att man bidrar och återanvänder? Chocken med universitetsstudier om "man inte vill ta med jobbet hem".
Citera
2025-12-04, 05:00
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Man undrar varför hennes karl stannar kvar. Jag vet att de har äktenskapsförord och att han har förbundit sig att fixa en lägenhet "centralt" åt henne om de skiljer sig, men det har han nog råd med. Så vad är grejen? Ger hon makalöst huvud, eller vad?

Detta tarvar en oberoende utredning. När tillsätter regeringen en kommission?

Folk undrade det i Lady Dahmer-tråden varför hennes karl (CWs svåger) inte skilde sig. Svaret är nog så enkelt att båda bröderna är uppväxta i en trygg kärnfamilj och har helt enkelt den värderingen med sig. Det ska mycket till att det ska bli skilsmässa - i svågerns fall så var det (enligt rykten) otrohet från LDs sida som knäckte relationen. Oavsett så tror jag det ska mycket till för att han ska ta initiativet till skilsmässa.

Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Okej, det är bestämt. Jag kommer att gå på föreställningen och om jag kommer ihåg och får läge så kan ni räkna med bildmaterial.

Hade jag bott i Stockholm så hade jag utan tvekan gått. I värsta fall så får man ju se en pågående bilolycka live. I bästa fall så kanske det kan bli bra.
Citera
2025-12-05, 04:45
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hade jag bott i Stockholm så hade jag utan tvekan gått. I värsta fall så får man ju se en pågående bilolycka live. I bästa fall så kanske det kan bli bra.
Och oavsett vad så har man i alla fall varit med om en händelse och faktiskt Gjort Något(tm).
Citera
2025-12-08, 22:52
Medlem
Citat:
Och oavsett vad så har man i alla fall varit med om en händelse och faktiskt Gjort Något(tm).

Ska du köpa merch också? Måste vars stor efterfrågan.
Citera
2025-12-11, 16:55
Medlem
Jag tror att Cissi är i ett triangeldrama med A** Söderlu*d och A*itha Cleme*ce. Cissi gjorde slut med AC över att hon har pratar illa om henne. Nu vill hon även att AS ska sluta vara vän med AC pga detta. Hon har rantat om det på insta men inta använt deras namn.
Citera
2025-12-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerraCool
Jag tror att Cissi är i ett triangeldrama med A** Söderlu*d och A*itha Cleme*ce. Cissi gjorde slut med AC över att hon har pratar illa om henne. Nu vill hon även att AS ska sluta vara vän med AC pga detta. Hon har rantat om det på insta men inta använt deras namn.

Japp, och delar svar från följare som håller med henne. Så moget.
Citera
2025-12-17, 05:06
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Cissi flyttar showen till Maj. Uppgivet skäl är att den tidigare låg på en vardag och då kunde många inte komma. Vilket väl betyder att de inte sålt särskilt många biljetter.
Citera
2025-12-20, 10:37
Avstängd
Cissi Wallin är beviset på vad som händer i ett land som haft fred i för många år
Citera
2025-12-20, 11:34
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Cissi flyttar showen till Maj. Uppgivet skäl är att den tidigare låg på en vardag och då kunde många inte komma. Vilket väl betyder att de inte sålt särskilt många biljetter.
För hennes huvudsakliga målgrupp har definitivt jobb, det är inte andra lyxmorsor som har sitt på det torra och det är absolut inget svepskäl för att man vill slippa gå. "Men gumman vad rolig, klart att jag kommer! Vad sa du, mitt i veckan? Nej med guuud, det går ju inte - jag har så mycket att göra i veckorna...".

Eller så är jag bara cynisk.
Citera
2025-12-20, 13:00
Avslutad
Citat:
För hennes huvudsakliga målgrupp har definitivt jobb, det är inte andra lyxmorsor som har sitt på det torra och det är absolut inget svepskäl för att man vill slippa gå. "Men gumman vad rolig, klart att jag kommer! Vad sa du, mitt i veckan? Nej med guuud, det går ju inte - jag har så mycket att göra i veckorna...".

Eller så är jag bara cynisk.

Det är väl rätt tydligt att trots alla miljoner så har Cissi inga kompisar som räknas kvar i media, folk har tröttnat på henne.

Kvar är småfolket som hon försöker regera genom inlägg på instagram precis som alla de där.

Hon klarade inte att göra slut med tusentals människor hon inte ens känner.

Det är rätt många som har den karaktärsbristen och den är förmodligen en uttänkt och beräknad effekt av sociala media att människor förväxlar sociala media med verkligheten och verkliga känslor.

Det är en hjärnskada man kan bli frisk ifrån, tur nog.
Citera
2025-12-20, 17:46
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmarterThanYou
Det är väl rätt tydligt att trots alla miljoner så har Cissi inga kompisar som räknas kvar i media, folk har tröttnat på henne.

Kvar är småfolket som hon försöker regera genom inlägg på instagram precis som alla de där.

Hon klarade inte att göra slut med tusentals människor hon inte ens känner.

Det är rätt många som har den karaktärsbristen och den är förmodligen en uttänkt och beräknad effekt av sociala media att människor förväxlar sociala media med verkligheten och verkliga känslor.

Det är en hjärnskada man kan bli frisk ifrån, tur nog.
Jag tror i ärlighetens man inte att hon någonsin har haft det. Hon är en streber och den lukten tvättar man inte av sig i första taget.
Citera
2025-12-20, 18:21
Avslutad
Citat:
Jag tror i ärlighetens man inte att hon någonsin har haft det. Hon är en streber och den lukten tvättar man inte av sig i första taget.

En sosse gonna sossa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in