2025-11-14, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsgranat
Vad säger hon i intervjun? Har inte tid att lyssna tyvärr.

Jag gav bara ett tips om att intervjun finns, jag orkar inte lyssna. Jag tycker hon är obehaglig och falsk.
Citera
2025-11-15, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalend
Jag gav bara ett tips om att intervjun finns, jag orkar inte lyssna. Jag tycker hon är obehaglig och falsk.
Intressant, jag lyssnar nu. Upplever henne som du beskriver i hennes sämre stunder, men inte enbart.
Citera
2025-11-17, 16:39
Medlem
Intressant vad orken som npf-förälder räcker till. Driva ett instakonto, tjafsa med följare, hänga ut följare, gå till frisören, boka makeupartister och fotograferingar men att en gång per termin klä in skolböcker i omslagspapper eller skicka med gammalt tyg för att sy ett pennfack, nä det är för mycket...
Citera
2025-11-17, 16:45
Medlem
NoTruces avatar
Man undrar varför hennes karl stannar kvar. Jag vet att de har äktenskapsförord och att han har förbundit sig att fixa en lägenhet "centralt" åt henne om de skiljer sig, men det har han nog råd med. Så vad är grejen? Ger hon makalöst huvud, eller vad?

Detta tarvar en oberoende utredning. När tillsätter regeringen en kommission?
Citera
2025-11-17, 16:59
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Intressant vad orken som npf-förälder räcker till. Driva ett instakonto, tjafsa med följare, hänga ut följare, gå till frisören, boka makeupartister och fotograferingar men att en gång per termin klä in skolböcker i omslagspapper eller skicka med gammalt tyg för att sy ett pennfack, nä det är för mycket...
Allting handlar om Cissi Wallin.

Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Man undrar varför hennes karl stannar kvar. Jag vet att de har äktenskapsförord och att han har förbundit sig att fixa en lägenhet "centralt" åt henne om de skiljer sig, men det har han nog råd med. Så vad är grejen? Ger hon makalöst huvud, eller vad?

Detta tarvar en oberoende utredning. När tillsätter regeringen en kommission?
Jag tror att han är orolig för att hon ska koka hans kanin helt enkelt. Bättre den fiende man känner och så vidare.
Citera
2025-11-17, 19:17
Avslutad
Citat:

Glöm inte stämma svenska staten
Citera
2025-11-17, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Glöm inte stämma svenska staten

Just det, har glömt bort det lite nu när det är en stor show på G. Det är ju så viktigt att engagera sig, demonstrera, stämma och skriva rants. Att klä in barnens böcker är oviktigt.
Citera
2025-11-17, 22:33
Medlem
Fantens avatar
Okej, det är bestämt. Jag kommer att gå på föreställningen och om jag kommer ihåg och får läge så kan ni räkna med bildmaterial.
Citera
2025-11-17, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Okej, det är bestämt. Jag kommer att gå på föreställningen och om jag kommer ihåg och får läge så kan ni räkna med bildmaterial.
500 kr....
Citera
2025-11-17, 22:50
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
500 kr....
Ja? Det är knappt en middag ute ju.
Citera
2025-11-18, 17:39
Medlem
Citat:

Undrar vilka som vågar anlita henne som terapeut? Håller hon på att utbilda sig till psykolog eller är det nån skum diplomutbildning på distans?
Citera
2025-11-18, 18:56
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalend
Kul.
Jag tror att det kan bli kul ja, men inte riktigt på det sättet som Cissi förväntar sig. Jag har dock reserverat mig för möjligheten att det är roligt eller intressant på riktigt. Det är inte vad jag tror men helt förutfattade meningar känns onödigt att ha. Grejen är ju att jag typ jämgammal med henne och uppvuxen i samma del av landet så bara där borde det finnas en del gemensamma saker att hitta.

Men främst så väntar jag mig ju en 10 car pile-up.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in