Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Jag skulle säga att det är en konspirationsteori att tro att ett gäng judar ligger bakom det så kallade ”folkutbytet” i västvärlden.
Ja, om man tror att det är "ett gäng judar" som konspirerar därför att de längtar efter den dag då den vita rasen är borta och de ensamma kan härska över jorden, är det en konspirationsteori. Om man tror att det går att dra en hyfsat rak linje mellan Sions Vises protokoll och dagens massinvandring genom judar som smyger runt i skuggorna och driver på massinvandringen i detta syfte, är det en konspirationsteori.
Judars vurm för massinvandring och mångkultur är däremot ingen konspirationsteori utan ett väldokumenterat och verifierbart faktum. Du kan med fördel kolla upp vad Stephen Steinlight och Kent Ekeroth, två judar som försökt vända trenden i USA respektive Sverige, haft att säga om den saken. Och denna tendens har helt normala förklaringar inom ramarna för kultur, religion, politik, evolutionsbiologi och historia.
Googla lite så är det inte svårt att hitta mängder av judar som skryter om det, därför att de anser det rätt. Och nej, då säger de alltså inte "vi judar konspirerar för att utrota de europeiska folken genom massinvandring", eftersom de inte gör det. De säger "vi judar står upp för invandrare och flyktingar eftersom vi vet hur det är att vara utanför och eftersom vi tror på
Tikkun Olam, att hela världen", därför att det är så de ser på saken. Men
resultatet av denna jättefina judiska godhet är densamma som resultatet av flumvänsterns och mjäkhögerns jättefina godhet: att utrota de europeiska folken genom massinvandring.
(Märk väl att jag inte har någon önskan att diskutera "judefrågan" i denna tråd, och ingen större önskan att diskutera den över huvud taget, då jag anser att den distraherar från det ovedersägliga faktum att det pågår ett folkutbyte, samt att en viss typ av invandringskritiker tenderar att snöa in på den judiska faktorn och därför framstå som rätt korkade och osympatiska helt i onödan. Men att låtsas att den inte existerar vore helt enkelt fel.)