2025-12-02, 19:03
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BraxenLaxen
Hans bror Chrippa är ju en flöjt han också lurat till sig pengar och framställt sig som någon jävla glidare dom är skräp hela bunten.

Den stora skillnaden är att Chrippa är stenkorkad medan Jocke är intelligent.
Citera
2025-12-02, 19:03
Avstängd
BraxenLaxens avatar
Bra att sanningen kommer fram och att flöjtens luftslott rasar ihop.
Citera
2025-12-02, 19:05
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
De flesta gör inte så. Man sitter inte i rättegång mot sin familjemedlem...

Om det nu inte gäller något uppmärksammat mord.

Ja, exakt. Jag skulle definitivt vittna mot mina syskon när det gäller misshandel av barn eller partner, våldtäkt och mord. Alltså riktigt grova fysiska brott. Det får de inte komma undan. Likaså kan jag vittna om de kör onyktra o dyl.

Men i övrigt avstår jag nog. Skäller ut dem privat, men vill inte vittna mot dem i en rättegång kring pengar. Kanske jag tänker fel, men det känns väldigt märkligt att hänga ut mina syskon offentligt.
Citera
2025-12-02, 19:06
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Den stora skillnaden är att Chrippa är stenkorkad medan Jocke är intelligent.

Intelligent? Va?
Utveckla gärna.
Det jag ser är en medelålders man som stannat i utvecklingen någonstans runt 20 års åldern. Dåligt allmänbildad, dålig ordförråd/ordförståelse.
Urusel förståelse för juridiska aspekter, etc.
Citera
2025-12-02, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Joakim Lundell måste ha blivit riktigt inlindad och uppfintad på läktaren som gav sig in i dokumentären självmant.

Många autister kan vara väldigt naiva, bara för att de själva är ärliga i alla lägen både när man ska vara det men även när man kanske inte borde vara det. Journalist är ju ett klassiskt ”psykopatyrke” också.
Citera
2025-12-02, 19:07
Medlem
Salcinns avatar
Var väl självklart det finns mycket lögner och fuffens här. Sorgligt att fjortisar gjorde denna individ känd. Ännu mer sorgligt att dessa fjortisar nu är vuxna och fortsätter vara fanboys/fangirls.
Citera
2025-12-02, 19:07
Medlem
Läste att Jocke hade anlitat advokaten Mark Safaryan. När lyckades han med en klient senast? Är väl misslyckanden efter misslyckanden med honom.

Tror det hade gått bättre om dom tagit en riktigt advokat istället för en kändis skojaradvokat.
Citera
2025-12-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Poängen Är Att Jocke Sagt Att Det Står Om Övergreppen I Journalerna.
Poängen Är Att Jocke Sagt Att Han Haft Bevis När Han Inte Haft Det.
Fattat du nu?

Det är väl en världslig sak. Jockiboy är ju YOUTUBER. Han är ingen universitetsprofessor. Trump ljuger väl ändå bättre eller hans halvbror som är kriminell och försörjer sig på att inte betala skatt som alla andra.
Citera
2025-12-02, 19:08
Medlem
runkpsykopatens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Menar du att jag ska ha koll på skriverier om honom? Brukar fokusera på samhällsnyttiga nyheter men nu när jag såg denna tråd högst upp så blev jag nyfiken.

Efterbliven kan du vara själv!

Syn och höj på den du med tanke på att det hade räckt att öppna valfri nyhetssida så hade du kunnat lägga ihop ett och ett.

Jag kan sträcka mig till att vi båda är efterblivna. Deal?
Citera
2025-12-02, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Man ser ju klart och tydligt i Dokument inifrån (del 1 ”Hatet”) att han är påverkad, förmodligen av tabletter. Det syns tydligt på ögonen. De där adhd-medicinerna är ingen lek.
Nej det är ju så har man även psykos likande symtom innan så är verkligheten rätt långt borta
Citera
2025-12-02, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BraxenLaxen
Bra att sanningen kommer fram och att flöjtens luftslott rasar ihop.
Amen 🤟
Citera
2025-12-02, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Poängen Är Att Jocke Sagt Att Det Står Om Övergreppen I Journalerna.
Poängen Är Att Jocke Sagt Att Han Haft Bevis När Han Inte Haft Det.
Fattat du nu?

​Nu är det upp till honom att offentliggöra sina journaler med de anteckningar han påstår existera😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in