2025-12-02, 18:58
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Tragiskt , killen är 40 år och kär sig i gucci och moncler grejer.

Både han och hans fru ser ju numera för bedrövliga ut. Med tanke på hur mycket pengar de har finns det inga ursäkter att se ut på det sättet.
Citera
2025-12-02, 18:58
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Joakim Lundell måste ha blivit riktigt inlindad och uppfintad på läktaren som gav sig in i dokumentären självmant.

Han kan inte motstå att få synas och höras i TV. Så enkelt är det.

Sen tror jag inte att han är så smart. Eller kanske han har problem med konsekvenstänket. Han kan inte se runt hörnet. Inte riktigt se vilka konsekvenser ett agerande kan få. Han är som ett fullvuxet barn.
Citera
2025-12-02, 18:59
Avstängd
BraxenLaxens avatar
Hans bror Chrippa är ju en flöjt han också lurat till sig pengar och framställt sig som någon jävla glidare dom är skräp hela bunten.
Citera
2025-12-02, 19:00
Medlem
Klassisk white trash där pengarna stigit åt skallen. Lambo, Gucci och feta kåkar står över heder som familj.
Citera
2025-12-02, 19:00
Medlem
Någon som kan sammanfatta varför denna tråd plötsligt är högst upp under ”Aktuellt”?
Citera
2025-12-02, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Någon som kan sammanfatta varför denna tråd plötsligt är högst upp under ”Aktuellt”?
svt dokumentär om Jockes ljug
Citera
2025-12-02, 19:02
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Nåja, ingen rök utan eld. Finns säkert motstridigheter och de har ju haft olika berättelser. Hon kan ju ha torterat eller gjort andra övergrepp på Jockiboy som inte står i journalerna.
Poängen Är Att Jocke Sagt Att Det Står Om Övergreppen I Journalerna.
Poängen Är Att Jocke Sagt Att Han Haft Bevis När Han Inte Haft Det.
Fattat du nu?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Jåcki ångrade sig. Nu var det visst hans jurist som krävde att dokumentären ska ner inom 24 h. Jag glömde att allt alltid är någon annans fel....

Det är ju självklart att han ångrade sig och inte ett dugg förvånad att han använder sin advokat/jurist. Allt är ju andras fel.
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSwede1983
Han brukar snorta en massa droger samt adhd mediciner så han ser ofta sjukt påtänd ut .väljer därför att gå runt med solglasögon.men nu när allt hettar till så kom han på den geniala ideen att säga att han skämts så mycket för sina påsar under ögonen å att han haft solglasögonen på sig för det. Svaret är ja. Det är folk som tror på hans historia om påsarna under ögonen

Man ser ju klart och tydligt i Dokument inifrån (del 1 ”Hatet”) att han är påverkad, förmodligen av tabletter. Det syns tydligt på ögonen. De där adhd-medicinerna är ingen lek.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Det finns dokument ända till han är 25 år där han inte nämner det han påstår sig ha varit med om. Nåt år senare skriver han boken, påstår saker som han säger står i dokumenten, men så är inte fallet.

Så nej, jag tror inte på de grövsta sakerna han hävdar. Att han haft en jobbig barndom är uppenbart. Fosterhem är så klart inte en dröm. Men i nuläget verkar det ha varit han som varit den aggressive.

Och såna familjer finns det. Där ett barn terroriserar övriga i familjen. Även barn kan ju ha empatistörningar och aggressioner. Det vet nog alla som blivit mobbade av såna barn. Ingen eftertanke alls när det gäller vilka konsekvenser ett slag eller en spark kan ge. Har man dessutom ADHD ovanpå det med impulssvårigheter, så kan man agera väldigt starkt och hårdhänt vid en liten ålder gentemot sina syskon.

Han kände sig förmodligen bitter och utstött av att ha blivit familjehemsplacerad medan hans syskon fick bo kvar. Att svika sin mor och samtidigt tjäna miljoner på det gjorde hämnden särskilt ljuv...
Citera
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
En självbiografi kräver inte objektiv sanning, utan är författarens version av verkligheten.

Visst, alla har sin egen upplevelse av olika händelser. Jag kan dock tycka att det är problematiskt att inkludera helt uppdiktade historier i något som man påstår är en självbiografi, särskilt om det helt uppdiktade inkluderar andra människor.

Man kan ju inte bara gå runt och påstå att personer har gjort grejer utan att ha belägg för det.
Om jag får "en känsla" av att min granne är djurplågare så är det bara min känsla.
Jag kan inte klistra upp lappar i porten där jag hänger ut grannen som djurplågare, ringa till P4 och berätta om min djurplågare till granne och framförallt inte påstå att jag har bevis för detta när jag inte har det.
Jag gör mig då skyldig till förtal, och det spelar ingen roll hur många djurälskare på instagram som backar mig i kampen mot grannen, jag har nämligen ingen grund för mina påståenden.
Jag snackar bara skit.
Citera
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx
Hur ser han ut? Varför har ansiktet börjat smälta som på en vaxdocka?
Han har plastik opererat ansiktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in