Citat:
Ursprungligen postat av
Ghostman666
Jag tror inte att polisen lägger ner mycket arbete på en hund som är borta...
De borde lägga tid på bedrägeri som har varit på tapeten en längre tid...
Personligen om mina hundar försvinner spårlöst så inte fan letar jag inte efter nya hundar dagar efter detta 🥵
Den filmsnutt som folierar i tråden vet jag inte om den är tidsenlig när Essie försvann...
Citat:
Ursprungligen postat av
Ghostman666
Har för mig att farfar har en gård utanför Enköping också, så varför ta med sig hunden hem till Norrland förstår jag inte riktigt..
Dessutom borde grannarna hört en husbil vid den tidpunkten...
Även om jag är en trötter så går jag inte och lägger mig vid den tidpunkten i högsommaren 💥🥃
Dessutom ska dogsen ut en lång runda vid 21.00 och är hemma en timme senare...
Tänker du på PPP:s filmer av Essie precis "innan hon försvann" eller assistenternas filmer?
Nej, polisen har inte lagt ner mycket tid på det här fallet, de har startat ett stöldärende, besökt en utlänning som bodde i sin bil och hittat absolut ingenting som kopplade honom till ärendet och lagt ner ärendet och sedan efter mycket ståhej från PPP startade de stöldärendet igen och väntade till i somras då de lade ner det och ärenden där PPP anmälde assistenter och några diverse ärenden (användaren Olle.58 har mer om det)
Jag saknar i många fall att polisen går vidare med alla småsaker också som folkbokföringsbrott och sådana saker också, för i många fall finns det saker som de kan gå vidare med, varför sälja hundburen och samla in pengar och varför så säkra på stöld från början...
Citat:
Ursprungligen postat av
UnitedKingdom
Vem har sagt att husbilen skulle varit på plats vid huset, folk menar att "Militären" tog med sej en död Essie och såg till att hon försvann på sin Norrlandsresa!
Jag vet inte om du kommit in till tråden för att trolla eller om du bara är allmänt korkad, ngt av dessa är det ivf!
bingo bongo