Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Kvinnohatare förstås. 🚨Red lights were flashing.🚨Ingen annan kund eller potentiell kund har uttryckt sig negativt hur jag ser ut, utan tvärtom kommit med massa komplimanger. Loser de luxe. Estranged.
Ja, uppsatser och halva romaner om totalt ointressanta och förutsägbara personligheter har en ju fått ta del av. Ingen lysande stjärna där inte.🌟
Medelmåttor i medelmåttornas rike.
Ja, kvinnohatare. Finns många såna. 🤢
Det finns en sorts kund som skriver överdrivet artigt, långt och högtravande utan att få med den informationen man behöver för att kunna boka en träff. Väldigt märkligt, de har ju ändå tagit sig tiden att skriva en liten uppsats men så missar de ändå det serxabetaren behöver veta. Jag minns en kund som kontaktade mig för några år sen. Han var inte den högtravande typen, men han skrev en uppsats om sina erfarenheter av swingersvärlden. Låååångt och utdraget, inte detaljerat, mer hur det har påverkat honom psykologiskt och sexuellt. Sluta bara sluta. Extremt dåliga vibbar av sånt. Gränslöst på ett dåligt sätt. 😬 Att han ens tycker att det är rimligt att en okänd sexarbetare ska läsa igenom hans textmassor. Så påträngande.
Citat:
Ursprungligen postat av
majaparonpaj
Det har hänt och är alltid lika jobbigt att hålla masken. Alla fördomar, all tabu, ensidigt.
Brukar inte lägga mig i alls och bara försöka stänga av öronen. Minns när Paulo Roberto blev tagen för sexköp... jag gick fortfarande i skolan då och blev en snackis i korridorerna om hur synd och hemsk Paulo var... ja visst... ;/
Hehe, när Paolo åkte dit var det många kunder som ville snacka om det. Det är väl många kunder som egentligen vill fråga om sexarbetet och vad vi tycker om lagen osv, men tycker att det är obekvämt att ta upp. När han åkte fast var det ett enkelt sätt att ta upp sånt Jag störde mig på att nästan alla hade samma approach. "Du som jobbar självständigt har det väl mycket bättre? Dina kunder är väl snälla mot dig?" Typ ville höra att mitt sexarbete är helt bekymmerslöst och att just de är den perfekta kunden.
Särskilt en var så, ett himla tjat, men med just honom var det ganska skönt för annars så ville han bara älta sin skilsmässa och sin exfru. 😁