2025-11-28, 10:05
Medlem
Lill-Anns avatar
Har ni andra varit med om då prostitution kommit på tal då ni varit närvarande?

Var på besök hos mina föräldrar (de vet förstås inte om att jag säljer sex) och vi satt och kollade på Rapport. Ett inslag om prostitution kom upp. Inslaget var väl bara 2-3 minuter långt, men kändes som en evighet. Pappa, som brukar kommentera vitt och brett, sa inget. Inte mamma heller och det var jag tacksam över. Också tacksam över att det inte var typ en en-timmes dokumentär om ämnet.😓😓

Hade så varit, hade jag diskret avlägsnat mig och gått upp till mitt före detta flickrum och tyst stängt dörren om mig.🙈

Känner jag.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-11-28 kl. 10:12.
Citera
2025-11-28, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Jag bad mer om ursäkt att jag glömde en grupp. Vet att tråden är för oss säljer, men den sedvänjan försvann för länge sedan.😅😂🤣

Men känner du inte då att " guuud, bara de inte tror jag är en som köper. " Har bara varit med om detta med mina föräldrar, så vet inte hur jag skulle reagera om tex mina kollegor vanliga jobbet skulle dra fram prostitution som samtalsämne.🤤🤤

Skulle nog börja rodna tror jag och vara tädd at någon skulle se något på mig, då jag har så svårt att put up a pokerface. 😐Alldeles för mycket känslor i mig som lätt bubblar upp.

Bara de du säljer till som vet? Hur vet du det?

Just saying.

Vad sägs om att bjuda en ensam och bankrutt klient på en gratis omgång 😍
Citera
2025-11-28, 19:10
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Har ni andra varit med om då prostitution kommit på tal då ni varit närvarande?

Var på besök hos mina föräldrar (de vet förstås inte om att jag säljer sex) och vi satt och kollade på Rapport. Ett inslag om prostitution kom upp. Inslaget var väl bara 2-3 minuter långt, men kändes som en evighet. Pappa, som brukar kommentera vitt och brett, sa inget. Inte mamma heller och det var jag tacksam över. Också tacksam över att det inte var typ en en-timmes dokumentär om ämnet.😓😓

Hade så varit, hade jag diskret avlägsnat mig och gått upp till mitt före detta flickrum och tyst stängt dörren om mig.🙈

Känner jag.
Det har hänt och är alltid lika jobbigt att hålla masken. Alla fördomar, all tabu, ensidigt.

Brukar inte lägga mig i alls och bara försöka stänga av öronen. Minns när Paulo Roberto blev tagen för sexköp... jag gick fortfarande i skolan då och blev en snackis i korridorerna om hur synd och hemsk Paulo var... ja visst... ;/
Citera
2025-11-28, 19:35
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Det har hänt och är alltid lika jobbigt att hålla masken. Alla fördomar, all tabu, ensidigt.

Brukar inte lägga mig i alls och bara försöka stänga av öronen. Minns när Paulo Roberto blev tagen för sexköp... jag gick fortfarande i skolan då och blev en snackis i korridorerna om hur synd och hemsk Paulo var... ja visst... ;/

Bra att alltid ha med sig mobilen, så en kan ta upp den och pilla med och låtsas vara inne i något helt annat. 😅🤣😂🤣

Så tänker jag.🤯
Citera
2025-11-28, 22:24
Moderator
BlueSwedes avatar
Håll er till trådens ämne! Detta är inte heller nån blogg.
Mod
Citera
2025-11-29, 06:03
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Kvinnohatare förstås. 🚨Red lights were flashing.🚨Ingen annan kund eller potentiell kund har uttryckt sig negativt hur jag ser ut, utan tvärtom kommit med massa komplimanger. Loser de luxe. Estranged.

Ja, uppsatser och halva romaner om totalt ointressanta och förutsägbara personligheter har en ju fått ta del av. Ingen lysande stjärna där inte.🌟

Medelmåttor i medelmåttornas rike.

Ja, kvinnohatare. Finns många såna. 🤢

Det finns en sorts kund som skriver överdrivet artigt, långt och högtravande utan att få med den informationen man behöver för att kunna boka en träff. Väldigt märkligt, de har ju ändå tagit sig tiden att skriva en liten uppsats men så missar de ändå det serxabetaren behöver veta. Jag minns en kund som kontaktade mig för några år sen. Han var inte den högtravande typen, men han skrev en uppsats om sina erfarenheter av swingersvärlden. Låååångt och utdraget, inte detaljerat, mer hur det har påverkat honom psykologiskt och sexuellt. Sluta bara sluta. Extremt dåliga vibbar av sånt. Gränslöst på ett dåligt sätt. 😬 Att han ens tycker att det är rimligt att en okänd sexarbetare ska läsa igenom hans textmassor. Så påträngande.

Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj

Hehe, när Paolo åkte dit var det många kunder som ville snacka om det. Det är väl många kunder som egentligen vill fråga om sexarbetet och vad vi tycker om lagen osv, men tycker att det är obekvämt att ta upp. När han åkte fast var det ett enkelt sätt att ta upp sånt Jag störde mig på att nästan alla hade samma approach. "Du som jobbar självständigt har det väl mycket bättre? Dina kunder är väl snälla mot dig?" Typ ville höra att mitt sexarbete är helt bekymmerslöst och att just de är den perfekta kunden.

Särskilt en var så, ett himla tjat, men med just honom var det ganska skönt för annars så ville han bara älta sin skilsmässa och sin exfru. 😁
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-11-29 kl. 06:09.
Citera
2025-11-29, 10:25
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute

Det finns en sorts kund som skriver överdrivet artigt, långt och högtravande utan att få med den informationen man behöver för att kunna boka en träff. Väldigt märkligt, de har ju ändå tagit sig tiden att skriva en liten uppsats men så missar de ändå det serxabetaren behöver veta. Jag minns en kund som kontaktade mig för några år sen. Han var inte den högtravande typen, men han skrev en uppsats om sina erfarenheter av swingersvärlden. Låååångt och utdraget, inte detaljerat, mer hur det har påverkat honom psykologiskt och sexuellt. Sluta bara sluta. Extremt dåliga vibbar av sånt. Gränslöst på ett dåligt sätt. 😬 Att han ens tycker att det är rimligt att en okänd sexarbetare ska läsa igenom hans textmassor. Så påträngande.

Hehe, när Paolo åkte dit var det många kunder som ville snacka om det. Det är väl många kunder som egentligen vill fråga om sexarbetet och vad vi tycker om lagen osv, men tycker att det är obekvämt att ta upp. När han åkte fast var det ett enkelt sätt att ta upp sånt Jag störde mig på att nästan alla hade samma approach. "Du som jobbar självständigt har det väl mycket bättre? Dina kunder är väl snälla mot dig?" Typ ville höra att mitt sexarbete är helt bekymmerslöst och att just de är den perfekta kunden.

Särskilt en var så, ett himla tjat, men med just honom var det ganska skönt för annars så ville han bara älta sin skilsmässa och sin exfru. 😁
Ja det också!! Störde mig mer på folk som tog upp det i vanliga rum, där de inte visste att jag var sexarbetare. Ville bara skrika ut att det där inte är en verklig bild av hur marknaden ser ut! Alla är inte rumänskor som träffar Paulo Roberto!

Med kunder kan jag förstå nyfikenheten och resonemanget. De vill, likt som jag, känna sig trygga med den de träffar även om jag kan tycka det är en hjärndöd fråga. För om jag skulle vara utsatt hade jag nog ändå inte svarat ärligt på hans fråga.
Citera
2025-11-29, 19:43
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:

Jag vet inte vad det beror på. Osäkerhet, kanske, detta tassande som en katt runt het gröt. 😻🥣Många män är fåordiga och allmänt tillknäppta, men i en presentation föredrar jag korta texter med den info jag behöver, tycker inte JAG ska behöva ställa motfrågor för att få reda på det jag vill veta.

Mycket tid som går åt till just ingenting. Spilltid de luxe.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-11-29 kl. 19:47.
Citera
2025-12-01, 17:08
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Jag vet inte vad det beror på. Osäkerhet, kanske, detta tassande som en katt runt het gröt. 😻🥣Många män är fåordiga och allmänt tillknäppta, men i en presentation föredrar jag korta texter med den info jag behöver, tycker inte JAG ska behöva ställa motfrågor för att få reda på det jag vill veta.

Mycket tid som går åt till just ingenting. Spilltid de luxe.

Håller med 100%. Tror de flesta sexarbetare vill ha det så -- kort och tydlig presentation med den info man behöver. Trevlig ton. Det är ju drygt när man måste sitta och chatta och dra ut svaren man behöver, det funkar inte alls för mig och jag träffade aldrig nån som höll på så.

Tror inte att så många fattar hur mkt obetalt arbete frilansande sexarbetare har i form av administrativt tjafs. Chattare och tröga personer, för att inte prata om alla oseriösa typer som förmodligen inte ens vill ses öht. Spilltid är ordet!
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-12-01 kl. 17:16.
Citera
2025-12-01, 18:20
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Håller med 100%. Tror de flesta sexarbetare vill ha det så -- kort och tydlig presentation med den info man behöver. Trevlig ton. Det är ju drygt när man måste sitta och chatta och dra ut svaren man behöver, det funkar inte alls för mig och jag träffade aldrig nån som höll på så.

Tror inte att så många fattar hur mkt obetalt arbete frilansande sexarbetare har i form av administrativt tjafs. Chattare och tröga personer, för att inte prata om alla oseriösa typer som förmodligen inte ens vill ses öht. Spilltid är ordet!

Mycket, mycket, mycket admintsrativt tjafs på mitt vanliga arbete också. Idag satt vi tre personal med vårdplaneringsmöte i två timmar, sen läsa och skriva journal i kanske 20 minuter. Men där får jag åtminstone betalt för eländet.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-12-01 kl. 18:28.
Citera
2025-12-01, 18:51
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Mycket, mycket, mycket admintsrativt tjafs på mitt vanliga arbete också. Idag satt vi tre personal med vårdplaneringsmöte i två timmar, sen läsa och skriva journal i kanske 20 minuter. Men där får jag åtminstone betalt för eländet.

Ja, exakt. På andra arbeten så är ju det tjafset på betald arbetstid. Åtminstone om man är anställd. Som sexarbetare så gör man ju det gratis. Självklart så fattar jag att man måste ha kontakt med potentiella kunder i alla branscher, annars så blir inga affärer gjorda. Men det är ju INGEN som ringer en elektriker och sitter och runkar och är otydlig och pratar i en halvtimme utan att framföra vad man vill bara för att det är så spännande att prata med en elektriker. Händer inte. Eller jo, det kanske det gör men då är det ju fråga om en tvättäkta dåre.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2025-12-01 kl. 18:58.
Citera
2025-12-01, 18:59
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ja, exakt. På andra arbeten så är det ju det tjafset på betald arbetstid. Åtminstone om man är anställd. Som sexarbetare så gör man ju det gratis. Självklart så fattar jag att man måste ha kontakt med potentiella kunder i alla branscher, annars så blir inga affärer gjorda. Men det är ju INGEN som ringer en elektriker och sitter och runkar och är otydlig och pratar i en halvtimme utan att framföra vad man vill bara för att det är så spännande att prata med en elektriker. Händer inte. Eller jo, det kanske det gör men då är det ju fråga om en tvättäkta dåre.

Ja, och i fallet du tar upp har en bara sig själv att beklaga sig för och känna sig frustrerad. På vanliga jobbet idag sa vi typ: "Fan, vad tråkigt möte" och så skrattade vi efteråt.😅😂😂🤣

Alla kände samma.👍👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in