Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Ja, chattrunkarna säljer vi också billigt.
Nej, vi skänker bort dem.😅😂🤣🤣
Let me please få berätta om en clownernas clown som tog kontakt med mig för ett par år sedan. Jag tränar styrketräning 5-6 dagar i veckan och en massa kondition på det, är noga med vad jag äter och är blygsam vad gäller alkohol. Har en definerad muskelmassa, kanske en eller två nivåer under Larissa Reis (som är min " idol" i sammanhanget).♥️
Så skriver clownernas clown: "Du ger inget stort och biffigt intryck, men du har en väl defeinierad muskelmassa. Muskler ska inte vara på kvinnor."
Hade jag ens BETT OM hans åsikt?
Blev så jävla lack på ren fulsvenska så jag skällde ut fanstyget.😡🤬🤬🤬
Ska det vara så svårt att uppföra sig?
Clown de luxe.🤡
Men herregud vilken idiot! 😡
Nog för att det är en ganska ytlig bransch och man exponerar sig med bilder, men man undrar ju hur en del jävlar tänker. Framförallt så undrar jag varför de tycker att det är ok att ödlsa vår tid så som de gör.
"Heeej hur mår du? 😘"
"Hej, vad kan jag hjälpa dig med?"
""😘😘😘😘"
"Var hittade du mina kontaktuppgifter?"
"Hahahhaha det kommer jag inte ihåg"
Skulle man kontakta en annan tjänsteutövare och bete sig så skulle personen tro att man är svårt psykiskt störd.
Samma med de som frågar om man vill ses. Ja, du... Ingen jävla aning faktiskt. Hur ska jag veta det utan att ha lite info om dig, vad du söker och var och när? 🤡
Verkar vara ett problem som alla sexarbetare har. Hur svårt är det att vara tydlig och trevlig?
"Hej Sokoke! Jag heter Fredrik och är 38 år. Jag bor i X-haga och vill gärna träffa dig på måndag. Jag jobbar hemifrån och kan ses från kl 14 och framåt. Jag tänker mig 1h GFE"
Det räcker fint så. CV och livshistoria behövs icke. En del skriver en hel uppsats om sig själva utan att få med den informationen som behövs för att man ska kunna boka in en träff. Som vid alla andra kontakter så måste ju tjänsteutövaren vet vad, var och när för att veta om det ens är möjligt. Hur kan man inte fatta det?
"Hej målaren!"
*Hej! Vad kan jag hjälpa dig med?"
"Måla... 😉"
"Vilken typ av målning, var och när?"
"Lite fin målning... 😘"
"Ok...?"
Och så kommer världens längsta beskrivning av mitt hus, men inte vad jag vill ha hjälp med, när eller var huset ligger.
Helt sjukt och ingen gör så, men när folk kontaktar sexarbetare är det där extremt vanligt. 🤯