Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-30, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grisen33
fick ni andra hjälp>?

Näe. Skrev till supporten igår förmiddag men inget svar än.
Citera
2025-11-30, 11:09
Medlem
FlashbackBeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Nja, huvudkunderna dessa vendors vänder sig till är mer eller mindre beroende av att köpa dessa droger, oavsett om de är rabatterat eller inte.. Så varför då ta massa onödiga förluster när samma kunder gladeligen hade betalat fullpris?
Du har förstås en poäng där. Folk köper ju oavsett vad det kostar om de är beroende. Jaja, antar att Black Week inte är aktuellt där än
Citera
2025-11-30, 11:13
Medlem
Samma problem för mig. Satte in i fredags och inget idag. Allt lyser grönt på electrum. Betryggande att höra att man inte är ensam om problemet. Felet ligger nog hos FS.
Citera
2025-11-30, 16:43
Medlem
Är det någon som fått hjälp eller ens kontakt med supporten än?
Citera
2025-11-30, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hiko

Mina pengar kom in runt 16-tiden idag.
Citera
2025-11-30, 22:07
Medlem
SebbenZs avatar
Hej alla,
Varit borta från detta ett tag, vilken sida är det som är bäst nu förtiden flugsvamp, Archetyp någon annan?
Citera
2025-11-30, 22:58
Medlem
Bachelorettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanderfuxx
Samma problem för mig. Satte in i fredags och inget idag. Allt lyser grönt på electrum. Betryggande att höra att man inte är ensam om problemet. Felet ligger nog hos FS.

Citat:
Ursprungligen postat av hiko

Hur har det gått för er? Eller för en andra med problem? Funderade på att föra över pengar men har lärt mig att kika läget här nu först, från förr..

Btw, vet inte om det va/är nån bugg för mig; men när support svarat på mina meddelanden har det aldrig synts som en ”(1) meddelanden” eller som nån notis. Har fått gå in på meddelande-sidan och helt plötsligt bara sett att de svarat.
Så ett tips att kolla inkorgen också.
Citera
2025-11-30, 23:34
Medlem
Det är mängder som har problem med detta just nu, ni är inte ensamma. Om de är till någon tröst så verkar folk ha fått sitt saldo i efterhand (?). Ni som har fått kan väl beskriva om ni gjorde något speciellt för att erhålla era pengar, hur lång tid de tog och så vidare. Så slipper folk fortsätta fråga om det är fler som har problem när det är uppenbart.
Citera
2025-12-01, 06:23
Medlem
vilka sidor är de som gäller nu? kmr ej in på catharis. fs4 aktuell? ser bara resensioner som är gamla därifrån.
Citera
2025-12-01, 08:00
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebbenZ
Hej alla,
Varit borta från detta ett tag, vilken sida är det som är bäst nu förtiden flugsvamp, Archetyp någon annan?

Citat:
Ursprungligen postat av Peterpan22
vilka sidor är de som gäller nu? kmr ej in på catharis. fs4 aktuell? ser bara resensioner som är gamla därifrån.

Det är Catharsis.top som gäller för alla som vill handla från en fungerande sida med närvarande support/admin. Stor fördel att majoriteten av alla vendors/kunder där är svenskar.

Hur kommer det sig att du ej kommer in på Catharsis Peterpan22?
Citera
2025-12-01, 17:10
Medlem
Är det någon som har fått något liknande?

https://app.filemail.com/d/cdanzoeexmnxrno

Stod mitt riktiga namn plus mitt användarnamn till Archtype, tror jag... för visst kom catharsis efter juni i år? 😀

Fattar ej hur dom syynkat mitt namn och användarnamn... archetyp måste ha läckt på något sätt.
Tankar?
Citera
2025-12-01, 17:35
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duaneallman
Är det någon som har fått något liknande?

https://app.filemail.com/d/cdanzoeexmnxrno

Stod mitt riktiga namn plus mitt användarnamn till Archtype, tror jag... för visst kom catharsis efter juni i år? 😀

Fattar ej hur dom syynkat mitt namn och användarnamn... archetyp måste ha läckt på något sätt.
Tankar?

Är det inte bara någon packare som antingen kan uttrycka sig på engelska eller kört en google translate?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in