Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 17:40
Medlem
Det ligger en falsk Catharsis phishing sida uppe sedan några dagar, så passa er med att Googla länkar.

Luffarn har haft äkta info i minst 10 så det bästa är att kika in där bara: https://www.luffarn.com/catharsis-market/

Darkweb.wtf är också att lita på skulle jag tro då Luffarn rekommenderar den.

Håller med om att Catharsis är bästa marknaden just nu, och förhoppningsvis länge framöver. Saknar bara GottOchBlandat som verkar föredra FS...
Citera
Igår, 21:52
Medlem
Tjenare boys and girls!

Hade tänkt att överföra 300 kr till catharsis (btc). Hur mycket i avgift kommer safello och min plånbok (exodus)att ta? för hur mycket skall jag köpa på safello så att det täcker alla avgifter?

Allt gott!
Citera
Igår, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasserasse45
Tjenare boys and girls!

Hade tänkt att överföra 300 kr till catharsis (btc). Hur mycket i avgift kommer safello och min plånbok (exodus)att ta? för hur mycket skall jag köpa på safello så att det täcker alla avgifter?

Allt gott!

Det dubbla. Bitcoin för 300 kr är inte värt det
Citera
Idag, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NejJaKanskeJo
Det dubbla. Bitcoin för 300 kr är inte värt det

Är det verkligen så illa? fyfan.....
Citera
Idag, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rayluca
Det ligger en falsk Catharsis phishing sida uppe sedan några dagar, så passa er med att Googla länkar.

Håller med om att Catharsis är bästa marknaden just nu, och förhoppningsvis länge framöver. Saknar bara GottOchBlandat som verkar föredra FS...
Ännu bättre är att inte alls lita på länkar på varken google eller luffarn, utan att använda sig utav catharsis clearnet länk (catharsis.top) eller genom att besöka Catharsis på dreadforum och sedan spara de länkarna man hittar där!

Angående det fetade, så kan jag bara tipsa om att kolla in en säljare som har ett namn som syftar på en asiatisk krigare med en typ av svärd som är starkt förknippat med just denna figur (Börjar på N .. ) - Tycker att dom har ett utbud som är väldigt likt det GoB har, men det är nog bara en ren slump såklart
Citera
Idag, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Ännu bättre är att inte alls lita på länkar på varken google eller luffarn, utan att använda sig utav catharsis clearnet länk (catharsis.top) eller genom att besöka Catharsis på dreadforum och sedan spara de länkarna man hittar där!

Angående det fetade, så kan jag bara tipsa om att kolla in en säljare som har ett namn som syftar på en asiatisk krigare med en typ av svärd som är starkt förknippat med just denna figur (Börjar på N .. ) - Tycker att dom har ett utbud som är väldigt likt det GoB har, men det är nog bara en ren slump såklart

Alltså vart hade vi varit om vi inte litat på Luffarn, han är helgonförklarad i våra trakter
Citera
Idag, 02:47
Medlem
Vad är de för drömpriser på Elvanse just nu!? Finns det någon annan sida förutom Catharis och fs som säljer elvanse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in