Citat:
Ursprungligen postat av
Reusche
Jag har gillat den gotländske bonden från dag 1, och blev så glad när han valde bort Sara. Hon har varit så på hela tiden, så manipulativ, och till och med när hon blev bortröstad så drog hon ut på det i evigheter. Hon ser väldigt bra ut, och spelar på det, men jag tycker de andra två har mycket större kvaliteter.
Elin - vad ska man säga? Menar hon allvar när hon ideligen uttrycker att dessa killar ser sexiga ut, som ikväll när de vaggar fram i sina go-cartdräkter? De är så tafatta och handfallna, och hon pratar till dem som hon vore deras småskolelärarinna.Är hon på riktigt?
Gotlandsbonden överraskade mig, trodde han fastnat ifysiska-Sara-attraktionen.
Han gjorde rätt. Sara hade inte heller blivit nöjd med honom i längden,
vi tittare har sett den där fysisk-attraktionen, styra bondens slutval,
och sedan besviken någon kort tid efteråt inse att relationen bara var luftslott
och inte ens hållit ett halvår,typ.
Nu börjar jag tro att Viktor inte heller väljer Ida
-sista informationen i kvällens avsnitt indikerar att Ida gråter.
Det är Viktor som ska välja partner, så får släppa min egen favorit som varit Ida från start.
Stockholmstjejen har ju av någon orsak- omedvetet plan, skrivit till honom,
och hängt med så pass länge och helt plötsligt kan hon framstå som den perfekta partner till Viktor,
Nästan man ser en äkta fryntlig bondmora i henne nu, som aningslöst men med genuint intresse famnar allt som lantliv innebär.
Utseendemässigt blir hon en perfekt bondmora.
Hon lär sig mjölka,ysta,spinna o väva, kanske startar egen gårdsbutik. Hon verkar äkta när hon berättar hur bra hon trivs i Viktors bondeliv. Positiv o gladlynt.