Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-26, 21:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Undrar vilket dårhus rödskägget hos Elin dejtat på. Inte fan behöver hans bud vara rädd för att bli akterseglad av någon annan.
Man kunde under 1 sek njuta av besvikelsen i hans ansikte när han inte fick segerhånglet uppe på prispallen, det var ju nämligen förutbestämt att Lukas skulle vinna på Mantorp i Elins huvud, när han sen med flit punkterade sig själv, så gjorde hon det sympatiska tilltaget att istället deponera förstapriset på framtiden så att Mackan fortsatt ska tvingas prestera det som hon tror ska leda till attraktion för att därefter gjort sig förtjänt av hennes platoniska kyss på pannan.

Det är lite konstigt med tanke på hur många varv Elin tjatade in i kameran om att hon skulle hångla upp vinnaren också uteblir det senare utav integritetsskäl och jag förstår ju att det är jag i Elins ögon som är skurken som skriver på nätet om att hennes integritet kände avsmak inför Marcus fysiska uppenbarelse men vägrade erkänna det
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-26 kl. 21:46.
Citera
2025-11-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AqintaX
Tror ni någon av bönderna har haft sex med någon av pigorna som är där?

Om ja , vem ?

Kristian och Johanna
Citera
2025-11-26, 21:40
Medlem
Funderar.. någon mer som tänkt att Elin skulle kunna vara lesbisk? Hon kanske inte själv insett det dock?
Citera
2025-11-26, 21:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justdontaskme
Funderar.. någon mer som tänkt att Elin skulle kunna vara lesbisk? Hon kanske inte själv insett det dock?
När man inte vill kyssa en sådan som Marcus på munnen så förstår jag att sådana misstankar börjar gnaga i en
Citera
2025-11-26, 21:46
Medlem
Männen hon valt.. Alla är helt olika varandra= hon försöker se vad för typ hon attraheras av egentligen, men lyckas inte (?)

Hon vet inte vad för typ av man hon söker.

Men kanske hon egentligen är lagd åt andra hållet ..? Känns som om skon kanske klämmer där.
Citera
2025-11-26, 21:51
Medlem
Jag har gillat den gotländske bonden från dag 1, och blev så glad när han valde bort Sara. Hon har varit så på hela tiden, så manipulativ, och till och med när hon blev bortröstad så drog hon ut på det i evigheter. Hon ser väldigt bra ut, och spelar på det, men jag tycker de andra två har mycket större kvaliteter.

Elin - vad ska man säga? Menar hon allvar när hon ideligen uttrycker att dessa killar ser sexiga ut, som ikväll när de vaggar fram i sina go-cartdräkter? De är så tafatta och handfallna, och hon pratar till dem som hon vore deras småskolelärarinna.Är hon på riktigt?
Citera
2025-11-26, 21:52
Medlem
Citat:
Nja det tror jag alls inte.
Det må vara din egen problematik, som pyser ut.
Det är ok, o rätt vanligt själv-avslöjande
att skribenter överför sin egen inre problematik.
Det gäller även den egna sex-fantasin, som du ser också kommit på pränt.
Som sagt, även skribenterna kan nå självkännedom genom att se på programmet.
Citera
2025-11-26, 21:54
Medlem
Crapmagics avatar
Hur kan produktionen få domineras såhär av kvinnor det krävs alltså 3 kamratstödjerskor
(där en var Jennifer) som turas om att fläkta & hålla upp Wilmas ben i luften efter att hon svimmade där....
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-26 kl. 21:56.
Citera
2025-11-26, 21:56
Medlem
Tervulls avatar
Viktor
Det blev exakt som jag sagt hela tiden. Han är kär i Sara och han är kåt som fan på henne men han är livrädd för sina känslor och försöker nu tvinga fram något med de andra tjejerna som inte finns. Han kommer välja brunetten från Stockholm och försöka i några veckor innan det tar slut. När Linda återvänder framåt höstkanten så är Sara där, minns mina ord! Jag tycker Viktor är så förbannat dum! Sara tog det hela så jävla bra, Viktor trodde nog att hon skulle böna och be om att få stanna men hon bar huvudet högt och lämnade med stil.

Rasmus
Wilma har skämt ut sig för hela svenska folket med sitt bölande och med kvällens uppträde där hon fejkade att hon skulle svimma. Hon lär inte få det lätt att hitta en kille efter det här, och den människan som blir ihop med henne blir det synd om. Vilket rent helvete! Skönt att hon åkte hem, man kände för Rasmus i kväll. Det är inte kul att såra någon, men det var bra för hon är ju så jävla knäpp. Han gick nog vidare rätt snabbt och drog en djup suck av lättnad. Hoppas nu han är smart och väljer den vackra och härliga Natalie.

Christian
Näsringen är inte vacker när hon är förbannad och svartsjuk. Hon ser väldigt gammal ut för sin ålder. Barnsligt beteende dessutom. Johanna är den enda rätta. Det är så torrt och tråkigt på den gården att det inte finns något att skriva om.

Elin
Hon måste ju driva med oss. Killarna såg ut som 3 clowner i gocartdräkterna men Elin hävdade att det var sexigt. Henne skulle man inte vilja dela sängkammare med om detta är vad hon definierar som sexigt. Löjligt att vara rädd för en jävla höna, där tappade oskulden några av sina pluspoäng. Marcus lär nog aldrig få sin innestående kyss, Elin var nog djupt besviken att det var han som vann. Det var inte hans mun hon ville sticka tungan i.
Senast redigerad av Tervull 2025-11-26 kl. 22:02.
Citera
2025-11-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reusche
Jag har gillat den gotländske bonden från dag 1, och blev så glad när han valde bort Sara. Hon har varit så på hela tiden, så manipulativ, och till och med när hon blev bortröstad så drog hon ut på det i evigheter. Hon ser väldigt bra ut, och spelar på det, men jag tycker de andra två har mycket större kvaliteter.

Elin - vad ska man säga? Menar hon allvar när hon ideligen uttrycker att dessa killar ser sexiga ut, som ikväll när de vaggar fram i sina go-cartdräkter? De är så tafatta och handfallna, och hon pratar till dem som hon vore deras småskolelärarinna.Är hon på riktigt?
Gotlandsbonden överraskade mig, trodde han fastnat ifysiska-Sara-attraktionen.
Han gjorde rätt. Sara hade inte heller blivit nöjd med honom i längden,
vi tittare har sett den där fysisk-attraktionen, styra bondens slutval,
och sedan besviken någon kort tid efteråt inse att relationen bara var luftslott
och inte ens hållit ett halvår,typ.
Nu börjar jag tro att Viktor inte heller väljer Ida
-sista informationen i kvällens avsnitt indikerar att Ida gråter.
Det är Viktor som ska välja partner, så får släppa min egen favorit som varit Ida från start.

Stockholmstjejen har ju av någon orsak- omedvetet plan, skrivit till honom,
och hängt med så pass länge och helt plötsligt kan hon framstå som den perfekta partner till Viktor,

Nästan man ser en äkta fryntlig bondmora i henne nu, som aningslöst men med genuint intresse famnar allt som lantliv innebär.
Utseendemässigt blir hon en perfekt bondmora.

Hon lär sig mjölka,ysta,spinna o väva, kanske startar egen gårdsbutik. Hon verkar äkta när hon berättar hur bra hon trivs i Viktors bondeliv. Positiv o gladlynt.
Senast redigerad av moshes 2025-11-26 kl. 22:25.
Citera
2025-11-26, 22:12
Medlem
Crapmagics avatar
Det såg ganska kul ut när Sara E i nån slags klänning tog ut en bulle ur ugnen,
det ska tränas i tid
Citera
2025-11-26, 22:29
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Männen hon valt.. Alla är helt olika varandra= hon försöker se vad för typ hon attraheras av egentligen, men lyckas inte (?)

Hon vet inte vad för typ av man hon söker.

Men kanske hon egentligen är lagd åt andra hållet ..? Känns som om skon kanske klämmer där.
Hon behöver någon som ger henne ett rejält jävla knull snarare och förmodligen framhäver sig som dominant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in