Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-10-01, 22:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Hur kort är Rasmus? Ser väldigt kort ut på gruppbilden med de andra bönderna.

Hans friare Emelie har något mycket osympatiskt över sig. Om jag ska vara ytlig....
Det var inte ens ytligt sagt, att tjejer är längd-fascister är inget nytt

Så jag antar att du som kvinna? är avundsjuk på hennes yta/utseende? nä det osympatiska misstänker jag att du anser är, var att hon tangerade otacksam för att hon blev vald sist av alla? men det kan ju ha varit en slamkrypare där förstavalet väljs sist.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-01 kl. 22:39.
Citera
2025-10-01, 23:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroxxs
Utsvulten på kärlek är bara förnamnet. Kastar ur sig att han vill hångla upp hans dejt innan dom ens kommit till hans bondgård.
Ska han va sådär jävla brunstig så lä de bli paradise hotell drama på hans gård i sommar. Spännande!
Och hennes reaktion sedan, hans tystnad efter att han avfyrat denna förberedda replik, var som en komiker som tar en konstpaus efter ett medvetet dåligt skämt för att provocera fram applåder men sedan inte får några hennes attraktionsbrist kontrade istället med total tystnad på hans needy tystnad, det är för tidigt! han måste charma mig först i brist på utseende attraktion, vilken han trodde sig kunna tjyvkoppla förbi.

Sedan när allt sket sig rationaliserar han sig inför kameran att han ville vänta med att pussa henne som om det redan var självklart att hon skulle vilja detta när som helst

Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Andreas Lundstedt, JA! Satt o funderade på varför jag tyckte han hade en bög-aura.
Jag vet inte om Raffes gaydar gick ner efter detta hugskott att tjejerna ska få på en fortsatt vänskaplig nivå! måla av honom

Narkissos-light? tänk er om Elins gubbe med skägget som ser ut att ha blivit kidnappad från en demo med nordiska motståndsrörelsen, om han var bonde som skulle föreslå sina tjejer att måla av honom naken, vad hade dom ritat för djur då tro?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-10-01 kl. 23:19.
Citera
2025-10-01, 23:05
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det var inte ens ytligt sagt, att tjejer är längd-fascister är inget nytt

Så jag antar att du som kvinna? är avundsjuk på hennes yta/utseende? nä det osympatiska misstänker jag att du anser är, var att hon tangerade otacksam för att hon blev vald sist av alla? men det kan ju ha varit en slamkrypare där förstavalet väljs sist.

Jag är inte det. Det där med män över 185 cm är ju tradigt.

Nej... jag vet inte... jag ska inte uttala mig. Hon kanske läser här och ser min trista stil
Citera
2025-10-01, 23:12
Medlem
Ovanligt med en så pass snygg tjej som Elin och gå efter insidan. De finns uppenbarligen, men gömmer sig mycket väl. Hoppas att hon hittar sin framtida make i programmet.
Citera
2025-10-01, 23:36
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Ovanligt med en så pass snygg tjej som Elin och gå efter insidan. De finns uppenbarligen, men gömmer sig mycket väl. Hoppas att hon hittar sin framtida make i programmet.

Fattar ni inte att det bara är bottenskrap som sökt till henne? Så har det varit i alla år kvinnliga bönder varit med. Kommer ni inte ihåg hon Jennifer som var med 2016 som hade snudd på förståndshandikappade killar på speeddejterna(nån tjomme som satt o sjöng en barnsång under dejten bl.a)? Tror ni hon hade valt dem till Sundbyholm om hon haft bättre alternativ?

Elin, som inte är speciellt snygg(5,5/10), har inte fått bättre alternativ. Man vågar knappt föreställa sig hur de hon sorterade bort innan Sundbyholm såg ut.

Kärlekskranka sub5-män i tråden greppar verkligen efter halmstrån; "Ovanligt med en så pass snygg tjej som Elin och gå efter insidan"
Elin är varken särskilt snygg eller går efter insidan.
Citera
2025-10-02, 08:10
Medlem
Undrar om Axel får följa med till gården
Citera
2025-10-02, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Att välja bugg som gruppaktivitet är ju minst sagt bonnigt.

Å fantasilöst.
Citera
2025-10-02, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76

Varför tror du att hon går efter insidan? Hon kanske gillar fula gubbar, eller tycker du att de har något extra på insidan?
Citera
2025-10-02, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Å fantasilöst.
De fick en danslärare på köpet
Citera
2025-10-02, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad ser Elin i det där rödskägget med ölkaggen?

Hon ser rödskägget och ölkaggen, hon tänder på sånt.
Citera
2025-10-02, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hon ser rödskägget och ölkaggen, hon tänder på sånt.
Gör hon det?
Citera
2025-10-02, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Gör hon det?

Det ser ut så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto