Citat:
Ursprungligen postat av
Eroxxs
Utsvulten på kärlek är bara förnamnet. Kastar ur sig att han vill hångla upp hans dejt innan dom ens kommit till hans bondgård.
Ska han va sådär jävla brunstig så lä de bli paradise hotell drama på hans gård i sommar. Spännande!
Och hennes reaktion sedan, hans tystnad efter att han avfyrat denna förberedda replik, var som en komiker som tar en konstpaus efter ett medvetet dåligt skämt för att provocera fram applåder men sedan inte får några

hennes attraktionsbrist kontrade istället med total tystnad på hans needy tystnad, det är för tidigt! han måste charma mig först i brist på utseende attraktion, vilken han trodde sig kunna tjyvkoppla förbi.
Sedan när allt sket sig rationaliserar han sig inför kameran att han ville vänta med att pussa henne som om det redan var självklart att hon skulle vilja detta när som helst
Citat:
Ursprungligen postat av
NiccoJ
Andreas Lundstedt, JA! Satt o funderade på varför jag tyckte han hade en bög-aura.
Jag vet inte om Raffes gaydar gick ner efter detta hugskott att tjejerna ska få på en fortsatt vänskaplig nivå! måla av honom
Narkissos-light? tänk er om Elins gubbe med skägget som ser ut att ha blivit kidnappad från en demo med nordiska motståndsrörelsen, om han var bonde som skulle föreslå sina tjejer att måla av honom naken, vad hade dom ritat för djur då tro?