2025-11-25, 22:20
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Jo det går, alla andra klarar av det som sagt
Vet inte vilken låtsasvärld du lever i…

Nej inte med dom krav som jag har på mig själv i min blivande roll som mamma och fru.
Senast redigerad av SoulOfSophia 2025-11-25 kl. 22:25.
Citera
2025-11-26, 20:45
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag börjar ana att du lider av paranoida vanföreställningar så som du yrar helt osammanhängande. Jag baktalar inte mina vänner eftersom jag inte har några vänner som är kvinnofientliga nazister (som originalinlägget handlade om som du kommenterade).
När jag läser dina kommentarer tänker jag på äpplet som faller nära trädet...
Citera
2025-11-26, 20:47
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Tvärtom menar du väl? En bra människa agerar moraliskt korrekt mestadels och lever upp till omika etiska värdegrunder. Menar absolut inte att en bra människa måste vara oklanderlig och perfekt men den moraliska kompassen är ett bättre mått än social trygghet.
Just så tänker jag men om du läser ditt inlägg jag svarade på kanske du förstår?
Citera
2025-11-26, 20:49
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitchieBlackmore
När jag läser dina kommentarer tänker jag på äpplet som faller nära trädet...

Jaha, men du kan inte säga vad du baserar det du tänker på?
Citera
2025-11-26, 20:57
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Jaha, men du kan inte säga vad du baserar det du tänker på?
Jag kan inte bedöma hunden på dess hår, endast på dennes tillverkade spegelbild.
Citera
2025-11-26, 21:23
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Jag kan inte bedöma hunden på dess hår, endast på dennes tillverkade spegelbild.

Ännu en gång: du verkar vara en väldigt tråkig person...
Citera
2025-11-26, 23:23
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Nu är jag både snygg och intressant nog för att fånga en rik man, så du förolämpar fel kvinna ditt jävla missfoster.

Jag tycker du ska lugna dig med att kalla mig ”girig parasit” om du själv har tankar på eller har skaffat barn, och inte velat försörja mamman till barnet. Då har du parasiterat dig på hennes kropp genom att snylta dig till att få ett barn gratis. Kvinnor betalar ett högt pris för att bli mammor, vad betalade du själv för att bli pappa? Eller vad tänker du betala, om du planerar att bli?

Du försöker få det att framstå som att det bara är mannen som vinner på en sån här relation som tråden handlar om, medan kvinnan förlorar. Du är väl medveten om att den sexuella biten går åt bägge håll? För en kvinna är det mycket sexuellt attrherande att en man är rik och har makt. Sen ser jag noll skam eller skuld i att (ut)nyttja en man ekonomiskt. Han får vad han vill och jag får vad jag vill. Vi (ut)nyttjar varandra. Är du avundsjuk över att du själv inte är kvinna och kan bli rik på samma sätt eller vad är ditt issue egentligen?

Lyxhora.. jovisst. Om man vill gifta sig för kärleken i första hand och för pengar sekundärt så är man ingen hora. Men en lyxfru kan man bli =)

Men lugna ner dig människa, jag har varken förolämpat dig eller kallat dig för någonting. Vad snackar du om? Du måste ha svarat till fel person, eller så är du inte läskunnig.
Jag pratar om kvinnor och män i allmänhet, om du förstår vad det innebär?
Citera
2025-11-28, 17:50
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Citat:
Ännu en gång: du verkar vara en väldigt tråkig person...
Jag har inget emot att bli betraktad som tråkig av människor utanför min umgängeskrets.

Din uppförsbacke kan vara den eleganta stämpeln du applicerar på din omgivning.

Man får den respekt man förtjänar.
Har man tur sker det öppet.
Har man otur snackas det bakom ens ryggtavla.
Citera
2025-11-28, 19:30
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Jag har inget emot att bli betraktad som tråkig av människor utanför min umgängeskrets.

Din uppförsbacke kan vara den eleganta stämpeln du applicerar på din omgivning.

Man får den respekt man förtjänar.
Har man tur sker det öppet.
Har man otur snackas det bakom ens ryggtavla.

Jag somnar
Citera
2025-11-28, 21:15
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ett 100%igt, istället för ett säg ett 30%igt, fokus på att uppfostra och forma deras barn till bra människor.

Sen vad jag tolkat det som, så verkar män tycka att kvinnor med dessa typ av drömmar, ger dom en trevligare upplevelse, så att säga.

Äntligen någon som kan tänka sig att uppfostra sin afkomma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in