2025-11-25, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Frivillighet förutsätter att det verkligen är frivilligt utan inslag av ekonomisk ersättning.

Nej.
Citera
2025-11-25, 22:47
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Nej jag tror inte att det är någon större mängd med 15-åringar på camsajterna men när det gäller sexköp IRL så har sexköparnas ålder legat på 15-79 år.

Hur tänker du kring det?
Men här diskuterar vi idiotlagen digitalt skapad utav 4 idioter till politiker.Men du envisas med attt diskutera sexköp irl.
Citera
2025-11-25, 22:48
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad kommer terapeuten med för råd?
Vad säger denne?
Bad henne dra dit pepparn växer.
Citera
2025-11-25, 22:50
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Nu finns det redan ett förbud mot att köpa sex på distans så du får väl helt enkelt acceptera den nya sexköpslagen och inte tjafsa emot?

Hoppas bara att du kan undvika att få en prick i belastningsregistret ☺️

Samtidigt kan man fråga sig varför du själv sitter framför skärmen i 8 timmar och porrsurfar eller vad fan du håller på med på nätet?

Och bara för att säga ett sanningens ord, det ÄR onormalt.

Varifrån kommer ditt hat mot en majoritet av Sveriges befolkning?

91 procent av Sveriges kvinnor och 63 procent av männen vill att det ska vara olagligt att köpa sex.

Men om du vill rikta saklig kritik mot skribenter som anser att den nya sexköpslagen är bra och viktig så får du anstränga dig och åtminstone försöka komma med vettiga motargument.

Om vi sammanfattar dina vansinniga debattinlägg så är det feminister, talibaner och kommunister som gemensamt ligger bakom den nya lagen, man undrar om det har gått en propp i skallen på dig 😂

Och bara för att ännu en gång påminna dig vad du själv har skrivit i tråden tidigare.
Ni kan skapa hur många sexköpslagar ni vill jag kommer fortsätta ändå och runda lagarna. Hö hö hö.
Citera
2025-11-25, 23:04
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
I morgon ska jag till den där jävla terapin som mina anhöriga tvingat mej till. Men jag kommer stå emot och säga jag vill sluta där omedelbart jag tänker inte sluta köpa av vackra tjejer ALDRIG. Ingen kan stoppa min sugardating eller köp av sex och cam shower.

Har du verkligen tänkt igenom det där?

Om du fortsätter att köpa sex så riskerar du inte bara böter eller fängelse utan även en prick i belastningsregistret för sexköp.

Varför har du så svårt att acceptera och visa respekt för den nya sexköpslagen?
Citera
2025-11-25, 23:11
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ni kan skapa hur många sexköpslagar ni vill jag kommer fortsätta ändå och runda lagarna.

Kanske borde fängelse vara obligatoriskt för notoriska sexköpare som inte visar tillräcklig respekt för den nya sexköpslagen?

Du känns som en klockren kandidat att bli den förste som åker dit för sexköp på distans 😁

Du skäms inte ens för att du vill "runda" den nya sexköpslagen. Man undrar lite över hur du är funtad?
Citera
2025-11-26, 00:00
Medlem
Citat:

Om du fortsätter att köpa sex så riskerar du inte bara böter eller fängelse utan även en prick i belastningsregistret för sexköp.

Han gör inga sexköp, att smeka benen i olja och ha önskemål är ingen sexuell handling.

Vi och alla som gör det fortsätter precis som vanligt, vi klarar oss på Amerikanska män, och Svenskar får tippa utan önskemål. Detta är inte olagligt.

Vi har både rätt att sälja och köpa. Svenska män får inte skräddarsy, annars är det bara köpa på.
Citera
2025-11-26, 01:48
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Han gör inga sexköp, att smeka benen i olja och ha önskemål är ingen sexuell handling.

Enligt skribenten själv så köper han sex. Jag vet inte om han ljuger, vad tror du? ☺️

Citat:
I morgon ska jag till den där jävla terapin som mina anhöriga tvingat mej till. Men jag kommer stå emot och säga jag vill sluta där omedelbart jag tänker inte sluta köpa av vackra tjejer ALDRIG. Ingen kan stoppa min sugardating eller köp av sex och cam shower.

Citat:
Vi och alla som gör det fortsätter precis som vanligt, vi klarar oss på Amerikanska män, och Svenskar får tippa utan önskemål. Detta är inte olagligt.

Samtidigt har ni säljare flyttat till andra ställen enligt dig själv, varför kan man fråga sig? Du har vid upprepade tillfällen dessutom diskuterat olika sätt att runda den nya sexköpslagen, du har även medgett att det är mer arbete för mindre pengar.

Du är inte ärlig känns det som. Vore det business as usual så skulle inte du häcka här och klaga över våra elaka dumma politiker som har röstat igenom den nya lagen 😁

Citat:
Vi har både rätt att sälja och köpa. Svenska män får inte skräddarsy, annars är det bara köpa på.

Låt oss räta ut några frågetecken.

"Det blir olagligt att ge ersättning till en annan person för att de ska utföra en sexuell handling på distans, i till exempel en video, för att det ska visas för köparen.

Det blir också olagligt att främja eller ekonomiskt utnyttja någon för att de ska utföra sexuella handlingar mot ersättning på distans, på beställning av en köpare"

https://www.gp.se/nyheter/sverige/det-har-ar-nya-onlyfans-lagen-forbud-mot-sexkop-pa-distans.2665f3e4-8ba8-4cef-8ad9-f8d00e6e3846
Citera
2025-11-26, 02:12
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Men här diskuterar vi idiotlagen digitalt skapad utav 4 idioter till politiker.Men du envisas med attt diskutera sexköp irl.

Sexköp på distans och sexköp IRL hänger ihop.

OF och liknande plattformar är en inkörsport till fysisk prostitution, har du glömt det? Tjejerna använder plattformar på nätet för att sälja bilder och sexfilmer men även för att skapa kontakter som leder till fysiska möten.

"BT:s kartläggning visar att det finns hundratals svenska tjejer som säljer nakenbilder och sexfilmer på Onlyfans.

Ett antal av dem är beredda att gå ännu längre. De säljer sex på riktigt"

"Totalt kommer BT i kontakt med tolv personer på Onlyfans som utger sig för att sälja sex. Ytterligare ett antal konton hintar om det men de har inte delat med sig av en konkret plan för hur sexköpet ska gå till och har i flera fall inte några bevis på att de tidigare gjort någonting liknande. Därför har de valts bort i sammanställningen.

Car*line Fr*nsson är chefsåklagare i Borås. Hon har fått ta del av BT:s kartläggning och säger att det inte råder något tvivel om att det kvinnorna erbjuder är sexuella tjänster – vilket är lagligt att sälja, men olagligt att köpa i Sverige.

– Det blir ett köp av en sexuell tjänst för att det erläggs en ersättning. Det spelar absolut ingen roll om betalningen sker på Onlyfans, med kontanter, bitcoins eller per faktura. Ersättningen behöver inte ens vara i pengar"

https://www.bt.se/boras/sa-anvands-onlyfans-for-att-salja-sex-annars-hade-det-varit-olagligt/

Du ska alltså inte sitta och gnälla här i tråden eftersom vi måste se till helheten. Nu har dock den nya sexköpslagen satt käppar i hjulet för sexhandeln på nätet men samtidigt letar man efter nya vägar för att runda den nya lagen.
Citera
2025-11-26, 04:55
Medlem
mensverkets avatar
Ett kryphål som användare utnyttjar är att åka utomlands en längre period och gör samarbete med andra användare och säljer till Engelskspråkiga prenumeranter.
Det behövs en kriminalisering av porr generellt helt enkelt.
Citera
2025-11-26, 06:57
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Jag åker aldrig fast det är lugnt jag vet hur man ska göra. Tänker inte respektera detta tramset för det är trams.
Citera
2025-11-26, 10:33
Medlem
Citat:
Sexköp på distans och sexköp IRL hänger ihop.

OF och liknande plattformar är en inkörsport till fysisk prostitution, har du glömt det? Tjejerna använder plattformar på nätet för att sälja bilder och sexfilmer men även för att skapa kontakter som leder till fysiska möten.

"BT:s kartläggning visar att det finns hundratals svenska tjejer som säljer nakenbilder och sexfilmer på Onlyfans.

Ett antal av dem är beredda att gå ännu längre. De säljer sex på riktigt"

"Totalt kommer BT i kontakt med tolv personer på Onlyfans som utger sig för att sälja sex. Ytterligare ett antal konton hintar om det men de har inte delat med sig av en konkret plan för hur sexköpet ska gå till och har i flera fall inte några bevis på att de tidigare gjort någonting liknande. Därför har de valts bort i sammanställningen.

Car*line Fr*nsson är chefsåklagare i Borås. Hon har fått ta del av BT:s kartläggning och säger att det inte råder något tvivel om att det kvinnorna erbjuder är sexuella tjänster – vilket är lagligt att sälja, men olagligt att köpa i Sverige.

– Det blir ett köp av en sexuell tjänst för att det erläggs en ersättning. Det spelar absolut ingen roll om betalningen sker på Onlyfans, med kontanter, bitcoins eller per faktura. Ersättningen behöver inte ens vara i pengar"

https://www.bt.se/boras/sa-anvands-onlyfans-for-att-salja-sex-annars-hade-det-varit-olagligt/

Du ska alltså inte sitta och gnälla här i tråden eftersom vi måste se till helheten. Nu har dock den nya sexköpslagen satt käppar i hjulet för sexhandeln på nätet men samtidigt letar man efter nya vägar för att runda den nya lagen.

Horereri som horeri. Nu har staten klassat online-horor som riktiga horor. Och alla horor är sedan förtryckta offer enligt den Svenska modellen. Det skall alltså betraktas som samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in