2025-11-24, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
haha, kvinnor kan inte ens få orgasm när dom onanerar så varför skulle en man kunna ge dom orgasm?

Jag vet inte. Men kvinnor säger att det ska funka direkt i sängen med en ny man. Kvinnor tycker att en man ska vara tankeläsare. En riktig man har lärt sig att hantera en riktig kvinna. Hon ska inte behöva lära upp honom.
Och så vidare.

I Californication så testade Marcy med en annan kvinna.

Marcy Runkle: Do you know how hard it is to get a girl off? It's like disconnecting a bomb. I mean, there's all these wires and all down there, who knows which one you're supposed to cross, or pull... plus: the studies show that the female orgasm is like 99% mental - who has time for that!
Karen: Okay, so - so that's good. So you want to go back to the four-minute gruntfest thing, like in-out, done...
Marcy Runkle: Yeah.
Karen: So you're done with the, uh - the lesbetarian experiment...
Marcy Runkle: The grass is always greener, you know?
Karen: Uh-huh.
Marcy Runkle: Isn't that how you got engaged to be buried?
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-24 kl. 10:51.
Citera
2025-11-24, 10:34
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ja, han anses vara en riktig karl. Även bland kvinnor. Om en man har blivit godkänd av andra kvinnor så är han nåt alldeles speciellt.

Brudar är funtade så , blir en lavineffekt
Citera
2025-11-24, 11:43
Medlem
brianmolkos avatar
Ursprungligen postat av brianmolko
Finns inte ställen längre ... inte undra på. Social media mm har förstört allt ..
Förbjudet att tycak någon är snygg, feminism, och det har gått över allt, man får inte kolla på musik längre, efter, modet suger, tvlingar får inte existera.

Va?

Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Va?

Färre öppettider på uteställen på en del ställen, krogdöden har du hört om den..Iaf mindre städer, mellanstora städer. Sen andra saker ställen man vill gå tillsammans med en tjej till.. och socialmedia är snarare osocialmedia, finns inget senast inloggade ...
Sen feminismen, enligt den får man inte tycka en tjej är snygg, utan man ska bara gå efter personlighet.... allt det där med feminism, har gått över andra saker, modet är fult just nu, musik ja vad tror du skivomslag på det sättet får man inte hitta musik, för det får inte finnas ställen....
De har inte ens luciatävlingar längre, Sverige skickar inte en representant till miss universum...
Citera
2025-11-24, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Grisigt beteende. Har ni ingen skam eller heder i kroppen?

Det är du som missar hela livet när du lever så oerhört hämmat och aldrig vågar testa nya saker 😊
Citera
2025-11-24, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Sex blir bättre med tiden om man håller sig till någon speciell.
Men alla är inte lika kräsna och bryr sig inte om att utforska alla planen med en och samma människa.
Antar att dom nöjer sig med förstaplan.

Sexet blir bättre och bättre första halvåret i en relation. Sen blir det bara slentrian. Då är det dags för byte 🙂
Citera
2025-11-24, 12:35
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det är du som missar hela livet när du lever så oerhört hämmat och aldrig vågar testa nya saker 😊

Ha så kul med din Khlamydia och Ghonorre. Ditt könsorgan kommer bada i en massa olika herpesutbrott och sen dör du ensam utan barn eller barnbarn på sjukhuset, omringad av en massa muslimer som hatar dig.
En varning, en dag kommer du få betala priset med din själ.
Citera
2025-11-24, 12:39
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sails
Blev inte alls sur, snarare motsatsen. Ditt svar pekar på en personlighet som verkar ligga långt från mig egen, och det är ofta ett nöje att se.

För övrigt vet jag inte riktigt hur resten av ditt svar skall tolkas.
Nice damage control buddy, men du får icke godkänt av mig. Du blev sur på en främling på Flashback och försöker dissa mig för att du blev upprörd av min åsikt och det ser ju väldigt fjantigt ut om du frågar mig (eftersom att du bryr dig väldigt mycket om min åsikt.)

Du säger emot dig själv och märker inte ens av det. Jobbigt

Men nej vi tänder inte på det du sa och vi vill inte vara er terapeut. Jag syftade på andra egenskaper när jag sa att han inte behöver vara ”perfekt”.
Citera
2025-11-24, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Ha så kul med din Khlamydia och Ghonorre. Ditt könsorgan kommer bada i en massa olika herpesutbrott och sen dör du ensam utan barn eller barnbarn på sjukhuset, omringad av en massa muslimer som hatar dig.
En varning, en dag kommer du få betala priset med din själ.

Jag är fullt frisk och jag tror inte på själar. Det är bara små barn som tror på sagor.
Citera
2025-11-24, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Sexet blir bättre och bättre första halvåret i en relation. Sen blir det bara slentrian. Då är det dags för byte 🙂

Ja, har läst att speciellt kvinnor blir uttråkade och vill ha nya äventyr och spänning. Många vill öppna upp förhållandet och träffa andra.
Citera
2025-11-24, 12:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
haha, kvinnor kan inte ens få orgasm när dom onanerar så varför skulle en man kunna ge dom orgasm?

Jag skulle vilja säga att har du haft ett förhållande så har naturligtvis kärringen lärt upp dig hur hon vill ha det, och sen skiljer det inte så mycket mellan andra kärringar.

Ungefär som att köra en bil där tändningslåset sitter till vänster och inte till höger, same same pero diferente liksom.

Och även om hon inte nu når ända fram så kan hon mycket väl tycka det är skönt ändå, och är säkert även jävligt glad att du öht iaf försöker, och inte bara tänker på dig själv.
Citera
2025-11-24, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag skulle vilja säga att har du haft ett förhållande så har naturligtvis kärringen lärt upp dig hur hon vill ha det, och sen skiljer det inte så mycket mellan andra kärringar.

Ungefär som att köra en bil där tändningslåset sitter till vänster och inte till höger, same same pero diferente liksom.

Och även om hon inte nu når ända fram så kan hon mycket väl tycka det är skönt ändå, och är säkert även jävligt glad att du öht iaf försöker, och inte bara tänker på dig själv.

Jag har läst att det kan variera mycket hur olika kvinnor är i sängen.

Men alla kvinnor jag pratat med irl sa samma sak. Att det är mannen som ska ta första steget, det är omanligt och avtändande om han inte vågar.
Det hänger nog ihop lite med att kvinnor vill ha en dominant man i sängen. Som man kan läsa ofta.
Alla kvinnor jag pratat med irl talade också om för mig hur jag ska vara som man för att kvinnor ska vilja ha mig. Man kan ofta läsa att alla kvinnor inte är likadana. Kvinnor har inte samma smak, vill inte ha samma typ av man, osv.
Man ska inte tro på allt man läser. Lyssna istället på vad kvinnor säger till dig.
Citera
2025-11-24, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Nice damage control buddy, men du får icke godkänt av mig. Du blev sur på en främling på Flashback och försöker dissa mig för att du blev upprörd av min åsikt och det ser ju väldigt fjantigt ut om du frågar mig (eftersom att du bryr dig väldigt mycket om min åsikt.)

Du säger emot dig själv och märker inte ens av det. Jobbigt

Men nej vi tänder inte på det du sa och vi vill inte vara er terapeut. Jag syftade på andra egenskaper när jag sa att han inte behöver vara ”perfekt”.

Alltså jag har försökt diskutera idéer, men du verkar vara inställd på krigsföring. Blev du sur för att jag beskrev dig som yrpanna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in