2025-11-23, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Singelliv har ju sina fördelar. Varför nöja sig med en smörgås när det finns ett helt smörgåsbord 👍

Sex blir bättre med tiden om man håller sig till någon speciell.
Men alla är inte lika kräsna och bryr sig inte om att utforska alla planen med en och samma människa.
Antar att dom nöjer sig med förstaplan.
Citera
2025-11-23, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Varför blir du så jävla sur av (mitt) svar? Vi känner inte ens varandra så att du ska bry dig om hur (jag) ser på saken?

Du får väl hoppas att någon är tillräckligt dum och tror på dig?

Jag tänker inte se potential i någon som inte redan är där. Vad jag ser är ju vad jag hade gjort om jag var personen. Nu är ju inte jag den personen så personen kommer inte göra det. Det är en enorm skillnad. Och det är där vi råkar lura oss själva. Det behöver inte bli en hård väg, det räcker att man ser det en gång och lär sig en läxa.

Din alkisbror kommer inte sluta dricka
Din flickvän kommer inte sluta knarka
Dom luras för att dom inte vill stå ensamma
Problemfolk är just problemfolk pga personligheten och den är mycket svår att ändra.

Men sitt du där och fantisera om allt som kunde varit.. om han/hon enbart tänkte som…DU!

Blev inte alls sur, snarare motsatsen. Ditt svar pekar på en personlighet som verkar ligga långt från mig egen, och det är ofta ett nöje att se.

För övrigt vet jag inte riktigt hur resten av ditt svar skall tolkas.
Citera
2025-11-24, 00:39
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Kvinnor tycker sig förtjäna bättre män än vad deras utseende och personlighet erbjuder, liksom, en jävla average brud vill ha en kille som är 185, vältränad och populär.

Kvar blir många average killar.

Samtidigt har allt fler killar börjat rata tjejer då dom inte tycker tjejers horeri är så attraktivt.
En normal tjej i gymnasiet idag har garanterat knullat mer än vad deras jämnåriga killar i skolan gjort, garanterat.
Tjejer idag har inga gränser eller skäms inte när det kommer till sex.
Dom är uppväxta med att en tjej ska få knulla hur mycket hon vill och med vem hon vill utan att behöva skämmas.
Citera
2025-11-24, 02:24
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
Såg det här av en slump i flödet på youtube.
Tjejen i den korta videon menar att i vissa länder är kvinnorna mer som konkurrenter till männen och i andra är de mer kompletterande. Tror hon menar det i alla fall.
https://www.youtube.com/shorts/FgTePjgFpPc
Har ingen direkt åsikt om det som sägs i videon.
Citera
2025-11-24, 06:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Kvinnor tycker sig förtjäna bättre män än vad deras utseende och personlighet erbjuder, liksom, en jävla average brud vill ha en kille som är 185, vältränad och populär.

Samtidigt har allt fler killar börjat rata tjejer då dom inte tycker tjejers horeri är så attraktivt.
En normal tjej i gymnasiet idag har garanterat knullat mer än vad deras jämnåriga killar i skolan gjort, garanterat.
Dom är uppväxta med att en tjej ska få knulla hur mycket hon vill och med vem hon vill utan att behöva skämmas.
Det finns absolut tjejer som har gränser för sex. Men kom ihåg att dessa också sålllar hårt bland män att ha en relation med. Varför skulle de sänka sina krav för din skull?
Citera
2025-11-24, 06:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Kvinnor söker män, som de kan ha roligt med
Därför uppfattas "perfekta" män som lite stela och tråkiga
Tror att man ska våga släppa loss lite, uppträda, spexa och göra bort sig
Så blir man mer intressant och mer unik
Ja absolut. En man ska vara avslappnad och skön som person. Har man trauman från uppväxten riskerar man att växa upp till en ängslig vuxen som inte riktigt går att bygga något seriöst med. Viktigt att förstå hans historia. Man kan direkt ana om en man har vuxit upp utan en manlig förebild, för det är något som saknas.
Citera
2025-11-24, 07:11
Medlem
Citat:

Det är därför som kvinnor är bättre på sex. Jag anade att det började redan i skolan, att de fick nån specialundervisning.
Många män är svårlärda. Hört kvinnor säga att män som satt på halva stan var bland de sämsta liggen de haft.
Citera
2025-11-24, 07:14
Medlem
Citat:

På Youtube kan man se videos där man utmanar det här.
What do you bring to the table? frågar man kvinnor.

Det finns en del kvinnor som säger såhär: kvinnor fungerar precis likadant som män, vill ha en vanlig, jordnära man.
Jag vet inte om kvinnor fungerar precis likadant som män. Jag tycker mig ha sett skillnader.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-24 kl. 07:27.
Citera
2025-11-24, 08:31
Medlem
Citat:

Minns en tråd jag gjorde där jag frågade kvinnor som klankar ner på mäns kroppar hur deras egna kroppar såg ut. Det var ingen kvinna som svarade på det.
De kvinnorna som anmärkte på min kropp såg inte ut som Halle Berry i Die Another Day, eller Salma Hayek i From Dusk Till Dawn.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-24 kl. 08:35.
Citera
2025-11-24, 10:11
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Brukar din tjerring trycka i dig lsd o flakka?

Nejdå, om hon inte smyger ner det i guacamolen då.

Nej, menade mer om du har ett utseende som gör att du i princip kan göka hur bra som helst, bara du inte har en dålig dag, eller är en stel tråkmåns generellt.

Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Det är därför som kvinnor är bättre på sex. Jag anade att det började redan i skolan, att de fick nån specialundervisning.
Många män är svårlärda. Hört kvinnor säga att män som satt på halva stan var bland de sämsta liggen de haft.

Då har vi för en gångs skull hört samma. Nej, det är nog få män som är autodidakta, krävs väl i regel en äldre kvinna och/eller ett längre förhållande för att han ska lära sig var alla jävla punkter och erogena zoner sitter. Men å andra sidan, en snubbe som har den dragningskraften att han satt på halva stan kanske inte bryr sig så mycket, han får av någon anledning göka ändå.
Citera
2025-11-24, 10:18
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot

haha, kvinnor kan inte ens få orgasm när dom onanerar så varför skulle en man kunna ge dom orgasm?
Citera
2025-11-24, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nejdå, om hon inte smyger ner det i guacamolen då.

Nej, menade mer om du har ett utseende som gör att du i princip kan göka hur bra som helst, bara du inte har en dålig dag, eller är en stel tråkmåns generellt.

Då har vi för en gångs skull hört samma. Nej, det är nog få män som är autodidakta, krävs väl i regel en äldre kvinna och/eller ett längre förhållande för att han ska lära sig var alla jävla punkter och erogena zoner sitter. Men å andra sidan, en snubbe som har den dragningskraften att han satt på halva stan kanske inte bryr sig så mycket, han får av någon anledning göka ändå.

Ja, han anses vara en riktig karl. Även bland kvinnor. Om en man har blivit godkänd av andra kvinnor så är han nåt alldeles speciellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in