2025-11-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Nä men å andra sidan en mycket korkad tjej. Varför bjuda hem honom när hon hade vetskap att det fanns möjligheter att det även kunde hända henne.

Hon skriver ju klart å tydligt att det var knappast första gången å kännedom att han våldtagit förut. Varför bjuda hem faran så att säga. Lite rannsakan å personligt ansvar bör hon ta kan jag tycka.

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?

”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”

Jag brukar känna sympati för våldtäkts offer men det här hade hon kunnat förhindrat.
Hur länge måste hon jobba för att få ihop nästan en kvarts miljon kronor?

Vi fattar allihop vad detta handlar om.
Citera
2025-11-23, 14:10
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Hur länge måste hon jobba för att få ihop nästan en kvarts miljon kronor?

Vi fattar allihop vad detta handlar om.
Kan inte svara på din fråga. Och ja, det fattar vi men finns tyvärr nån enstaka i tråden som anser att hon är helt oskyldig.
Citera
2025-11-23, 14:11
Medlem
Bra pesetas för e1 timmas jobb
Citera
2025-11-23, 14:14
Medlem
Citat:
Idiot. Mer skarp än vad du bevisar vara.
Fri från skuld är hon inte.
För att? Och besvara nu min frågeställning utifrån juridiken inte din sunkiga kvinnosyn och dina känslor. Dina känslor är ointressanta svara utifrån juridiken
Citera
2025-11-23, 14:16
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
För att? Och besvara nu min frågeställning utifrån juridiken inte din sunkiga kvinnosyn och dina känslor. Dina känslor är ointressanta svara utifrån juridiken
Dina känslor är inte heller intressanta. Hon visste hur han är ändå ville hon att han skulle följa med hem samt dela säng. Vilken av dom saknade mest omdöme?

Din människosyn är fruktansvärt. Ena parten ska ha personligt ansvar men inte denne som har vetskap om hur han har varit mot andra tjejer när han är å har varit pissfull.
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2025-11-23 kl. 14:18.
Citera
2025-11-23, 14:16
Medlem
Citat:
Ja det kan man tycka å samtidigt så brukar pissfulla/karatefulla tappa omdömet.

Å vem vet om hon var flörtig å gav dubbla signaler när hon sa nej. Hon kanske fnissade lite när hon tog bort handen.

När allt kommer omkring så var det trots allt hon som bjöd hem honom samt ville att dom skulle dela säng. Hon kunde lätt ha förhindrat detta om hon gjorde en riskanalys. För kännedom hade hon å visste att detta hade hänt tidigare med flera ä visste hur han var.

Svårt att säga vilken av dom som saknade omdöme mest.

Detta måste vara ett hån mot riktiga våldtäkts offer, så som Luna å lilla Engla.
Hör och häpna, jag har delat säng med kvinnor utan att våldta dom. Frågor på det? Finns noll ansvar hos henne, som vanligt blandar du in känslor i diskussionen när det handlar om juridik. Han hade ett val, han valde att tvinga sig på sex, han valde att begå ett brott
Citera
2025-11-23, 14:18
Medlem
Citat:
Dina känslor är inte heller intressanta. Hon visste hur han är ändå ville hon att han skulle följa med hem samt dela säng. Vilken av dom saknade mest omdöme?
Jag har inga känslor jag pratar juridik. Besvara mitt inlägg utifrån juridiska aspekter eller låt bli.
Om du behöver hjälp med din fråga om vem som saknade mest omdöme då har du allvarliga problem. Vem är dömd, är det hon, är det han?
Citera
2025-11-23, 14:18
Medlem
Citat:
Hör och häpna, jag har delat säng med kvinnor utan att våldta dom. Frågor på det? Finns noll ansvar hos henne, som vanligt blandar du in känslor i diskussionen när det handlar om juridik. Han hade ett val, han valde att tvinga sig på sex, han valde att begå ett brott

Så du är en av de tre manliga feministerna som inte åkt dit än?
Citera
2025-11-23, 14:20
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Idiot. Mer skarp än vad du bevisar vara.
Fri från skuld är hon inte.
Inte helt fri, men man skall kunna låta en polare sova över (i samma säng om den är stor) utan att bli våldtagen. Fingrar eller kuk, jag hade nog strypt honom i vilket fall..

Hon satte sig i en dålig sits, men det var ändå någon hon såg som sin vän och litade på.
Tror hon tappat fler vänner efter det här än han, hörs ju lite på jargongen här på FB. Skyll dig själv om du låter en apfull sova över. Tror hon helt enkelt inte ides köra hem honom efter hon varit fyllchaffis hela kvällen..
Citera
2025-11-23, 14:21
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Jag bryr mig inte om dig å vad du har gjort å inte gjort. Frågan är här om du är en känd tafsare eller inte. Det var killen här i fråga. Bar du pissfull å tappat omdöme? Det var å gjorde killen i fråga.

Du måste väl ändå se helheten i det hela.
Citera
2025-11-23, 14:22
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Inte helt fri, men man skall kunna låta en polare sova över (i samma säng om den är stor) utan att bli våldtagen. Fingrar eller kuk, jag hade nog strypt honom i vilket fall..

Hon satte sig i en dålig sits, men det var ändå någon hon såg som sin vän och litade på.
Tror hon tappat fler vänner efter det här än han, hörs ju lite på jargongen här på FB. Skyll dig själv om du låter en apfull sova över. Tror hon helt enkelt inte ides köra hem honom efter hon varit fyllchaffis hela kvällen..
Det ni verkar glömma här är att han är en känd tafsare. Vill man inte riskera att bli tafsad på...Ja då erbjuder man inte sängplats bredvid. För risken är överhängade stor att det kommer tafsas.
Citera
2025-11-23, 14:29
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Det ni verkar glömma här är att han är en känd tafsare. Vill man inte riskera att bli tafsad på...Ja då erbjuder man inte sängplats bredvid. För risken är överhängade stor att det kommer tafsas.
Ungefär som jag inte skulle umgås med en vän som är känd för att slåss? Han kommer säkert nita mig när jag sover..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in