Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-23, 13:38
Medlem
glockenreins avatar
Vet inte vilka det handlar om tyvärr men vill ändå kommentera vilken bra jävla rutten karl man måste vara för att inte fatta ett nej oavsett promille i blodet. Hur fan kan man tycka det är hett att knulla nån som inte gillar det?
Citera
2025-11-23, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Nä men å andra sidan en mycket korkad tjej. Varför bjuda hem honom när hon hade vetskap att det fanns möjligheter att det även kunde hända henne.

Hon skriver ju klart å tydligt att det var knappast första gången å kännedom att han våldtagit förut. Varför bjuda hem faran så att säga. Lite rannsakan å personligt ansvar bör hon ta kan jag tycka.

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?

”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”

Jag brukar känna sympati för våldtäkts offer men det här hade hon kunnat förhindrat.
Du verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Finns noll ansvar hos BO allt ansvar ligger på GM varför har du svårt att förstå det?
Citera
2025-11-23, 13:42
Medlem
Bra att killen fick straff men. asså Vem låter en sådan här person sova över

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra”
Citera
2025-11-23, 13:45
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Att det där leder till 3 års fängelse är obegripligt när kvinnan i princip själv satt sig i situationen.

Inte ens överfallsvåldtäkter bedöms ju så hårt, han borde självklart överklaga!

Tycker också konversationen från början till slut låter som en genomtänkt plan för att få ut skadestånd och försäkringspengar.

Precis min tanke också, det hela låter "riggat" i syfte att få "bevis" som då ska leda till skadestånd osv.
Citera
2025-11-23, 13:45
Medlem
Citat:
Att det där leder till 3 års fängelse är obegripligt när kvinnan i princip själv satt sig i situationen.

Tycker också konversationen från början till slut låter som en genomtänkt plan för att få ut skadestånd och försäkringspengar.
Du verkar sjuk i huvudet lär dig hur juridiken fungerar innan du skriver din idiot. Vänd på det istället, eftersom han gjort det tidigare borde han väl veta att det är fel, han vet garanterat att ett nej är ett nej det vet de flesta, undantaget dig, ändå fortsätter han, tycker du inte att det är hans ansvar?
Citera
2025-11-23, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Precis min tanke också, det hela låter "riggat" i syfte att få "bevis" som då ska leda till skadestånd osv.
I ena tråden framställer du dig som kvinnornas riddare i vit rustning här är du tvärtom. Du verkar inte bara vara knäpp i huvudet du verkar även ha någon form av diagnos. Exakt vad i konversationen menar du skulle visa att hon planerade detta?
Vilket ansvar lägger du på GM?
Citera
2025-11-23, 13:51
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:

Skellefteå-afrikanen relativt nyligt fick ju sitt straff höjt från frikännande till tre år i hovrätten. Tyvärr inte utvisning för våldtäkten var inte grov nog. Vore jag GM här skulle jag nog inte överklaga... Är väl hovrätten för övre Norrland i båda fallen? Tror de fått på fingrarna en del efter domen mot afrikanen gått viralt över hela världen.
Senast redigerad av Onanikrem 2025-11-23 kl. 13:55.
Citera
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Vet inte vilka det handlar om tyvärr men vill ändå kommentera vilken bra jävla rutten karl man måste vara för att inte fatta ett nej oavsett promille i blodet. Hur fan kan man tycka det är hett att knulla nån som inte gillar det?
Ja det kan man tycka å samtidigt så brukar pissfulla/karatefulla tappa omdömet.

Å vem vet om hon var flörtig å gav dubbla signaler när hon sa nej. Hon kanske fnissade lite när hon tog bort handen.

När allt kommer omkring så var det trots allt hon som bjöd hem honom samt ville att dom skulle dela säng. Hon kunde lätt ha förhindrat detta om hon gjorde en riskanalys. För kännedom hade hon å visste att detta hade hänt tidigare med flera ä visste hur han var.

Svårt att säga vilken av dom som saknade omdöme mest.

Detta måste vara ett hån mot riktiga våldtäkts offer, så som Luna å lilla Engla.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gvci614
Bra att killen fick straff men. asså Vem låter en sådan här person sova över

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra”

Men hon litade ju på honom som vän. Att han var kåt, full och enligt henne har en historik med den här skiten...

Är obetydligt. Lätta pengar.
Citera
2025-11-23, 13:52
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Du verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan. Finns noll ansvar hos BO allt ansvar ligger på GM varför har du svårt att förstå det?
Idiot. Mer skarp än vad du bevisar vara.
Fri från skuld är hon inte.
Citera
2025-11-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Skulle du tycka det var värt 200,000 att bli våldtagen?

Ja, definitivt. Särskilt som i detta fall då inget våld verkar ha använts och man dessutom känner personen och vet vad denne går för.
Citera
2025-11-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Nä men å andra sidan en mycket korkad tjej. Varför bjuda hem honom när hon hade vetskap att det fanns möjligheter att det även kunde hända henne.

Hon skriver ju klart å tydligt att det var knappast första gången å kännedom att han våldtagit förut. Varför bjuda hem faran så att säga. Lite rannsakan å personligt ansvar bör hon ta kan jag tycka.

”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?

”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”

Jag brukar känna sympati för våldtäkts offer men det här hade hon kunnat förhindrat.
Hur länge måste hon jobba för att få ihop nästan en kvarts miljon kronor?

Vi fattar allihop vad detta handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in