2025-11-21, 13:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Kanske sprutat några hundra denna veckan, du förstår säkert hur verkningslös lagen är

Du har tidigare erkänt att den nya sexköpslagen innebär mer arbete för mindre pengar så verkningslös verkar den nya lagen ju inte vara.

Samtidigt kan man fråga sig varför du sitter här dag ut och dag in och tjatar om hur dum och dålig den nya sexköpslagen är samtidigt som du hävdar att den är verkningslös? Det finns ju ingen logik i ditt gnäll?
Citera
2025-11-21, 13:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
Du som är så otroligt obefintligt kunnig inom vår bransch varför påpekar du gång på gång att folk i vår bransch har ett bäst före datum?

Allt folk inom er bransch har ett bäst före datum, man kan samtidigt fråga sig varför du vill att kvinnor ägnar sitt liv åt porr och prostitution tills de är gamla och uttjänta och det är dags att gå i pension?

Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
Sexbranchen kommer alltid att finnas och frodas oavsett vad er sort tycker och tänker!

I en helt annat tråd kan vi läsa att många sexarbetare har sk. managers (hallickar )och att psykisk ohälsa och missbruk förekommer.

(FB) Stockholm eskorter
(FB) Stockholm eskorter
(FB) Stockholm eskorter

Vi ska samtidigt ha i minnet att Onlyfans och andra liknande plattformar är en inkörsport till fysisk prostitution så vi kan alla se åt vilket håll det hela lutar.

"BT:s kartläggning visar att det finns hundratals svenska tjejer som säljer nakenbilder och sexfilmer på Onlyfans.

Ett antal av dem är beredda att gå ännu längre. De säljer sex på riktigt"

https://www.bt.se/boras/sa-anvands-onlyfans-for-att-salja-sex-annars-hade-det-varit-olagligt/
Citera
2025-11-21, 14:28
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Och när jag ser S*mon, då känner jag mig verkligen förtyckt, till skillnad från mina kunder som köper av mig

Kan inte du berätta lite mer om vad dina kunder köper av dig? Bryter de mot den nya sexköpslagen? 🤔

Citat:
så bryr sig S*mon inte ett skit om oss, han blockar alla oss tjejer som skriver på hans inlägg, och hans inlägg kryllar av galningar som hejjar på honom

Fast nu är det väl galningarna han blockar? 😁

Du verkar smått besatt av S*mon, du borde kanske söka för din osunda fixering?

Citat:
Hur f*n kan en man få stå för oss som jobbar med detta och prata för oss ? som om vi inte hade en egen talan

Du får uttrycka dig fritt i den här tråden så sluta gnäll.

Du har dessutom ingen rätt att bestämma vad S*mon skriver på instagram eller om han blockar knäppskallar som inte kan uppföra sig.
Citera
2025-11-21, 15:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
I liberal filosofi är det en allvarlig sak att:

förminska vuxnas egna val,

omyndigförklara individer,

tillskriva människor identiteter de inte valt,

kalla dem ”offer” mot deras vilja.

Det är en form av ideologiskt förtal – inte juridiskt, men moraliskt.

Bojkotta L, S och dess falska politik fördold av moral panik

Om du har problem med den nya sexköpslagen och upplever att lagstiftningen i Sverige inte passar dig och din "arbetssituation" så får väl du flytta från Sverige likt andra nakenkreatörer som även de varit motståndare till den nya lagen?

Du är väl dessutom den sista som ska börja yra om moral med tanke på att du har vid upprepade tillfällen diskuterat olika sätt att runda den nya sexköpslagen?
Citera
2025-11-21, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Diskussioner om baginboxviner känns som att skjuta över målet.

Om du vill rikta kritik mot den nya sexköpslagen får du anstränga dig och vara lite mer seriös.

Och för sakens skull ska det påpekas att alla dessa nakenkreatörer som är aktiva på plattformar som Onlyfans tex blir också tanter till slut.

Jag skrev ett rätt seiöst inlägg igår, men det flög väl rätt högt över huvudet på dig. Dock vill jag påpeka att L-tanterna inte skämtar, hur gärna jag önskar att så vore fallet, så baginbox-tokerierna är relevanta. Fast som sagt...
Citera
2025-11-21, 16:05
Medlem
Citat:
Den här trådens ämne är inte pedofili utan den nya sexköpslagen. Om du vill diskutera pedofili får du skapa en ny tråd, vi andra kan tyvärr inte hjälpa dig med dina problem.
Nu blandar du ju och ger igen som vanligt.
Tröttnar du aldrig på att trolla?
Det är ju du och den andra som snackade om att man ska parta om sex med barn.
Jag följer bara upp det som ni påstår.
Så varför anser du att pedofili är ok`
Citat:
Det dock rätt märkligt att du pratar om straffvärde samtidigt som du inte är det minsta intresserad av att diskutera sexköparnas brottslighet. Kan detta möjligen bero på att du själv köper sexuella tjänster? 🤔
Du tar upp att man ska prata med små barn om sex, men du vill inte diskutera straffvärdet på din handling.
Är det verkligen så att du är en pedofil egentligen, men hela tiden försöker att flytta fokus från det eftersom du skäms att för det?
Citat:
Men nu är det väl snarare alla sexköpare, hallickar, kopplare, bordellmammor, människohandlare och personer som ägnar sig åt sexuell exploatering som riskerar att hamna på "kåken"?
Som sagt, pedofili har ett högre straffvärde, och där ligger du "pyrt till" ...
Citat:
Är "kåken" något du har egen erfarenhet av?
Jag har ju inte brutit mot någon lag, så varför skulle jag ha erfarenhet av "kåken"?
Du känner till att pedofili har ett högre straffvärde än att köpa sex.
Du tar ju upp att man ska prata sex med små barn, med tanke på det så hoppas jag att du får erfarenhet av "kåken" för din handlingar.
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du förespråkar att man ska prata sex med barn, väldigt stor varningsflagga där ...
Men det är bra att du erkänner att du är för den nya sexköpslagen bara för att din partner hellre spenderar tid på sexköpssidor än med dig eftersom du inte lyckas tillfredsställa din partner.
Nu visar du ett intresse för hur det går till på en sida som säljer sexuella tjänster, du vill nog innerst inne inte att detta förbud ska gälla.
Du tar upp att alla som säljer sexuella handlingar tjänar pengar åt de som driver plattformarna/hallickarna. Att alla som har en chef tjänar pengar åt just sin chef gick inte in i din skalle.
Du påstår att hemmet är den otryggaste platsen för en kvinna, men endast för de som säljer sexuella handlingar. Alla andra kvinnor som vistas i hemmet är det inga problem för enligt dig ...
Du vägrar att svara på frågor då du vet att du inte kan vinna diskussionen då du inte är insatt i det som du försöker att diskutera.
Du påstår att man bryter mot lagen genom att köpa tokens, för viket man kan köpa förinspelat innehåll för. Men du klarar inte av att specificera vad exakt det är som man bryter mot i den nya sexköpslagen.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad.
Citera
2025-11-21, 16:11
Medlem
Citat:
Om du har problem med den nya sexköpslagen och upplever att lagstiftningen i Sverige inte passar dig och din "arbetssituation" så får väl du flytta från Sverige likt andra nakenkreatörer som även de varit motståndare till den nya lagen?
Varför vill du att folk ska flytta från Sverige.
På vilket sätt menat du att de skulle ha problem med att cama från Sverige?
Citat:
Du är väl dessutom den sista som ska börja yra om moral med tanke på att du har vid upprepade tillfällen diskuterat olika sätt att runda den nya sexköpslagen?
Ja, och du som förespråkar pedofili ska nog inte ens yttra dig i detta sammanhang.
Du blir ju bara mera och mera patetisk ...
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du förespråkar att man ska prata sex med barn, väldigt stor varningsflagga där ...
Men det är bra att du erkänner att du är för den nya sexköpslagen bara för att din partner hellre spenderar tid på sexköpssidor än med dig eftersom du inte lyckas tillfredsställa din partner.
Nu visar du ett intresse för hur det går till på en sida som säljer sexuella tjänster, du vill nog innerst inne inte att detta förbud ska gälla.
Du tar upp att alla som säljer sexuella handlingar tjänar pengar åt de som driver plattformarna/hallickarna. Att alla som har en chef tjänar pengar åt just sin chef gick inte in i din skalle.
Du påstår att hemmet är den otryggaste platsen för en kvinna, men endast för de som säljer sexuella handlingar. Alla andra kvinnor som vistas i hemmet är det inga problem för enligt dig ...
Du vägrar att svara på frågor då du vet att du inte kan vinna diskussionen då du inte är insatt i det som du försöker att diskutera.
Du påstår att man bryter mot lagen genom att köpa tokens, för viket man kan köpa förinspelat innehåll för. Men du klarar inte av att specificera vad exakt det är som man bryter mot i den nya sexköpslagen.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad.
Citera
2025-11-21, 18:39
Medlem
Jag har fått svar att Europa-kommissionen tagit emot mitt klagomål och de skall kontakta mig inom kort.

Skulle de lyfta detta, är det våran största chans!

Här var min anmälan:

My name is ******and I am a Swedish citizen. I am writing to file a formal complaint against recent
legislative changes in Sweden that criminalize consensual digital sex work and restrict the ability of adult content creators to earn income online.
On 1 July 2025, the Swedish government enacted a law that, while presented as a measure against exploitation and sexual abuse, effectively bans consenting adults from participating in or being paid for digital sexual expression, such as cam work or fan-based platforms like Chaturbate or OnlyFans.
As a result of this law:
• I can no longer receive payment or tips for consensual digital sexual services.
• Platforms have blocked Swedish users or removed payout systems due to legal risk.
• Banks and payment processors have refused to facilitate legal earnings.
• I, and many others, have lost our lawful source of income and face economic hardship.
This law assumes that all digital sex work is inherently exploitative, ignoring adult consent and autonomy. It removes agency from women, LGBTQ+ people, and other marginalized groups who freely choose this work. The new law constitutes indirect discrimination and violates multiple provisions under EU law.
I hereby submit this complaint on the grounds that Sweden is in violation of:
• Articles 7, 8, 15, 21, and 23 of the Charter of Fundamental Rights of the European Union
(respect for private life, protection of personal data, right to work, non-discrimination, and gender equality)
• EU principles of proportionality and subsidiarity, as the law is overly broad and criminalizes
consenting adults engaged in lawful activities
• Freedom of expression, protected under both EU law and the European Convention on Human
Rights
I respectfully request that the European Union:
1. Open an investigation into Sweden’s compliance with EU fundamental rights
2. Consider launching infringement proceedings against Sweden for violating the Charter
3. Defend the rights of marginalized EU citizens who rely on digital platforms for safe, consensual
work
I am prepared to provide further information or testimony in support of this complaint
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-11-21 kl. 18:42.
Citera
2025-11-21, 19:16
Medlem
Citat:
Allt folk inom er bransch har ett bäst före datum, man kan samtidigt fråga sig varför du vill att kvinnor ägnar sitt liv åt porr och prostitution tills de är gamla och uttjänta och det är dags att gå i pension?

I en helt annat tråd kan vi läsa att många sexarbetare har sk. managers (hallickar )och att psykisk ohälsa och missbruk förekommer.

(FB) Stockholm eskorter
(FB) Stockholm eskorter
(FB) Stockholm eskorter

Vi ska samtidigt ha i minnet att Onlyfans och andra liknande plattformar är en inkörsport till fysisk prostitution så vi kan alla se åt vilket håll det hela lutar.

"BT:s kartläggning visar att det finns hundratals svenska tjejer som säljer nakenbilder och sexfilmer på Onlyfans.

Ett antal av dem är beredda att gå ännu längre. De säljer sex på riktigt"

https://www.bt.se/boras/sa-anvands-onlyfans-for-att-salja-sex-annars-hade-det-varit-olagligt/

Varför inte?
Folk ska få göra precis vad de vill med sin egna kropp utan att någon annan lägger sig i så länge det inte skadar någon!

Allt du påstår är en jävla sörja av ihopkokad påhittad skit mixad av allt du kommer över!

Finns inte en enda person i denna tråd som inte inser att du är helt från vettet och gör man inte det så sitter ni i samma båt!

Sluta ljug och skaffa dig ett liv för fan!
Citera
2025-11-21, 19:23
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanfear
Jag skrev ett rätt seiöst inlägg igår, men det flög väl rätt högt över huvudet på dig. Dock vill jag påpeka att L-tanterna inte skämtar, hur gärna jag önskar att så vore fallet, så baginbox-tokerierna är relevanta. Fast som sagt...

Vad har baginboxviner med den nya sexköpslagen att göra?

När man läser dina inlägg så kan man nästan börja misstänka att du tagit ett glas för mycket.

Den nya sexköpslagen har röstats igenom med bred majoritet i riksdagen, det är svårt att se att L-tanterna har haft någon avgörande påverkan när det gäller den nya lagen.
Citera
2025-11-21, 19:51
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag har fått svar att Europa-kommissionen tagit emot mitt klagomål och de skall kontakta mig inom kort.

Och vad tror du att ditt klagomål ska leda till? 😁

Den nya sexköpslagen som förbjuder sexköp på distans kommer knappast att rivas upp bara för att du får jobba mer för mindre pengar.

Här är en artikel du borde läsa, sexköp är ingen mänsklig rättighet.

Källa: Dagens Juridik https://share.google/KGwceewSZvALzyOaj
Citera
2025-11-21, 20:10
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
En majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex.

Den nya sexköpslagen är då alltså ett uttryck för folkviljan men hur du sen kan likna detta vid "talibanfasoner" är ju bara rent löjeväckande 😂
Tar dina påståenden och riggade undersökningar med en nypa salt. Du är för övrigt sjukligt besatt av förbud mot sexköp det är något personligt bakom ditt hat det är sjukligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in