2025-11-18, 20:10
Medlem
Snubben hade inhandlat 80 flak öl. Han sa att det var till honom själv och skulle räcka ett år.
Citera
2025-11-18, 20:29
Medlem
Fishy75s avatar
Gillade den franska mannen som var så full att han pissade vid baggagebandet för att senare ramla och slå sig i rulltrappan, bli utkörd i rullstol och skrika att de jävlarna kan deportera honom han bryr sig inte dagens program var på topp!
Citera
2025-11-20, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadZekeWolf
Lisa i Malmö. Bör hon verkligen vara polis?

Som många skrivit tidigare, dålig attityd. Även om jag kan förstå att man blir
less på lösket dom stöter på. Men igår glänste hon inte direkt. Först en dålig
bortföring in i en trång passage som ledde till ett bråk. Kunde gjorts bättre.
Sedan efteråt så får hon kämpa för att hålla tårarna tillbaka. Det var inte mycket
som krävdes för det. Sedan stöter hon på den bortvisade som ska hämta sin cykel.
Istället för att låta honom hämta sin cykel och dra iväg så kallar hon på förstärkning
och burar in gubben som uppenbart var på väg bort. Onödigt (om det nu var hans hoj)

Okej, det är ju redigerat, vi får inte se allt. Så min åsikt är utifrån det vi såg.

- BBZW
Tänkte detsamma när jag såg programmet igår. Fy fan vilken dålig attityd och vilken dålig person kännedom hon besitter. Enkla jäkla uppdrag som får henne i spagat. Vad händer när det hettar till på riktigt?

En kula i skallen kanske?

Clas på Arlanda är ett bra exempel på hur en trygg polis ska agera. Tuff när det behövs och ödmjuk när han fattat att situationen inte är allvarlig, utan bara är jobbig/onödig.

Ett proffs i sin yrkesroll. Flera såna poliser i samhället!
Citera
2025-11-21, 14:32
Medlem
DARYLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Snubben hade inhandlat 80 flak öl. Han sa att det var till honom själv och skulle räcka ett år.

80 flak x 24 = 1920 burkar

1920 / 365 dagar = 5 ynka burkar per dag. 33 cl dessutom.

Jag vet många som dricker mer än så till vardags.

Ett större problem är att ölen tenderar att smaka illa efter 6 månaders förvaring.
Citera
2025-11-21, 17:52
Medlem
Bara jag som vill ge "gruppchefen" Stefan eller vad han heter en fet jävla smäll

SÅ äckligt jävla flin varje gång han "satt dit" nån "smugglare"
Citera
2025-11-25, 11:36
Medlem
Den äldre dansken med thaifru var rolig. "Jag skall ha uppsikt över mitt vapen" säger han när Tullen skickar in honom i ett rum. Vapnet vill han alltså ha med sig in. Han har ju rätt i sak. Reser man med vapen är man skyldig att alltid hålla det under uppsikt. Det är därför jag brukar köra drive-in hamburgare när jag skall jaga eller åka till skytteklubben, för det går inte att lämna kvar vapnen i bilen när man går in på donken.
Citera
2025-11-26, 18:30
Medlem
Ringhals3s avatar
Dendär Niklas i Skåne är tämligen blåst.
Citera
2025-11-26, 21:48
Medlem
Kollar på senaste avsnittet. Polisen hjälper en psykotisk man att köpa flygbiljett till Köpenhamn istället för att avvisa honom.

Hur tänker man där? Skulle de själva vilja sitta på ett flygplan ihop med en uppenbart psykotisk man?

Man måste väl tänka på passagerarnas säkerhet i någon mån?
Citera
2025-11-28, 13:31
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basicposts
Stackars tullpersonal i dagens sändning. Flera väskor med rutten mat och gott om larver.
Ja och det var fullt med larver och kryp i alltsammans också. Undrar hur det egentligen går till när bagage blir liggande så länge? Handlar det om att väskor skickats fel och kommer fram långt senare?
Här var man inte avundsjuk på dem. Fy vad det lär ha luktat.

Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Var väl repris igår men misstänkt pedofil, måste tittat bort en stund för såg inte hur det slutade. Sen vet jag inte om de lite halvlama frågorna tullaren ställer skulle avslöja en pedofil. Ensam man med kamera som reser från Thailand blir pedofilvarning direkt.
De fick släppa honom då de knappast hade tillräckligt mycket att gå på där. Däremot så fick han väl böta för att han hade med sig en knogjärn?

Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Det var några som kom in med 200 flak öl och hävdade att det var till en fest för 100 pers. Tullarna tyckte inte att det var trovärdigt med två flak=48 öl per man på en fest så de tog ölen och upprättade en anmälan om smuggling.
Citera
2025-11-28, 14:34
Medlem
discofunks avatar
Claes har släppt en bok.
Finns på copstories.com

Jag beställde ett ex, har dock inte fått den än men kan återkomma med recension sen om någon är intresserad.
Citera
2025-12-03, 20:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gemsen
Snygg Olivia gör ju hela programmet värt att kolla på
Ja, jag undrar om hennes röv är genetiskt ärvd eller om hon idrottat ordentligt. Om hon skulle ställa upp på att bli påsatt doggystyle på onlyfans så skulle hon dra in en tullares årslön på ett par veckor förmodligen.
Citera
2025-12-04, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Ja, jag undrar om hennes röv är genetiskt ärvd eller om hon idrottat ordentligt. Om hon skulle ställa upp på att bli påsatt doggystyle på onlyfans så skulle hon dra in en tullares årslön på ett par veckor förmodligen.
Olivias röv är genetiskt ärvd i huvudsak, men finslipad med seriös träning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in