2025-06-03, 20:15
Medlem
Lite ordväxling/irritation mellan polisen och gubben som inte vill visa id. Får se efter reklamen om de slänger ut honom.
Citera
2025-06-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer911
Lite ordväxling/irritation mellan polisen och gubben som inte vill visa id. Får se efter reklamen om de slänger ut honom.
Gud vilken jobbig snubbe. Riktig fylla han tagit. De slänger ut honom ser det ut som.
Citera
2025-06-03, 20:49
Medlem
1 års förbud för att resa tillbaks till sverige. Stannat i sverige 16 dagar för länge än vad visat medgav. Hon hade hälsoproblem sa hon. Lite hårt mot henne tycker jag. Hon kunde visa upp recept på uttagna mediciner men det räckte inte.
Citera
2025-06-05, 20:15
Medlem
Visserligen repris men jag kollar med nöje ändå. De ska gripa en rymling från rättspsyk. Olivia har sexig häck.
Citera
2025-06-05, 20:30
Medlem
Fan va mycket grönsaker och kött de tar i beslag.
Citera
2025-06-05, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Fan va mycket grönsaker och kött de tar i beslag.
Härligt att dom äntligen har tagit tag i det här enorma problemet med grönsakssmugglare.

För 10 år sedan kunde man nästan sälja färsk frukt till tullarna
Citera
2025-06-10, 20:45
Medlem
Stackars tullpersonal i dagens sändning. Flera väskor med rutten mat och gott om larver.
Citera
2025-06-12, 07:45
Medlem
Hur fungerar teve-övervakningen på Arlanda? Sitter det någon eller några och kollar alla kameror, eller används den mest för inspelning?

Har letat lite i tråden, men elva sidor gånger fyrtio inlägg gjorde att jag faktiskt inte gick igenom allt.
Citera
2025-06-12, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Hur fungerar teve-övervakningen på Arlanda? Sitter det någon eller några och kollar alla kameror, eller används den mest för inspelning?

Har letat lite i tråden, men elva sidor gånger fyrtio inlägg gjorde att jag faktiskt inte gick igenom allt.

Det har flera gånger i programmet framkommit att övervakning sker med personal i realtid. Polisen har t ex blivit kontaktad för att någon sett något i kamerorna och polisen kontaktar kamerapersonal för att få hjälp lokalisera en person.
Citera
2025-06-12, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det har flera gånger i programmet framkommit att övervakning sker med personal i realtid. Polisen har t ex blivit kontaktad för att någon sett något i kamerorna och polisen kontaktar kamerapersonal för att få hjälp lokalisera en person.
Okej, tack. Har precis upptäck programmet.
Citera
2025-06-12, 07:56
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger

När det gäller "Gränsbevakarna" så har TV5 eller vad kanalen kallar sig numera, så har de ett filmteam som spelar in. Alltså inte CCTV som finns på flygplatser etc.
Citera
2025-06-12, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
När det gäller "Gränsbevakarna" så har TV5 eller vad kanalen kallar sig numera, så har de ett filmteam som spelar in. Alltså inte CCTV som finns på flygplatser etc.
Jo, det förstår jag. Det jag undrade har jag redan fått svar på.

Det vore intressant att få titta in i övervakningsrummet. Någon som vet om det finns med i något avsnitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in